Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:20

Ik heb weer een shoot binnenkort! Nog wel weer met dezelfde fotograaf want ik probeer nu een beetje zelfverzekerdheid op te doen en ervaring :)

Angelina Jolie geinspireerd, stoer sexy en rauw!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 22:55

Thanks, ga ik zeker doen! Alle foto's liggen allemaal nog even stil in de edit, morgen de hele dag school en woensdag eerste 2 kiezen trekken plus het genezen van m'n piece haha. Heb alles een beetje onderschat merk ik al :P

Zijn er nog dames die uiteindelijk wel naar een Elite Casting gegaan zijn eigenlijk?

Sexy? Ben benieuwd, heb namelijk 't idee dat je je nog niet echt zeker voor de camera voelt dus dan is sexy als het je niet eigen is (sommige dames hebben dat) vrijwel onmogelijk zonder dat het awkward word :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:36

Nah het ligt er maar net aan hoor Thirsa! Ik word steeds zekerder van mijzelf en accepteer mijn lichaam steeds meer. ik zal even het moodboard posten.
Ik ga niet naakt ofzo haha dat gaat echt niet gebeuren :') en ik werk met een fotograaf waar ik de volste vertrouwen in heb! dus dat geeft mij ook weer zekerheid.
Ik ben meer bang voor de gezichts expressies!

http://www.pinterest.com/yrsairis/angel ... hotoshoot/

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:17

Angelina, prachtige vrouw. Ik ken geen mooiere, dus je moodboard is gaaf

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:19

Ja ik vind haar helemaal geweldig, niet alleen qua uiterlijk!

Thanks!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 14:48

Even een foto'tje zetten hier, geen shoot of zo voor mij, maar wel bij een product voorstelling voor een haarproducten merk, dit is het resultaat:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TOLSUEWW#PYPEMMQQ
Roze :=

Maar vind het nog wel mooi.

Deijs, lijkt me flink uitdagend, om zo'n shoot te doen! Maar een fotograaf waar je vertrouwen in hebt helpt wel

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 14:49

Cool zeg, ziet er goed uit! :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 14:51

@aria_z

Beetje wel! maar het wordt niet helemaal precies hetzelfde, zoals dat met die bad gaan we niet doen :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 15:08

No hard feelings maar 't valt me op dat je vaak tussendoor niet te vinden bent hier, enkel als je iets over jezelf of je eigen shoots te melden hebt Iris, want dan is elke zin interessant ...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:13

Klopt want ik heb er voor de rest ook niets over te melden :+ ik doe geen professionele shoots, ik fotografeer op het moment niet en ik kan niet per se verbeteren omdat ik zelf 2 shoots ''officieel'' nog maar gedaan heb al geef ik zo heel af en toe wel aan wat in mijn ogen een beetje apart of niet erg mooi uit ziet.

maar in ieder geval heb je nu de reden.
Overdag doe ik ook wel wat meer als Bokt de hele dag checken en dit is niet mijn meest favoriete topic, maar ik lees wel mee.

Edit: ik ga je even een PB erbij sturen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:20

Aria_zz schreef:
Even een foto'tje zetten hier, geen shoot of zo voor mij, maar wel bij een product voorstelling voor een haarproducten merk, dit is het resultaat:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TOLSUEWW#PYPEMMQQ
Wat heb je daarvoor moeten doen dan precies?

Deijs, ik ben heel erg benieuwd naar je shoot. Ik vind het altijd lastig als men een moodboard gebruikt waarin een celeb eigenlijk het onderwerp is. Jij bent geen Angelina Jolie, jij bent jezelf, je hebt je eigen schoonheid en ik ben altijd bang dat er dan geprobeerd wordt om die ene foto van (in dit geval) Angelina Jolie na te doen en dan pakt dat nooit fijn uit. Buiten dat ben ik dus wel heel erg benieuwd.

Ik kreeg vorige week een mailtje dat een van mijn foto's is uitgekozen om in een hobbyblad te staan waarin de fotograaf geinterviewd is. Leuk dus! Blad is niet te koop, wordt alleen onder leden vertrekt, maar toch, ik sta in een blad! Ik sta in een blad! :D :))

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 15:21

Kan je geen printscreen krijgen van het blad? :) Vast wel toch!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:22

Sturen je ze geen kopietje? Lijkt mij wel netjes denk ik?

Nee de shoot wordt absoluut niet hetzelfde omdat je natuurlijk andere omgeving en spullen hebt en ik lijk heul niet op Angelina :')

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:22

Ik vind Jolie helemaal niet de knapste vrouw die er is..
Grappig dat veel mensen haar wel heel knap vinden, ik vind het zo, nep achtig...
Hoop dat jou shoot vet word!! :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:23

Had ik eerst ook, dat ik haar helemaal niet zo knap vond maar toen vond ik wat meer interviews over haar en quotes and haar persoonlijkheid maakt haar ook mooi :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:25

Courses schreef:
Kan je geen printscreen krijgen van het blad? :) Vast wel toch!

Ik heb een scan van de 'preview' via de mail gehad zodat ik het goed kon keuren. De fotograaf probeert alle modellen die bij het artikel komen te staan, een exemplaar te sturen. Misschien krijg ik er gewoon een dus :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 15:28

Hopelijk lukt dat! Zou wel leuk zijn voor jullie ook als eventueel portfolio werk :)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:29

Leuk Annetje! :D Altijd leuk ook om een echte kopie te hebben liggen met jezelf erin ;)

Jij al wat meer foto's terug nafnaf?

Al klaar voor je kiezen morgen Thirsa? Ik wacht met smart op je foto's, ben heel benieuwd :D

Ik ben een inventarisatie aan het maken wat ik dit jaar allemaal nodig heb aan modellen en spullen... lijkt geen einde aan te komen :=
Jammer dat ik vooral 18+ modellen nodig heb. Anders had ik wel graag 1 of 2 meiden van dit topic gevraagd.
Tenzij er meiden zijn boven de 18 die geen moeite hebben met 18+

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:33

Gaaf Anne!!

Ik hou juist van wat nep, misschien dat ik haar daarom juist zo mooi vind?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:04

Dames we moeten weer oppassen! Nu is er weer zo'n gek aan de gang(gekopieerd van Modelplanet):

Modellen opgepast !!!!!
Deze persoon JHfotografie Van de Moosdijke probeerd je te laten klikken op een link die hij zegd dat er foto.s van jou staan .
Je moet je vervolgens aanmelden met je mail en ww van Hotmail .
Ik zeg in dit chat gesprek maak maar een scherm afbeelding en dan word je geblokkeerd .
Ik heb er toch op geklikt ondanks dat ik het verdacht vond . Ga dus nu mijn ww weizige want dit is een manier in jou mail binnen te dringen . !!

Afbeelding

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:17

Hmmm apart gesprek?!

Anne echt heel leuk ben benieuwd hoe je erin staat! :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:18

Ja er waren nog wat foto's maar het leek mij niet handig om ze allemaal te posten.
Uit de beschrijving kun je uithalen wat er aan de hand is. Tenzij het niet duidelijk is dan post ik de andere 2 foto's wel even in een link.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:35

Anne, voor leden of biet, in een blad staan is echt gaaf! En kan alleen maar meer bekendheid brengen, toch ;)
Wat ik heb moeten doen: heel veel mijn haar laten wassen en drogen, kleren aantrekken, op podium staan zodat de mensen mijn haar konden zien en vervolgens heen en weer door de zaal zodat het goed te zien is.

Courses, vrees dat je met mij ook iemand hebt die het zo een beetje doet, probeer wel altijd mee te lezen ook al heb ik geen activiteit binnen het modellen gedoe, maar antwoord prutsmuts daarom niet altijd, heb niet altijd iets nuttigs te zeggen namelijk.

Jessie, daar valt wel iemand voor te vinden toch? Hangt er vanaf wat 18+ inhoud? gewoon lingerie dan? Of heb ik het mis? Lijkt me alle sinds een boel werk om het zo op voorhand te plannen :=

Deijs, vreemd hoor...

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:13

Deijs schreef:
Dames we moeten weer oppassen! Nu is er weer zo'n gek aan de gang(gekopieerd van Modelplanet):

Modellen opgepast !!!!!
Deze persoon JHfotografie Van de Moosdijke probeerd je te laten klikken op een link die hij zegd dat er foto.s van jou staan .
Je moet je vervolgens aanmelden met je mail en ww van Hotmail .
Ik zeg in dit chat gesprek maak maar een scherm afbeelding en dan word je geblokkeerd .
Ik heb er toch op geklikt ondanks dat ik het verdacht vond . Ga dus nu mijn ww weizige want dit is een manier in jou mail binnen te dringen . !!

[ Afbeelding ]

Dit komt niet van de man/fotograaf zelf af, is gehackt.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:23

_Jessie schreef:
Welkom Debbie, tweede foto is een fijne zachte plaat. Mooi rood haar is ook zeker niet lelijk :D (ben je echt roodkleurig of toch meer donkerblond?)

Hoe was de meeting nafnaf?

Jammer Setjeslover maar misschien wel een slimme keuze.

Mooie compositie, al had ik haar persoonlijk denk ik iets meer uit het midden gezet! Fijne kleuren ook.
Zeker benieuwd naar de rest. Vooral de blauwe jurk :D

Dankjewel! Tja haarkleur, dat geeft nogal eens dilemma, het is mijn eigen kleur. En het licht doet ermee wat het wil. De ene keer lijkt het rood/oranje, andere keer donkerblond, you choose :D