[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:57

Enige wat ik wel heb gevonden is een foto van een avondje kermis. Had toen een heel simpel hemdje aan.
Afbeelding

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:58

Het kan inderdaad wel, dit aanhouden, maar de meeste mensen hebben gewoon een spijkerbroek aan tijdens een stapavond en voel ik me zo overdressed.. Dus meiden laat de stapoutfitjes maar zien ^^

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:26

Dit zijn geen specifieke stapoutfits dat ik ook daadwerkelijk ging stappen (niet allemaal) omdat ik tijdens het stappen eigenlijk nooit op de foto sta :Y)

Afbeelding

Afbeelding
Werd alleen gezegd dat een blazer te warm was?

Afbeelding
Ik had hier nog geen panty onderaan, die hoort er natuurlijk wel onder _O- (en schoenen)

Afbeelding
Idem

Afbeelding
Idem :')

Afbeelding

Afbeelding
Let niet op de charmante pose :')

CCCCC

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:27

Loes, ik ga Communicatie studeren. :j

Leuke outfits hierboven! Maar hakken wordt hem sowieso niet, dan ik 1.90 en kan er echt geen hele avond op lopen!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:28

Oh nu moeten jullie mij even helpen.
Ik zit te twijfelen om dit aan te doen voor het etentje voor morgen met mn schoonouders dus. Maar ik twijfel.
(natuurlijk weer met panty er onder _O- )
Afbeelding

Je kunt je hakken ook wisselen voor platte schoenen hoor. Niemand die met het stappen op je schoenen let _O-

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 17:30

Leuke outffits hierboven :j

Ik ga niet vaak stappen en meestal als ik ga stappen is het een skinny, hakken of platte schoenen en dan een leuk hempje/strapless topje of lekker saai een zwart shirtje met een opvallende ketting ofzo. Vind dat ook altijd zo lastig! Vooral omdat ik in een danscafé in een klein stadje ga stappen en het dan allemaal best saaie mensen zijn qua kleding :=

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:30

Leuke outfits hierboven!
Ik ben ook nog op zoek naar leuke jurkjes om in uit te gaan. Mijn enige jurkje is lastig te combineren, en eigenlijk te lang. Hij valt op mijn knieën en dat vind ik onflatteus. Maar ik kom de goeden nog niet tegen :+ Dus als jullie iets tegenkomen?

Hakken is verschillend. Dat ligt eraan waar ik heen ga :j Als ik hier de stad in ga, ga ik gewoon op platte schoenen of enkellaarsjes met kleine hakjes. Anders ben ik way too overdressed :+
Als ik echter naar de andere stad ga, of naar index (club in duitsland) ga ik wel op mijn 12 hakken :j

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:31

Hmm mischa, ik vind de blazer er niet helemaal bij passen. Een iets kortere blazer was leuker geweest :j
Jurkje zelf vind ik erg leuk, ook de juiste lengte imo!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:33

Wij gaan altijd eerst naar de 'kakkerkroeg', en daarna naar een 'club'. Dus het moet voor beiden geschikt zijn.

Qua make up ga ik wel altijd lekker opgetut hoor. Trek alles uit de kast :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:34

Inney schreef:
Hmm mischa, ik vind de blazer er niet helemaal bij passen. Een iets kortere blazer was leuker geweest :j
Jurkje zelf vind ik erg leuk, ook de juiste lengte imo!

Ik ga hier in mee!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:34

Kun je dat jurkje niet korter laten maken? op je knieen vind ik ook echt een lelijke lengte.
Verder voor jurkjes, asos.com en nelly.com 1000e leuke jurkjes.

Ja dat is ook mijn ding Inney. Die hangt alleen helaas niet in de kast :') Had er net een gebreid vest over maar dat maakte het weer te casual.
Grom :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 17:36

Make up kan ik me ook heerlijk mee uitleven :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:37

Ja het is blijkbaar een lastige stof om korter te maken, dus maar op zoek naar iets nieuws :j
Ik kan altijd zo moeilijk zien wat een leuk jurkje is, en wat te overdressed :')

Lastig! De blazer staat wel leuk met een jurkje waar bij het accent niet op je taille ligt denk ik.

Met uitgaan heb ik ook altijd wel zwaardere make up op :j En mijn haren net wat wilder :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 17:38

Ik heb mijn haren wat meer getemd als ik uit ga :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:39

Haha mijn haren zijn 'getemd' gewoon saai. Maar het is niet extreem hoor. Gewoon iets meer slag erin kneden ed! :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:44

Micha! Ik zou je tweede outfit van je stapoutfit post aandoen naar schoonouders. `vind ik je super staan, is mooi en iets netjes maar niet te!

Leuk C! Ik hb dat ook gedaan aan de UvT!

Ik heb zometeen ook schoonfamilie etentje.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:51

Ja echt loes? en er dan nog wat over? ik ben bang dat ze dat kant te vinden. (het zijn bekropen mensen ofzo hoor _O- maar ik heb te vaak gehad dat mensen riepen dat ik er te gewaagd uitzag).

Oke dat jurkje wordt het, ondertussen smst mn vriendin ja doe anders dat paarse gebloemde ding aan met dat kant. Loes je bent geweldig _O-

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:54

Hahah volgens mij bedoel ik iets anders. De tweede van boven met de wit/zwarte blazer!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:54

Ik vind dat ook iets té := en jouw optie eigenlijk ook niet echt.. jurkje past er niet echt bij. Eerder jouw jurkje met dat gaas zeg maar en dan die zwarte blazer?

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:58

Ik heb donderdag goed geshopt! Op stap heb ik meestal wel iets wat ik niet dagelijks draag maar kan ook gewoon in een skinny en een shirt.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:01

Mijn eigen voorgestelde optie was eigenlijk ook niets _O- maar volgens mij had ik de bevestiging nodig dat het niks was.

Oh ik zie het loes _O-
Maar die optie met de witte blazer, zwart shirt, zwarte broek en hakken is dus ook weer te volgens anderen :')

Jullie zijn het ook niet met elkaar eens haha.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 18:01

Micha, ik vind die broek met topje en met die blazer, van je stapoutfits de 2e, ook erg leuk! Ik zou die aan doen :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:04

Micha je bent zo'n leuk poppetje <3 alles staat jou mooi hihi!
Ik vind je 2e stap outfit juist geschikt! staat je goed en valt gewoon mooi op, niet té vind ik :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:05

Ik ben het met Loes eens Mischa :P !

Ik wil een leuk jurkje bestellen bij Modemusthaves.nl maar hij is steeds uitverkocht helaas.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:12

Ik weet het nog niet voor vanavond. Wil eigenlijk wel iets van een rokje/jurkje aan. Maar heb er niet echt schoenen onder. Ja heb wel laarsjes, en Vans, maar ik ben eigenlijk totaal geen sneaker meisje. :=

Verder is ballerina's geen optie omdat er veel glas op de grond ligt.

Ik heb eventueel wel een tuberokje, een zwarte met gouden figuurtjes erop. Dan doe ik er een zwarte see through blouse met korte mouwen in.. Lastugg