Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-17 15:14

@musiqulog Ja jij hebt non-humor weet je nog :').

@jooproo, ook met maar 3 kwartier kun je iets knappers eten....

@winged, wat een ass _-:(! Mooie woordjes tot en met, tot ze het in the pocket hebben wss ook? Als je op de reservebank wil zitten dan ga je wel voetballen ofzo, flikker nou toch op zeg! Herken het wel een beetje hoor, heb ook een tijd met dat gevoel gezeten, maar weet je wat het is? Je krijgt terug wat je uitzendt, als jij geen eisen stelt, heeft hij geen reden om jou als potentieel te zien. Klinkt heel banketstaaf, maar zo werkt het wel, niet over je heen laten lopen, je bent meer waard dan dat! :(:)
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 03-03-17 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

cindyy_1993

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:19

Ik heb mijn date inmiddels al 5 keer gezien en ga hem zondag voor de 6e keer zien :D Inmiddels ook al een paar keer bij hem thuis geweest, z'n moeder ontmoet en 2 keer daar gegeten.. Ook is hij al bij mijn paardje komen kijken. Is dus zeker wel erg gezellig :)

Wil nog wel even wat delen van een date die ik paar weken terug had... We hadden afgesproken bij een tentje in het centrum om daar lekker een cocktailtje te gaan drinken. Toen we net een paar tellen binnenkwamen kwam de barvrouw naar ons toe wat we wilden bestellen... Waarop hij vroeg welke cocktail zij aanraadde voor een stel dat bijna in het huwelijksbootje stapt... _-:(
Ik was nog net niet opgestaan en weggelopen.. Maar wilde hem toch nog een 2e kans geven... Maar vond die opmerking echt niet kunnen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:21

Was dat niet een (slecht..) grapje? :=

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:22

Het was bedoeld als grapje ja.. Maar ik vond het echt geen leuk grapje voor dat moment.. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:22

Ik vind het ook wel hilarisch :=

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:23

lieveli schreef:
Ik vind het ook wel hilarisch :=

Ik ook, ik zou het meegespeeld hebben juist :D

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:23

Het kwam ook echt niet over als grapje op de barvrouw volgens mij.. Die was eerst helemaal verbaasd en ging er serieus op in :') Later vroeg ie nog aan iemand anders of die tent ook catering deed op bruiloften 8)7

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:26

Ik vind het stiekem wel grappig. :D Maar als het niet heel erg klikt kan het ook wel enorm gênant zijn haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:28

lieveli schreef:
Wat stuurde je terug? 'Probeer vooral een potje pindakaas in je reet te steken!'

Dat als ik als optie behandeld worden ik vriendelijk verzoek dat mensen mij even het gesticht in stoppen want dan ben ik schijnbaar de wanhoop nabij.

@Marjanb ik ben sowieso te lief. dat weet je toch :')

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:28

Als je elkaar wat langer kent is het inderdaad wel grappig... Maar we hadden elkaar net 2 minuten geleden een hand gegeven en het was allemaal heel onwennig nog :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:30

Ik kan dat soort grapjes als ijsbreker juist wel waarderen. Beter dan iemand die statisch en super serieus is in ieder geval.

Winged wat een banketstaaf zeg. Afkappen en next, je verdient 100% beter.

Ik had van de week een date met iemand 'uit het wild' en het was verschrikkelijk := Herinnerde me ineens weer waarom ik al zo lang niet gedate heb. Gesprek kwam niet op gang, hij had nogal felle kritiek op bepaalde dingen die ik doe in mijn leven en toen ik wat met hem probeerde te flirten gaf hij aan dat hij niet zo snel wou gaan. Uiteraard niet de rede dat ik het niks vond maar nu stiekem toch wel blij dat ik het heb afgekapt :o

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:40

Tja, zo'n grapje kan leuk zijn, maar moet inderdaad wel in goede aarde vallen ;). Misschien wel eentje om te onthouden, ik vind hem wel leuk haha O:) O:) Beter goed gejat....

Winged, ik zou gewoon zeggen dat het voor jou klaar is. Lijkt erop dat hij denkt dat hij jou toch wel kan krijgen, waardoor hij je als reserve neerzet in de hoop te kunnen kiezen

hyppolyte schreef:
@jooproo, ook met maar 3 kwartier kun je iets knappers eten....

Tja, als zij ermee komt, en ik had er ook wel zin in :9 , dan is het prima *D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:43

Joh wat maakt patat eten nou uit, heerlijk. :')

Wij lieten op date 1 pizza's bezorgen door Domino's. Lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:44

Ik eet liever patat of een pizza als ik iemand nog niet zo lang ken dan een uitgebreid 5-gangen diner hoor := Veel of weinig tijd maakt me dan niet zo veel uit, vind het gewoon onwijs ongemakkelijk om in een super statisch restaurant te zitten met z'n tweeën als je elkaar nog niet zo goed kent.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:45

Emmaa_ schreef:
Ik kan dat soort grapjes als ijsbreker juist wel waarderen. Beter dan iemand die statisch en super serieus is in ieder geval.

Ik had van de week een date met iemand 'uit het wild' en het was verschrikkelijk := Herinnerde me ineens weer waarom ik al zo lang niet gedate heb. Gesprek kwam niet op gang, hij had nogal felle kritiek op bepaalde dingen die ik doe in mijn leven en toen ik wat met hem probeerde te flirten gaf hij aan dat hij niet zo snel wou gaan. Uiteraard niet de rede dat ik het niks vond maar nu stiekem toch wel blij dat ik het heb afgekapt :o

Kapte hij dat flirten af!?sukkel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:50

janderegelaa schreef:
Emmaa_ schreef:

Haha behoorlijk hard ook. Ik ben vrij direct in mijn 'flirten' en hij had geen interesse denk ik. Zijn goed recht hoor, maar vond het wel jammer want het had nog wel een leuke avond kunnen worden :=

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:53

Nu ben ik toch benieuwd naar wat voor flirterige dingen je gedaan hebt?? :P

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:53

Die mannen die jullie daten zijn niet bepaald reclame voor de rest van ons als ik het vaak zo lees :=

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:57

Flessuh schreef:
Die mannen die jullie daten zijn niet bepaald reclame voor de rest van ons als ik het vaak zo lees :=

Inderdaad, haha! Volgende meeting moet maar een tindertopic-speeddate worden, hahaha!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:58

Ik kan het bijna trouwen grapje als ijsbreker ook wel waarderen :)) de lucht is mooi geklaard voor een hoop lol daarna hihi

Ik kreeg het voorstel om vanavond te oefenen voor die dansscene uit dirty dancing :') Ik heb daar dan veel lol om want zo slank ben ik niet, try to catch me! :') nou ja, ijsbrekers zijn gewoon wel prettig op een date denk ik.

Wat een loser dat ie jou zo laat gaan Winged. Dan verdien jij echt beter :j

Iemand met kritiek op je leven is ook niet echt een goede start van een date.... hij was vergeten het boek daten voor dummy's even door te lezen?!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:01

Flessuh schreef:

Precies! Dames, wij zijn beter! Of in elk geval minder erg! <<)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:01

jooproo schreef:
Flessuh schreef:

Inderdaad, haha! Volgende meeting moet maar een tindertopic-speeddate worden, hahaha!

Goed idee :') durf haast niet meer op tinder. Oke dat lieg ik, mijn telefoon wilt dat gewoon niet meer :+

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:28

Emmaa_ schreef:
janderegelaa schreef:

Haha behoorlijk hard ook. Ik ben vrij direct in mijn 'flirten' en hij had geen interesse denk ik. Zijn goed recht hoor, maar vond het wel jammer want het had nog wel een leuke avond kunnen worden :=

In dat geval... :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:30

musiqolog schreef:
Flessuh schreef:

Precies! Dames, wij zijn beter! Of in elk geval minder erg! <<)

Ik vind dat jij anders soms best pittige en onsympathieke uitspraken hebt.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:29

Kreeg net een berichtje van een match, dat ie iemand voorbij zag komen met mijn foto's >;) Iemand gebruikt mij dus om mensen te catfishen, erg fijn.