Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:18

Ofwel heeft de andere bieder afgehaakt of heeft ze haar fout ingezien.
Ik vermoed het tweede.Als het iets is wat je echt wil,zou ik het alsnog doen.Maar na ontvangst haar er vriendelijk op wijzen dat dit de correcte handelswijze was.

Sammie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:19

Ik vermoed dus eerder het eerste :')

En je bent dr moeder niet dus ja of nee, bedankt zeggen en het daar lekker bij laten :)

Lowara

Nu zou ik er dus onder bieden, gewoon 2 of 3 euro onder jullie oorspronkelijke verkoop prijs.

Merlen

DeMolenhoek schreef:
Dan zal er wel geen andere bieder zijn geweest maar wou ze meer geld... Als je het belangrijk genoeg vindt zou ik erop in gaan :)

Dat kan natuurlijk ook.Heb ikzelf ook al eens voor gehad en toen ook voet bij stuk gehouden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:20

Lowara schreef:
Nu zou ik er dus onder bieden, gewoon 2 of 3 euro onder jullie oorspronkelijke verkoop prijs.

Persoonlijk zou ik dat ook erg raar vinden.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:56

Sammie schreef:
Lowara schreef:

Persoonlijk zou ik dat ook erg raar vinden.

:') ik zou er ' heel slecht.. i know' zelf ook een kleine statement van maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 20:34

Nou als het goed is word de bank straks opgehaald. Moest er zelf 10x achteraan. Blijkt dat ze zelf niet meekomt. Afijn, mij om 't even, hoop dat de bank d'r bevalt dan wel (want ze ziet 'm zelf dus niet in 't echt) want ik neem 'm daarna mooi niet terug. Zal mij benieuwen. Zouden er voor half 10 zijn. Mag hopen van wel want na half 10 doe ik de deur gewoon niet meer open :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 20:50

Ik heb er dus voor bedankt en hetzelfde product voor 2 euro duurder bij een ander gekocht. Ik was het vertrouwen kwijt dat het goed zou komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 21:20

Anoniem schreef:
Nou als het goed is word de bank straks opgehaald. Moest er zelf 10x achteraan. Blijkt dat ze zelf niet meekomt. Afijn, mij om 't even, hoop dat de bank d'r bevalt dan wel (want ze ziet 'm zelf dus niet in 't echt) want ik neem 'm daarna mooi niet terug. Zal mij benieuwen. Zouden er voor half 10 zijn. Mag hopen van wel want na half 10 doe ik de deur gewoon niet meer open :')

Bank is net opgeladen (veel te kleine aanhanger maar goed 't zal wel :') ) dus viel weer mee :)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 13:42

Nou zeg verkoop ik ook eens iets via MP, setje peeskappen maat pony.
Blijken ze niet even groot te zijn als de andere maat pony kappen die het meisje heeft en daarom ben ik een bedrieger..

Dat is dus weer de laatste keer marktplaats voorlopig..

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 13:45

zucht....

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 14:39

JudArthos schreef:
Nou zeg verkoop ik ook eens iets via MP, setje peeskappen maat pony.
Blijken ze niet even groot te zijn als de andere maat pony kappen die het meisje heeft en daarom ben ik een bedrieger..

Dat is dus weer de laatste keer marktplaats voorlopig..

Daar kan jij niks aan doen pony verschillen enorm ik meet ze daarom altijd na voor ik ze koop. Is gewoon een domme fout van haar

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 14:42

Gemerkt dat maten per merk best wel kunnen verschillen. Kan jij niks aan doen hoor als het labeltje zegt pony is het pony

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 14:56

Dat heb ik inderdaad ook terug gemailt :)
Jammer dat je gelijk voor bedrieger uit wordt gemaakt bij zo iets..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:42

Nou morgen dus die afspraak staan om die scooter te laten op halen
en ik ben erg benieuwd
gisteren kreeg ik nog een bericht van de vriendin van diegene die zou komen en ze zei dat ik niet meer van mij had laten horen
maar ik had juist wel van mij laten horen en gezegt dat 2 uur morgen prima is..

Had nu tegen haar het adress verteld en dat doe ik trouwens met een gerust hart want de scooter staat bij ons achterom achter een hele hoge schutting met slot
en het kost zeer veel moeite en tijd wil je hem stelen :')

Heb gezegt dat ik hoop dat ze het juiste vervoer hebben om de scooter mee te nemen
de standaard is vast geroest en en hij rijd zoiezo niet dus moet nieuwe accu in en de lichten ook stuk en kilometer telller :')

ze komen hem voor 100 halen

kreeg vandaag nog een paar biedingen van onder de 100 mochten ze niet komen opdagen dan stuur ik een vd andere geintresseerde een email dat ze mogen komen :D

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:37

Vandaag...ik reageer op een advertentie van een kippenhok.

Dus ik er heen, 20 minuten rijden, kom ik daar best een leuk hok, alleen....
er zat nog een kip in. Die hoorde er bij zei mevrouw.
Ik zei dat dat niet in de advertentie stond. Er stond kippenhok en niet kip en hok of te wel hok met kip.

Zegt mevrouw, dat mensen dat wel zouden begrijpen.
Dus ik een beetje kippig geantwoord, nou ik dus niet.
Het stond niet in de advertentie en ook was er niet duidelijk een kip te zien of een foto van de kip.

Ze verkocht hem alleen maar met kip.
Nou lekker is dat....voor niks gereden. Ik wilde geen ophef maken, maar was wel een beetje boos.
Niet laten merken, maar inwendig...de auto rijd niet op water en dat ik voor niks ben gekomen.

Twee uur later krijg ik een mail...ik mocht het hok toch komen halen voor de afgesproken prijs zonder kip. Ik blijf niet op en neer rijden, bovendien was ik al bezig weer met een ander hok.

**zucht**

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:39

Zou ik eventueel nog reageren dat je interesse hebt voor de afgesproken prijs, min de verreden benzinekosten :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:49

Beloven schreef:
Zou ik eventueel nog reageren dat je interesse hebt voor de afgesproken prijs, min de verreden benzinekosten :)

Ja dat is een goede, dat had ik eigenlijk moeten reageren.

Het zit me wat dat betreft niet mee....eergisteren naar iemand voor een hok, zo goed als nieuw.
Ze hielden enorm vast aan de vraagprijs, want hij was nooit gebruikt.
Nou vooruit maar...hij stond me wel aan 25 minuten gereden, kom ik daar....
lag er nog allemaal zaagsel in, NAT. heel nat.

Ik naar de binnenkant van het dak gekeken, gewoon overduidelijk lek. Nat aan de binnenkant.
Tja mevrouw vond het heel erg, dat wist ze niet. Hij was pas 8 maanden oud, wel buiten gestaan, maar dier wilde er niet in.

Ze bood wel aan voor 10 euro minder, maar daar heb ik niks aan, het dak blijft er mee lek.
Ze voelde zich wel rot .... natuurlijk kan gebeuren, maar als je iets verkoopt dan loop je iets toch na, zeker als je het verkoopt als zo goed als nieuw.

Ik poets altijd iets nog even op of controleer het even voor ik het verkoop. Ze ging in ieder geval nog contact opnemen met de leverancier, mocht er een nieuw dak komen mailt ze me.

Maar ook hier...ik baal daar zo van, je rijd er heen, kost je weer benzine, en je bent er zelf niks beter of wijzer van geworden.

**zucht nog een keer**

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:53

Had je die kip dan niet gratis op marktplaats kunnen zetten? Zal wel zo weg zijn.
Wel balen dat je nog geen hok hebt nu

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 23:26

Ik zie het al helemaal voor me, je koopt het hok met kip, dus breekt hok netjes af en zet het in de achterbak en zet de kip ehhh op de passagiers stoel en 'op naar huis' :D hok weer in elkaar, kip erin, auto schoonmaken, want kip is niet zindelijk := O:) 8)7 |o

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 00:37

Nou,verkoper heeft mijn bod verwijderd.Nu staat er dus terug 'bieden vanaf x €'.
Voor x prijs mocht ik het komen halen,vertelde ze mij.Waarom stel je dan het 'te bieden vanaf bedrag' niet vanaf die prijs in?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 07:10

Anderhalf uur van tevoren mailtje gekregen dat ze niet komen ivm familie omstandigheden

Heb nogmaals de advertentie omhoog geplaatst en dit keer met 150 als vaste prijs en vanochtend een mailtje met nieuwe geintresseerde :)

Benieuwd of het met deze nog tot een afspraak komt

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 18:07

Mer1980 schreef:
Ik zie het al helemaal voor me, je koopt het hok met kip, dus breekt hok netjes af en zet het in de achterbak en zet de kip ehhh op de passagiers stoel en 'op naar huis' :D hok weer in elkaar, kip erin, auto schoonmaken, want kip is niet zindelijk := O:) 8)7 |o

Oh zo, ja niet aan gedacht. Rij zelf een busje en heb altijd wel dozen of kratten achterin. En ik neem dat die mevrouw ook wel een doos in de garage heeft ofzo

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 19:56

Ja, maar ik wilde helemaal geen kip. Al had ze honderd dozen...
Ze verkocht een kippenhok. Toen ik daar kwam zei ze met kip.
Dat stond niet in de advertentie en de kip was niet duidelijk zichtbaar op de foto's.

Dus niks doosje of krat voor de kip...ik wide het kippenhok voor mijn konijnen.
Wat moet ik dan met een kip. Ik heb niks met kippen, alleen met kippensoep :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 19:59

heb je ook niks met een kippepootje of kippevleugeltje :P