Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 11:35

Stoere outfit hierboven & bedankt voor de tip!
Ik ga kijken of ik hem kan vinden :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 11:49

Even een vraagje! Jullie herkennen vast wel dat er een draadje zit aan een t-shirt, je daar aan zit te trekken en er dan vervolgens een soort 'lijn' van een centimeter of 3-4 in je shirt zit? Ik heb dat normaal met oude shirts, maar kreeg vandaag mijn h&m pakketje en een shirt heeft dat dus al rechtstreeks uit de verpakking. Nu zit het op de achterkant en als ik het aan heb zie je het helemaal niet en eigenlijk heb ik geen zin om het te moeten ruilen hiervoor (duurt weer belachelijk lang), maar weten jullie toevallig of dit ook snel kapot gaat? Als het alleen minder mooi is, dan houd ik hem gewoon, want je ziet het toch niet als ik het aan heb. Maar vind het wel zonde als het shirt straks na 3x dragen een gat heeft daarzo.

Hier zien jullie wat ik bedoel:
Afbeelding

(verder is het volgens mij een shirt dat na 3x wassen al niet meer zo mooi is, maar hij staat nu echt heel erg mooi. <3 :') )

En hele mooie outfits allemaal op de vorige pagina! Wat zijn jullie ook allemaal mooie meiden trouwens. <3

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 13:34

Davinia_ schreef:
Eventjes een vraagje aan degene met zo'n super stretch broek van de h&m. Ze lopen nog flink uit toch? Ik heb er eentje gekocht die super strak zit en heb momenteel echt het idee dat ik er dood in ga :') maar dat wordt nog beter toch of heb ik gewoon flinke miskoop gedaan?

Heb precies hetzelfde met mijne, nu 2x aan gehad dus duimen dat ze wat uitlopen nog want op dit moment voelt ie niet bepaald "super stretch" _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:12

Geen ervaring met de super stretch maar over het algemeen lopen jeans nog uit.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:29

Davinia_ schreef:
Eventjes een vraagje aan degene met zo'n super stretch broek van de h&m. Ze lopen nog flink uit toch? Ik heb er eentje gekocht die super strak zit en heb momenteel echt het idee dat ik er dood in ga :') maar dat wordt nog beter toch of heb ik gewoon flinke miskoop gedaan?

Weet niet om welke super stretch het gaat? Ik heb namelijk 1 die echt heel stretch is en 1 die nog stugger is dan mijn normale spijkerbroeken. :') Tot nu toe lopen beide niet echt uit bij mij. :n

Mooie en leuke outfits dames! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:34

Mijn spijkerbroeken lopen altijd uit, dus ik koop ze altijd een maat kleiner en zelfs dan worden ze nog vaak iets te los na een dag dragen, meh. Ik zou dus gewoon geduld hebben met je super stretch broek. :D

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:37

Hebben jullie dat echt? Ik heb dat echt niet. :=

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:48

Geen ervaring met stretch, wil het liefst zo min mogelijk elastan in mn broeken.

En een klein cadeautje voor mezelf omdat mn tentamens zo goed gingen!

Afbeelding

Veel van jullie zullen ze afschuwelijk vinden, ik vind ze echt heel tof!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:50

Ik vind ze wel leuk CCCCC, zou alleen echt niet weten hoe te combineren haha.
Ben benieuwd hoe jij dat gaat doen. :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:53

Ik vind ze ook gaaf CCCCC! :)).
Leuke outfits komen er langs. Jou laatste outfit La, echt super tof. Ga ook eens mijn Chelsea boots onder mijn boyfriend jeans doen.

Ik had net dat veren jasje aan met boodschappen doen. Komt er een heel oud vrouwtje naar me toe 'goh meissie, wat heb jij toch een leuk jasje aan, was ik nog maar zo jong'. Wat later nog een paar keer aangesproken dat het me zo leuk stond :). Ook met de hond uit laten, komt er een hardloper voorbij 'zo Goedemorgen, knappe dame'. Doet toch altijd wel goed haha

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:59

Wauw gave schoenen zeg.
Zou inderdaad alleen ook niet weten hoe ik ze zou moeten combineren.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:01

Ik heb de zwarte superstretch en die loopt niet heel veel uit. En ik draag hem vaak, ook met werken e.d.

Gave schoenen CCCCC!
heerlijk die spontane complimentjes Dewi! Heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:28

Ik krijg ook altijd complimentjes als ik de hond uitlaat. Als ik zonder hond loop, krijg ik nooit complimentjes. Iedereen begroet me ook altijd als ik met hond loop, zonder hond kijkt niemand me aan haha. Typisch. :')

Leuke schoenen Corien. :D Hoe heet het model sneaker? Vind ze erg leuk, ben alleen niet zo weg van de roze/oranjeachtige kleur.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:39

Davinia_ schreef:

Heb je een linkje? Het kan dat ik er een heb, maar weet niet zeker hoe deze heet. :')
Zover heb ik wel gemerkt dat eigenlijk alle h&m broeken die in mijn kast liggen redelijk snel losser gingen zitten.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:53

Waww super leuk om van die complimentjes te krijgen!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 16:26

Rebecca, ze heten 'Reebok Classic Ventilator (pop)'. Ik vind dat roze/oranje supertof juist haha. Hopelijk komen ze morgen binnen, kan ik ze mooi met koningsnacht/dag aan.

Leuk die complimenten Dewi!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 17:02

Wow coole schoenen!!!!

Mijm man heeft mij vandaag verrast met een Valentino Inspired Army joggingpak! Kan ik woensdag hip de kliniek uit na een hernia operatie :D

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 17:53

Wat lief van hem Bloembloem. Succes woensdag.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:19

Jespri schreef:
Wat lief van hem Bloembloem. Succes woensdag.

Nou he, kreeg er tranen van in mijn ogen, ok van 2 weken thuis zitten word je ook wel wat sentimenteel :+

Bedankt!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:46

Superlief zeg!

Net nog een nieuw (nep) leren jasje gescoord bij de Mango en een oranje statement necklace bij de V&D. Laat koningsnacht/dag maar komen!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 23:42

Leuk al die complimenten!

CCC, toffe schoenen!
Ik heb vandaag een shirtje gescoord bij de Vero noda voor 5€ voor koningsnacht :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 23:46

Ik doe mijn dikke jas aan met koningsdag, dus geen shirt gekocht. Wel een hele grote oranje zonnebril, mocht die bedenken te gaan schijnen..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 11:04

Davinia_ schreef:

Ik zou hem terugbrengen. Heb ook een superstretch en die loopt niet uit. Wel fijn trouwens, geen gelubber na een dagje dragen. :D Maar zou dus wel m'n eigen maat kopen. :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 11:05

Pff ik loet vanavond naar een 25-jarig huwelijk en zoals altijd niks om aan te trekken :')
Tot nu toe staat het op een donkerblauwe broek, een blauw-wit gestreept-gemixt shirt met van achter zo een open rug met daaronder een blauwe stof ( beetje moeilijk om uit te leggen ) en een witte blazer eronder.
Twijfel of het niet een beetje underdressed is

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 19:11

En wat is het geworden? :D

Ik heb zo verjaardagsfeestje van papa. Gewoon klein met wat familie.

Afbeelding