@jooproo, ook met maar 3 kwartier kun je iets knappers eten....
@winged, wat een ass

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hyppolyte schreef:@jooproo, ook met maar 3 kwartier kun je iets knappers eten....
Emmaa_ schreef:Ik kan dat soort grapjes als ijsbreker juist wel waarderen. Beter dan iemand die statisch en super serieus is in ieder geval.
Winged wat een banketstaaf zeg. Afkappen en next, je verdient 100% beter.
Ik had van de week een date met iemand 'uit het wild' en het was verschrikkelijkHerinnerde me ineens weer waarom ik al zo lang niet gedate heb. Gesprek kwam niet op gang, hij had nogal felle kritiek op bepaalde dingen die ik doe in mijn leven en toen ik wat met hem probeerde te flirten gaf hij aan dat hij niet zo snel wou gaan. Uiteraard niet de rede dat ik het niks vond maar nu stiekem toch wel blij dat ik het heb afgekapt
janderegelaa schreef:Emmaa_ schreef:Ik kan dat soort grapjes als ijsbreker juist wel waarderen. Beter dan iemand die statisch en super serieus is in ieder geval.
Winged wat een banketstaaf zeg. Afkappen en next, je verdient 100% beter.
Ik had van de week een date met iemand 'uit het wild' en het was verschrikkelijkHerinnerde me ineens weer waarom ik al zo lang niet gedate heb. Gesprek kwam niet op gang, hij had nogal felle kritiek op bepaalde dingen die ik doe in mijn leven en toen ik wat met hem probeerde te flirten gaf hij aan dat hij niet zo snel wou gaan. Uiteraard niet de rede dat ik het niks vond maar nu stiekem toch wel blij dat ik het heb afgekapt
Kapte hij dat flirten af!?sukkel
jooproo schreef:Flessuh schreef:Die mannen die jullie daten zijn niet bepaald reclame voor de rest van ons als ik het vaak zo lees
Inderdaad, haha! Volgende meeting moet maar een tindertopic-speeddate worden, hahaha!