Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar hij zit als t goed is weer paar dagen los.
ze zou het met haar man overleggen en dan laat ze mij iets weten.

, nee gaat super!Gister bij oppas geweest , vrijdag offer ik avondje bij de wok op met vrijwilligers van de Friese ballonfeesten , 2x bij oppas is geen doen voor dat jonge dier. Dus dan blijf ik thuis
. Heb me last minute afgemeld , taken voor dit jaar geclaimd
(Bij de poort staan voor opening , dan de poorten opengooien als iedereen klaar is voor bezoekers. Bij de springkussens enn passagiers begeleiden , dat laatste is echt mijn favoriet zo leuk over het veld lopen met pasagiers. Kletsen en dan peilen of ze echt willen , zitten ook angsthazen bij
. En stiekem de man of vriend mee laten lopen , mag officieel niet maar bij mij wel ^^ . Als ze maar weer van veld afgaan na uitzwaaien , ja geweldig als kind droomde ik ervan en sinds vorig jaar is dat werkelijkheid! De 5 beste dagen in het jaar ,en op zondag met de hele club zuipen met alle muntjes die overzijn
)
. ik probeer mn avatar te veranderen lukt niet grrr

) Vanuit mijn opleiding heb ik geleerd dat haptonomie (en dergelijke) soms beter werkt dan alleen maar technische massage bij de fysio. Zelf manieren leren om de spanning uit je lijf te krijgen en lekkerder in je vel te gaan zitten.
claudiadvx schreef:Er is niet bekend wat ik met mijn rug heb, op foto's zien ze niks. Ben 3 jaar geleden gevallen van een paard dat bokte en viel keihard op mijn onderrug. Had mijn bekken zwaar gekneusd en moest verder maar pijnstillers slikken![]()
3 jaar later 4 verschillende fysiotherapeuten verder nog geen resultaat