Suusie22 schreef:Je organen maken dan een zweef moment mee, ze gaan dan iets in je buikholte zweven wat dus die kriebels veroorzaakt.
Ik heb die kriebels werkelijk nog nooit gehad.. Zitten mij organen dan extra vast ofzo ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indy_Mouse_9 schreef:Idd zoals tegenwoordig wedstrijden.
Ik geloof ook dat het meestal 1 (het mannetje?) van een stelletje duiven is, zodat het beestje extra reden heeft om terug naar huis te vliegen, daar wacht immers het liefje.
Maar hele goeie, ik heb me dat ook tijden afgevraagd. Ook "vroegah", dan had je mssn een duif die naar iemand anders kon vliegen omdat dat thuis was, maar hoe lang dan voordat jij het nieuwe thuis zou zijn? Of is dat dan de truuk om te zorgen dat je een beetje vlot reactie krijgt op je post?
SindyKaya schreef:Suusie22 schreef:Je organen maken dan een zweef moment mee, ze gaan dan iets in je buikholte zweven wat dus die kriebels veroorzaakt.
Ik heb die kriebels werkelijk nog nooit gehad.. Zitten mij organen dan extra vast ofzo ?
xSCWx schreef:Nikass schreef:Waarom rolt mijn hond graag in de verse koeienpoep?
Dat kan meerdere redenen hebben. Hij vind het een aantrekkelijke geur, hij krijgt er aandacht voor (van jou), of het is bedoeld als dekmantel tijdens de jacht, zodat de hond zijn eigen geur gemaskeerd is.
YellowGray schreef:Steeph schreef:Kunnen buschaffeurs ook boetes krijgen voor verkeersovertredingen..?
Ja dat kan zeker! Een paar jaar geleden was er nog in het nieuws dat een stadsbus in Utrecht met 80 km/u door de binnenstad gingDie vent heeft waarschijnlijk een hoge boete gekregen (en wellicht ontslagen?)
LisannePruts schreef:YellowGray schreef:Ja dat kan zeker! Een paar jaar geleden was er nog in het nieuws dat een stadsbus in Utrecht met 80 km/u door de binnenstad gingDie vent heeft waarschijnlijk een hoge boete gekregen (en wellicht ontslagen?)
Gaat die boete dan niet naar de maatschappij zelf ipv de chauffeur
Nikass schreef:]
Denken die hazen dan serieus dat er een koe in aantocht is![]()
Ik heb deze verklaring idd eerder gehoord maar kan m toch niet altijd helemaal plaatsen haha.
xSCWx schreef:Nikass schreef:Waarom rolt mijn hond graag in de verse koeienpoep?
Dat kan meerdere redenen hebben. Hij vind het een aantrekkelijke geur, hij krijgt er aandacht voor (van jou), of het is bedoeld als dekmantel tijdens de jacht, zodat de hond zijn eigen geur gemaskeerd is.