Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jennnnn

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:49

Broeken van name-it vind ik persoonlijk erg fijn. Ondanks dat ze wat duurder zijn. Ik merk dat bij goedkopere broeken de knieën erg snel slijten, met broeken van name-it heb ik daar geen last van :)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:57

Qua pasvorm ben ik momenteel fan van Feetje en Tumble voor mijn smalletje

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:23

Feetje had ik ook veel maar helaas tm maat 86.

Tumble kan ik niet echt slagen. Had wel leuke trui gezien maar vond ik ff te duur. 45 euro in maat 92.98

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:39

De opvolger van feetje is sturdy. Gaat vanaf 92. Ook super leuk spul..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:08

Jongens wat doen jullie allemaal dan.
Beeb krijgt elke dag schone kleding aan soms 2x

Das 8 rompertjes
4 boxpakjes
4 setjes
Dan stuk of 6-7 hydrofiele luiers en paar Spuugdoekjes

Tja soms is de machine erg leeg door bv 7 boxpakjes en 1 setje en wacht ik week met de was.
Ik heb dan ook wel 20 setjes en 15 boxpakjes 10-20 broekjes en shirts

Is dit nou echt zoveel?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:10

Sowieso was ik de babykleding niet apart.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:14

Dat doe ik wel anders krijg ik niet alles optijd droog. Ivm waslijnen, en droogrekken.
Heb droger maar stop er weinig in

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:25

Simongek leuke dingen geshopt!

Ik ben ook weg van de name-it broeken!

Ik was ook wel 8 wassen per week met 3 kids. Maar qua aantal sets kleding kan ik makkelijk 2 weken niet wassen :+

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:04

Volg dit topic al een tijdje, mooie kleren al tegengekomen.

Mijn zoontje is nu 7.5 maanden en heeft nu voor van boven maat 74/80, broeken 68/74. Mouwen en broekspijpen moet ik wel altijd omslaan, broek soms zelfs 2 maal maar hij groeit momenteel meer in de breedte dan in de lengte :D (weegt 9.7 kg en meet 70.5 cm)

Tot nu toe ben ik vooral voorstander van Hema, c & a maar geen disneyfiguren, soms h&m. De merken die ik heb zijn noppies, Lief,... maar die koop ik alleen in afslag.

Ik heb grote moeite om 40 euro uit te geven aan een hemdje of 60 euro voor een kruippakje wat ik overlaatst zag. ze groeien er zo snel uit, maat 62 heeft hij amper aangehad bv.

Ik was zijn kleren wel appart, wel met hetzelfde wasmiddel enzo, maar vind het aangenamer om het daarna op te plooien, dat ik geen sok moet gaan zoeken in de grote wasmand bv.
Vaak doe ik het dan op een kort wasje van 30 min.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:07

ik was hier soms apart en soms samen als de kleding niet te vies is.Dus niet de werkkleding van mijn man erbij bijv.

ik heb een zoon van 9 maanden. (bijna 10) en hij zit in maat 68, maar heeft nu een groeispurt.
ik koop met name merken zoals, noppies, lief, tumble etc.
ik hoop het wel 2e hands. via fb veilingen. Heb al aardig leuke dingen gescored voor weinig.
helaas heb ik een boxpak van tumble die ik wel nieuw gekocht had.
deze ging na 3x dragen kapot. tumble gemaild, maar de garantie loopt via de webwinkel.
ben benieuwd of deze het gaan vergoeden

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 04:52

Ik was niet apart. Geen droger maar is altijd met een dag droog op de waslijn.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:02

Ik was apart, hij heeft ander wasmiddel en mijn was heb ik liever wel lekker ruikend en schoon. Neutral vind ik slecht vlekken eruit wassen.

Chanel, zijn sokjes kun je ook in een wasnetje doen. Die ligt bij ons op de badrand dus sokjes gaan er gelijk in (ja wij hebben een dure 'wasmand', bad is ideaal :') )

Met 2 kleinere staande wasrekken, 1 groot staand wasrek en 2 aan de muur (en ook nog een droger, voor onze handdoeken en beddengoed), is het zeldzaam dat wij geen plek hebben hihi. Dat gebeurt alleen als wij de was voor een hele week in 1 dag willen wassen en dat voorkomen wij liever haha

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:01

Ik gebruik de droger ook liever niet te vaak.

2 kids iedere dag alles schoon aan.pyjama's 1 x per week. Beddengoed en handdoeken. Gaat hard dan.

Ik kan ook niet teveel was kwijt met 2 droogrekken.

Ik gooi wel alles bijelkaar trouwens

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:49

Lana's was was ik apart, met neutral. Eigenlijk altijd op kort programma.

1-2x in de week d'r beddengoed, handdoeken, badcapes, pyjama's en kleertjes, zit wel op 1 witte, 1 donkere, 1 roze en 1 gekleurde was in de week hoor.

Gooi er soms wel een broek/shirt van onszelf bij in, als onze donkere was bijv net is gewassen. :)

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:01

Hier 3 wassen per week! Een donkere/bonte, een witte en vaak beddengoed of handdoeken. 2 kindjes en 2 volwassenen. En ook een droger en 3 droogrekken. Gooi ook alles bij elkaar in trouwens :')

Kwa kleding van de kindjes kan ik makkelijk 2/3 weken niet wassen _O- die hebben meer kleding (en duurder :') ) als mij!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 13:52

3 wassen met 4 personen, hoe dan? :+
Wij hebben met 3 kids (4bedden) elke week al 2 trommels vol daar mee. En dan zijn er nu nog 2 ledikanten bij.
Ik was onze bovenkleding en dat van de kids samen. Gaan allemaal op lage temperatuur met laag toerental.
Handdoeken/beddengoed etc gaat ook in de droger! De rest niet.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:04

K zal maar niet zeggen hoeveel wassen dat wij doen. Denk dat we gemiddeld er zeker 7 doen per week. We hebben ook wel een hond die graag in plassen gaat liggen en dus de nodige handdoeken per week ook verbruikt en ook nog de dekens van de hond en de kat.
We zijn ook niet echt zuinig met de handdoeken, we zijn gewoon elke keer een propere handdoek te pakken.

De kleine kreeg in het begin elke dag andere kleren aan, nu vaak de broek en trui wel enkele dagen, hij kruipt nog niet dus vuil worden die niet.
Pyama krijgt hij wel praktisch elke avond proper omdat zijn pamper altijd zo verzadigd is s morgens en de broek ernaar ruikt dan, dus dan is het niet zo fris om die terug aan te doen.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:24

Ik denk dat wij zn 4 wassen per week hebben?

Ik koop eigenlijk van alles al merk ik dat ik de laatste tijd meer merk kleding koop, op een of andere manier vind ik die collecties toch leuker.
Zwanger van een meisje en kom toch veel uit op Noppies.

Zl heeft nu maat 74/80, volgende maand maar eens kleding maat 80 inslaan maar ik durf niet vooruit te kopen hoor. Ik volg hem niet in het groeien, in januari wilde ik dus gaan shoppen maar toen paste hij al zijn kleding nog dus vond het onzin, en nu 1 maand later groeit hij opeens 74 uit.

Merk of geen merk mag hier trouwens gewoon vies worden, daar is het tenslotte kleding voor. Al kijk ik wel even wat ik aantrek dan, straks als zl buiten gaat kruipen krijgt hij natuurlijk niet een nieuwe broek aan maar een broek welke al ouder is. Vind het namelijk net zo zonde van een leuke broek van de zeeman als een leuke broek van Name it.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:28

Vind die merken ook allemaal heel mooi maar als er geen 50 of meer procent af ga, koop ik het niet omdat ik het zoveel geld vind voor de korte tijd hij het draagt.
Vooruit kopen, durf ik ook niet, want ik ken mijn eigen ook, dan koop ik iets wat nog te groot is, ik leg dat weg in de kast, tegen wanneer hij er in kan, vergeet ik dat ik dat gekocht heb en tegen dat ik er aan denk, past het het niet meer v :=

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:33

Wij zitten ook wel aan 7 wassen per week, 2x handdoeken, 1x beddengoed, 2 a 3 eigen kleding wassen en 1 a 2 keer een was voor Lotte. Geen droger, maar wel 1 staand wasrek en 2 hangende wasrekken.

Qua kleding hier vooral Hema, V&D, H&M, C&A en Prenatal af en toe koop ik iets van een merk maar alleen als het afgeprijsd is meestal Noppies of Tumble&Dry.

Vooruit kopen ga ik me niet aan wagen, Lotte groeit vrij traag zo erg dat ze nu al een jaar lang een trui kan dragen en hij past nog prima. Met 1 jaar had ze maat 68 en nu bijna een jaar later hangt ze tegen 86 aan.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:36

Ik leg altijd een voorraad aan in een maatje groter.

Die leg ik onderin de kast. Zodra hij dan overgaat schuift het door.

Heb net nieuwe sneakers gekocht voor de mannen voor erbij.

Voor de oudste

Afbeelding

En de jongste

Afbeelding

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:31

Stoere stappers!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:50

Toen Mia kleiner was, waste ik me suf met al dat gespuug. Niet alleen kleding maar ook hydrofiel, doekjes en beddengoed.
Nu heb ik per week
1 handdoeken was
1 beddengoed was
3 a 4 kleding wassen

Met 1 kindje

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:23

Hoi allemaal! Ik volg dit topic ookal en tijdje en besloot net om ook maar eens wat te schrijven:p ik heb een meisje van 7 maanden en ze draagt nu maatje 74. Ik koop eigenlijk alleen maar kleertjes in de sale en een enkele keer non-verbaal. .. zoals sokjes van de zeeman want dat zijn de enige die blijven zitten :+
Ik koop tijdens de sale vooral al vooruit.... k heb nu dus al bijna de winter garderobe voor volgend jaar compleet :=

Ik ben fan van noppies en op de site is nu veel sale tot 70%

Niet goed voor m'n portomonee maar toch veel mooie kleding voor in verhouding weinig geld :):)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:35

Jeetje hidsigg kan jij zo goed schatten welke maat je dochter dan draagt? Hier ging dat zelfs mis met een winterjas haha. Die kocht ik in juli. Zl had toen 62/68 dus winterjas maat 74 maar die is nu nog te ruim.