Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 12:29

elizexbeau schreef:
Altijd als ik op het toilet zit of in de douche, draai ik m'n telefoon zo dat ik wel alles kan lezen, maar eventuele hackers mij niet zien via de camera. :+

Hahaha dit doe ik ook _/-\o_

Die post hierboven van de weegschaal!! :')

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 12:38

Shivatjuh01 schreef:
Emmaa_ schreef:
Hoe zijn jullie er in hemelsnaam ooit achter gekomen dat jullie dat lekker vinden :')

Het ruikt al lekker zoet en ja als m'n paard het kan eten ga je er vast niet dood van. Dus gewoon geproefd haha. Zo heb ik ook de horslyx geproefd, rook naar drop, zo smaakt het dus ook :')

Bedoel je de gele horslyx? (die ''garlic'')
ik vond het namelijk ook echt naar drop ruiken (of iig van dat zwart wit zoet of dat spul wat in die lollies zit ) maar iedereen verklaarde mij voor gek dat ik het naar drop vond ruiken :')

Heb t ook waat geproefd maar ik geef toch een voorkeur voor de appel likit :P

Confession blunder,
Gister kwam een kennis/vriend van mn moeder, ik vind hem altijd zo enorm irritant en hij bemoet zich altijd met vanalles.
Ik dacht dat de persoon in kwestie even naar buiten was, dus ik zeg tegen mn moeder kan hij niet gewoon een keer of zich met zijn eigen leven bemoeien of gewoon niet langs komen als ik er ben.
Toen mn moeder een beetje raar deed en niets zei besefte ik dat hij niet buiten was maar hij stond om de hoek in de keuken :oo

Toen ik dat door had, ben ik maar meteen daarna boos naar boven gelopen in de hoop dat het leek alsof ik het zei omdat ik ruzie met mn moeder had ofzo :')

Hhilde

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 13:30

Oh wat erg :') Dat 'ie dat gehoord heeft en dat je jezelf nog moet redden :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:05

ik heb een crush op jimmy fallon

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:26

Mijn moeder heeft voor 12 euro een broek voor me gekocht. Maar hij is licht grijs, en toen ik mezelf zag op een foto waar ik de broek aan had, leken mijn benen echt super dik. Dus nu durf ik die broek niet meer aan te trekken en heb hem tussen de spullen verstopt die ze naar het goede doel brengt. Maar ik voel me echt super schuldig want mijn moeder heeft er wel 12 euro aan uitgegeven. En het was nog gewoon een goede broek.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 15:20

Ohhh Lik-Its, daar heb ik hele ladingen van gegeten :') gingen we naar de ruiterwinkel (jaar of 14-15), kochten we zo'n likit reep en onderweg begonnen we er al van te eten :') Die dingen zijn echt super lekker hahaha.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 15:57

Lestrange01 schreef:
Mijn moeder heeft voor 12 euro een broek voor me gekocht. Maar hij is licht grijs, en toen ik mezelf zag op een foto waar ik de broek aan had, leken mijn benen echt super dik. Dus nu durf ik die broek niet meer aan te trekken en heb hem tussen de spullen verstopt die ze naar het goede doel brengt. Maar ik voel me echt super schuldig want mijn moeder heeft er wel 12 euro aan uitgegeven. En het was nog gewoon een goede broek.

ik heb het andersom ik een broek van mijn moeder gekregen die 30 euro was ,,, maar zowel zij als ik vonden hem geweldig leuk maar ik had er nutella op geknoeid en ja je raad het al dat ging er niet meer uit dus heb zij hem met vanisch :? behandeld om te kijken of die vlek eruit ging ... er ging veel uit maar de vlek zit er nog en de verf van de broek is ook weg dus nu heb ik een zwarte broek met witte vlekjes op mijn linker been ....
heb altijd gezegd dat ik het niet erg vond maar stiekem vond ik dit wel nu kleur ik met een stift gewoon die vlekjes weer in .. je zal het helaas altijd blijven zien -O-

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 17:10

Ik ben lid van een facebook groep waar verzorgers en bijrijders kunnen worden gezocht en aangeboden. Ik stuur alleen een eventuele reactie naar mensen die normaal abn gebruiken in hun reactie. Als er geen interpunctie is, ik 'me paard', 'me schat' etc zie staan dan reageer ik al niet eens. De paardenkennis is hier in de randstad vaak al matig, en als je dan ook nog abnormaal Nederlands spreekt dan zie ik zo'n troela voor me waar ik het nooit mee eens kan zijn omdat we niet op het zelfde niveau zitten.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 17:28

Je paard mag ook wel richting Groningen komen! :)

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 17:38

Oh ik zit in de situatie van verzorgster helaas ;)

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 17:46

Oke, nog 1tje dan....ik weet dat oorsmeer heel erg bitter smaakt :r

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 18:47

juniper schreef:
Ik ben lid van een facebook groep waar verzorgers en bijrijders kunnen worden gezocht en aangeboden. Ik stuur alleen een eventuele reactie naar mensen die normaal abn gebruiken in hun reactie. Als er geen interpunctie is, ik 'me paard', 'me schat' etc zie staan dan reageer ik al niet eens. De paardenkennis is hier in de randstad vaak al matig, en als je dan ook nog abnormaal Nederlands spreekt dan zie ik zo'n troela voor me waar ik het nooit mee eens kan zijn omdat we niet op het zelfde niveau zitten.

Eerste gedachte: Pfft, moderne slavenhandel xD

Tweede gedachte: Zucht. Eigenlijk moet ik toch weer een ruiter zoeken voor mijn PRE... Maar ik stel het telkens uit.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 18:48

Haha dat weet iedereen wel denk ik :+ Hoe oorsmeer smaakt bedoel ik.

Ik heb er nog een: Ik zeg mijn telefoonnummer altijd zo: een-vijf-twee-acht-drie-drie, etcetera.
Als iemand aan mij vraagt: ''Is jouw nummer vijftien-achtentwintig-drieendertig,....?'' dan raak ik helemaal in de war, want ik zeg het altijd met enkele getallen _O-

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:20

Martine_R schreef:

Ik heb er nog een: Ik zeg mijn telefoonnummer altijd zo: een-vijf-twee-acht-drie-drie, etcetera.
Als iemand aan mij vraagt: ''Is jouw nummer vijftien-achtentwintig-drieendertig,....?'' dan raak ik helemaal in de war, want ik zeg het altijd met enkele getallen _O-

Dat herken ik ook idd, en dan moet je zelf even goed nadenken... euhmmm... :)* Jaaa dat klopt

En dan het gezicht van sommige mensen :o? "moet ze nou echt nadenken over haar eigen nummer?''

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 21:06

Ik moest een keer achteruit fileparkeren tijdens mn rijles en toen vroeg ik of ie in zn 1 of in zn 2 moest.. Instructeur keek me zó dom aan dat ik even ben gaan nadenken. Kwam tot de conclusie dat het inderdaad niet een hele slimme vraag was :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:21

Dat is wel een beetje fout ja :')

Ik speel op mijn mobiel een autorace spel. Ben erg blij met mijn Dodge := :') Afbeelding

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:41

Ik heb een groot aantal vrij domme mensen op Facebook - vind ik zelf dan toch :') Nu is er iemand die een filmpje deelde van een kitten die met de cameraman wil spelen.
Reageert één iemand daarop: "Ach wat lief. Ik zou hem zo in m'n zak stoppen en mee naar huis nemen! Mits het een zwerfkat is natuurlijk." En nu is er een hele ruzie ontstaan omdat domme mensen daarop gaan reageren
"ook als het een zwerfkat is hoor, als ze maar geen ziektes hebbe"
en "hoezo jij bent echt een harteloos ook zwerfkatten verdienen een kans"
"zwerfkatte zijn net zo lief en hun hebbe een huis nodig dus ook al was het een zwerfkat wat dan nog"

|o Ik weet dat sommigen er niks aan kunnen doen, maar man man man wat ben je dan een idioot. Het liefst zou ik me mengen in de discussie gewoon om de grammar nazi uit te hangen, maar dat wordt me vast niet in dank afgenomen := Dit zijn dezelfde mensen die berichten van de Speld delen en denken dat het serieus is :')
En confession; Diep in m'n hart háát ik deze mensen intens en weet ik ook 100% zeker dat zij inderdaad de rest van hun leven in een uitzichtloos gat bij hun moeder wonen en af en toe wat burgers flippen als zij niet om één of andere vage reden 'afgekeurd zijn'. Ja, ik ben een rotzak en zit vol met heerlijke stiekem altijd kloppende vooroordelen :')

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 23:18

Tiffany schreef:
Confession:

Ik ben zwanger en ik kan andere zwangere vrouwen niet uit staan :') Ik vind dat gemiep over kwaaltjes, hydrofiele luiers , kinderopvangen , en waar je allemaal extra trek in hebt verschrikkelijk.

Op feestjes en verjaardagen vermijd ik andere zwangere vrouwen dan ook express.. -O-

Zal wel door de hormonen komen :')

Dit heb ik ook heel erg _/-\o_

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 23:33

Oh om die weegschaal heb ik dubbel gelegen :')

Ik voel een nieuwe hobby aankomen :+

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 23:38

Het was ook echt zo random.
Het viel me ineens, na ruim 2 jaar op dat de weegschaal praktisch naast de wc staat.
Zo is het allemaal begonnen :+
toen ik direct resultaat zag voor en na de drol heb ik echt keihard gelachen. Een traditie was geboren.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 00:26

BaileyMix schreef:
Ik heb een groot aantal vrij domme mensen op Facebook - vind ik zelf dan toch :') Nu is er iemand die een filmpje deelde van een kitten die met de cameraman wil spelen.
Reageert één iemand daarop: "Ach wat lief. Ik zou hem zo in m'n zak stoppen en mee naar huis nemen! Mits het een zwerfkat is natuurlijk." En nu is er een hele ruzie ontstaan omdat domme mensen daarop gaan reageren
"zwerfkatte zijn net zo lief en hun hebbe een huis nodig dus ook al was het een zwerfkat wat dan nog"

|o Ik weet dat sommigen er niks aan kunnen doen, maar man man man wat ben je dan een idioot. Het liefst zou ik me mengen in de discussie gewoon om de grammar nazi uit te hangen, maar dat wordt me vast niet in dank afgenomen := Dit zijn dezelfde mensen die berichten van de Speld delen en denken dat het serieus is :')
En confession; Diep in m'n hart háát ik deze mensen intens en weet ik ook 100% zeker dat zij inderdaad de rest van hun leven in een uitzichtloos gat bij hun moeder wonen en af en toe wat burgers flippen als zij niet om één of andere vage reden 'afgekeurd zijn'. Ja, ik ben een rotzak en zit vol met heerlijke stiekem altijd kloppende vooroordelen :')

Oh, vreselijk ja, kan het me helemaal voorstellen. Dit soort dingen zijn voor mij ook de reden dat ik helemaal niet op facebook zit.
Denk trouwens dat heel veel mensen hier je bericht ook niet eens begrijpen....

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 00:29

BaileyMix schreef:

Oh man, +1 hier. Kan niet anders dan het met je eens zijn :')

JayJillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 01:52

BaileyMix schreef:

Hahahaha dit heb ik ook! En toch kan ik deze mensen niet uit mijn facebooklijst verwijderen. Gewoon omdat ik die domme dingen op de een of andere manier wel leuk vind om te zien :')

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 06:22

Martine_R schreef:

Hahahaha dit heb ik ook :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 07:51

Klarinda schreef:
Martine_R schreef:

Hahahaha dit heb ik ook :')

Hier hetzelfde :')