Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Dat ken ik dan weer wel van mannen. Ze willen zich niet laten dwingen
Mer1980 schreef:Tsja misschien een beetje kort door de bocht vanuit hier, maar als je zo jaloers bent dat je relatie daardoor crasht dan is er toch iets niet helemaal goed. Dan is er iets dat jou onzeker maakt en heel vaak is het zo dat intuïtie vaak wel goed zit. Niet altijd. ik ben ook best wel een jaloers persoontje geweest, maar bij mijn man heb ik daar absoluut geen last van, ik vertrouw hem volledig en dus heeft het nu totaal geen invloed meer. Dus wellicht is dit gewoonweg niet de juiste partner voor je en heeft je intuïtie je beschermd voor meer pijn....
XiiaaooNaa schreef:Nee.
Maar 2 jaar geleden wel een ruziejaar gehad zowat.
Zat dus zo toen:
Middelbare school tijd, 5 havo.
Ik zat ik een andere klas dan hij, we hadden 2 lessen samen.
Hij zat in de klas met een meisje en hij had met haar al zn lessen samen.
Naja, prima ze worden vrienden...geen probleem. Maar naar mijn idee (en andere die het opmerkte, notabene vrienden van hem) waren ze wel heel close.
Ik dus erover praten met hem met dus de vraag of hij het toch ietsjes zou kunnen minderen...
Wat er dus gebeurde was het tegenovergestelde, hij werd nog closer alsof hij het expres deed.
Lessen/pauzes/samenwerkingsprojecten (alles was samen!) zelf bracht hij haar soms naar het station na school....
Ik werd dus toen er echt boos om en huilde zelfs (zo onzeker voelde ik mij erdoor) en hij ging gewoon door.
(heb heb honderde keren hem gevraagd te minderen met het contact....)
Hij ging door onder het argument 'ze vind mij toch niet leuk', prima maar je kan toch alsnog ietsjes minderen?
Nee dat kon niet dus ... dus ging het hele gezeik een heel jaar lang door. Ik was zo boos/verdrietig erom.
Heb het het 10x bijna uitgemaakt uit wanhoop dat jaar....
Ik vertrouwde hem toen ook gewoon 100% maar ik vertrouwde haar niet en werd ook ontzettend boos van het idee dat hij gewoon niet naar zijn vriendin luistert als die iets niet helemaal chill vindt.
Denk dat ik hierom wat snel jaloers ben. Bang om weer in de steek gelaten te worden voor een ander meisje voor een vriendschap....
Het idee 'als een meisje (heeel) erg goede vrienden met hem wordt en het hem geen ruk kan schelen als ik ergens commentaar op heb (die vriendschap dan he)'
Laatste 2 jaar (na het rampenjaar dus) hebben we er zoveel over gepraat, dat is dan wel fijn/goed.
Maar vergeven is niet vergeten...