Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ewelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 15:34

_lautje_ schreef:
Ik liep met 9 maanden los rond. Ben zooo blij dat Juul dat niet doet }:0

Ik ben verliefd <3
[ Afbeelding ]

Ik ben een stille meelezer van jullie topic. Dankzij jullie tips heb ik inmiddels voor mijn zus en haar kleine al wat leuke items weten te scoren. Het is enorm leuk om haar zo te kunnen verrassen zonder steeds te hoeven vragen wat er in of leuk is +:)+

Leuke jas ook Lautje. Zelf alleen geen fan van de kraag maar die kan er misschien wel af? Ik mag alleen wel hopen dat die bontkraag nep is. Echt bont is sowieso niet van deze tijd en dan voor kinderen al helemaal geen show.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:22

Liselot

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:19

Vandaag het eerste kledingstuk van Z8 voor mijn zoontje gekocht, wilde graag een mooi soepel vest zónder capuchon. Deze voldeed, past bij mijn stijl en voelt echt super; heel soepel en zacht, goede kwaliteit

Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:20

Heel mooi Liezs!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 02:09

Heel leuk en stoer vestje!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 02:11

Ik moet me echt inhouden om niet helemaal los te gaan op de nieuwe collecties, maar voorlopig zijn onze drie kindjes voorzien. Dus nu maar aan het kijken naar een ander charming maar noodzakelijk aspect: Voedingskleding. Althans, gewone casual (chique) kleding die zich ook leent om te dragen tijdens de BV periode en dat is nog best heel lastig deze keer :(

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 06:09

Ik ben daarvoor redelijk geslaagd bij de H&M, wonder boven wonder!
Vooral de hemdjes vind ik fijn.

Dat vest vind ik ook heel gaaf! Maar net even wat te prijzig om 10x te dragen voor hij er is uitgegroeid. Dat is wel het voordeel als je kids wat ouder zijn, denk ik.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 07:02

Stoer vest idd Liselot! Dat tweet is leuk!

Hier ook nog druk op zoek naar een fijn vestje en wollen truitje voor van de winter.

Heb nu deze 2 als kanshebber
Afbeelding
Afbeelding

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 07:15

Mooie vestje!

Die bovenste vind ik het mooiste lautje

Voedingskleding heb ik jurkjes van noppies en esprit, eentje van 4funkyflavours die ook wel dienst kan doen, h&m, shirts van koppies en mammalicious. Er is een webshop met mooie normale voedingskleding, maar ook van heeft wat of bonprix.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 07:15

lautje zulke truien breide mijn moeder vroeger met van die kriebel wol. Voel het nu bijna weer kriebelen vreselijk.(al vind ik em wel heel mooi)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 07:29

Sorry Lau ik vindt ze te stijfjes.
Liselot hij is leuk en stoer maar de kwaliteit gaat snel achteruit bij Z8

Al is mijn Borgvest nog steeds wel mooi
Mies Borgvest is van binnen gevoerd en de duurder kun me 2 kanten dragen.

NOPPIES heeft dit jaar hele leuke broekjes ik wil er 4 stuks bestellen voor de winter ze zijn alle druk met print en dan zijn er dus nog geen passende shirtjes beschikbaar en ik wil op elk broekje toch echt wel 2-3 shirtjes kunnen dragen.
Dat snap ik dan niet ...... maak je apart broekje zorg dan ook voor leuke bovenkleding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 07:35

Kwita: is deels kasjmier wol. Die jeuken niet gelukkig :D
Wij hadden ook vroeger idd dit soort gebreide truien. Herken het kriebelgevoel :D

Vestje had ik vorig jaar de roze variant van. Is echt heel fijn gebreid en zacht. Je hebtze in een aantal varianten, maar deze leek mij wel lekker basic.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 08:23

Kan iemand mij vertellen hoe de maillot maten werken

Je hebt maat 18 en 22
18->15 tot 18
22->19 tot 22

Dit is van gymp ik heb 5 klassieke jurkjes in bestelling staan en voor de zekerheid toch 2 maillots erbij want de Hema vertrouw ik niet. Hun maillot zijn geweldig maar dadelijk leveren ze dit jaar niet want hun gewone leggings die je in 6 kleuren kon kopen zijn uit assortiment .....nu moet je 2 packs kopen en is altijd legging bij met achterlijk kansloze motiefje of kleurtje

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 08:34

Gaat op schoenmaat Tita, net als met sokken. :j

Die trui is mooi Lautje, krijg er warme chocolademelk met slagroom gevoelens bij :D

Ik heb niet speciale voedingskleding gekocht, wel mooie voedingsbhs van Marie Jo. Misschien dat zo'n hemd nog wel een keer handig is maar de meeste voedingskleding is lelijk hier in NL. Asos heeft wel groot en leuk aanbod!

Straks kijken voor de nieuwe drop van Bobo Choses, Tiny cottons viel tegen want bijna niks in kleine maatjes.

Ruby Tuesday ook het laatste seizoen voor kinderen trouwens, alleen de dames collectie blijft.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 09:13

Hier ook een Marie jo, die zitten zo fijn. Vooral als je ergens heen gaat is voedingskleding handig. Thuis vind ik het niet erg om een shirt omhoog te trekken maar ergens anders is dat gewoon niet handig. Dus daarvoor had ik het. Ik heb wel leuke voedingskleding. Niet de typische omslagshirts of hoe heet dat

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 11:00

Panty: hij komt uit de jongenscollectie van Tartine et Chocolat :P

Van bobo choses zag ik idd leuke dingen. Alleen vaak de kleuren net te flets. Juul is een witte bleekscheet dus mag net wat meer kleur zijn.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:14

Als ik weg ga probeer ik een beetje rekening te houden met wat ik aantrek, een blouse of een jurk met knopen bv. Dat voedt ook makkelijk :j Ben zelf ook wel heel makkelijk daarin, kan me goed voorstellen dat niet iedereen dat heeft!

Heb net een bestelling Bobo gedaan *\o/* Je moet idd wel oppassen dat het niet te flets wordt allemaal.

Ik ga even kijken voor die trui ook Lautje! Heel mooi :j Vind van Tartine de materialen zo mooi, soms iets te netjes voor me maar prachtig spul.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:08

Als ik buitenshuis moet voeden zorg ik voor een shirtje met een wat lager uitgesneden hals (en een sjaaltje) of een hemd onder mijn kleding dan kan het shirt omhoog en blijft het hemd in mijn broek.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 13:10

Tartine is beeldschoon, maar wel echt chique Frans. Kwaliteit is wel echt geweldig. Ga zo even kijken bij Bobo.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:37

T&c is idd prachtig. Mooi sjaaltje met wanten en muts gezien. Even in het achterhoofd houden

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 14:06

Hmmm Bobo Choses gaat hem hier niet worden. Is echt allemaal te flets voor mevrouw bleekscheet.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:07

Afbeelding
Afbeelding

Mooie jas van Tartine!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 14:09

Ohh beeldig idd!

Ik moet echt nog gaan kijken voor een jas, maar ik vindt het lastig. Ze spelen gewoon nog niet echt buiten nu.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:13

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat jasje is heel leuk, was alleen een maat groter dan hij normaal heeft dus maar even kijken hoe dat uit komt.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:25

Wat een leuk topic!

Shoppen voor mijn zoon van bijna 14 maanden vind ik wel heel leuk.

Name- it ben ik groot fan van. Flo en moodstreet alleen in de uitverkoop. Maar hij draagt ook zeeman, c&a , hema en prenatal.