Inderdaad, hoef niet naar een of andere fancy stal daarvoor. Ach, ze krijgen zo vast een heel goede conditie. Enige nadeel is dat alles zo ontzettend vies/nat wordt steeds.
gohya
Geplaatst: 13-11-13 12:40
tine10 waarom graaf je geen geul naar dat stuk land,zo kan al je water uit je bak stromen.
Yes, droog met een zonnetje, daar knapt een mens van op! maar ook de dieren zijn blij, de kippen scharrelen weer lekker, de varkens laten zich zien en horen, de honden zijn al de hele ochtend buiten aan het ravotten en de paarden staan heerlijk te soezen in het zonnetje. Alles ziet er beter uit als de zon schijnt, nu nog wat opdrogen her en der.......of wil ik nu teveel in ene keer
dravergekkie
Geplaatst: 13-11-13 13:05
Of mischien het eruit pompen ?
tine10
Geplaatst: 13-11-13 13:31
Geen geul: dan stromen mijn houtsnippers namelijk ook weg, en die zijn nogal prijzig. Bovendien, de sloot staat tot de rand toe vol, loopt bijna in de wei over.
Geen pomp: omdat het zo vreselijk veel water is. Heb het in de zomer (in september vlak voor de hippiade zaten we ook) gedaan, maar mijn man had het eens uitgerekend, dan ben je gewoon vele dagen 24 uur per dag bezig om het droog te krijgen. Dat is momenteel gewoon dweilen met de kraan open.
Zo mag het blijven tot de lente Fris, maar windstil en een lekker zonnetje.
Wel was iedere keer de straat nat, toen ik uit de winkel kwam was ook alles nat, maar behalve wat wolken in de verte heb ik geen idee waar die nattigheid vandaan kwam Heb het ook niet zien/horen regenen
gohya
Geplaatst: 13-11-13 20:37
Dat was hier ook al zo,ik denk uh? heb het hier geregent ofso? Het zal de vochtigheid wel zijn.