Joolien schreef:saskiakefie schreef:Van Robben heeft blijkbaar 2x naar Marwijk: Hou je bek! Geroepen toen hij aanwijzingen gaf.. Ja dat heb ik ook gehoord, bizar...Was hoogst waarschijnlijk: Hou je mond
Geloof dat ze het hebben gelipleest? Lip gelezen? Jan Hals was er mee bezig ofzo en ze laten het vanavond misschien zien op tv.
Schandalig. Maar er komen steeds meer dingen naar biven waarvan ik denk eh..?? Meestal ontstaan roddels niet zomaar. De sfeer was duidelijk er weg.
Joolien schreef:Haha wat een prutsers die Spanjaarden, haha!Ik zet toch mijn geld op Spanje of op de genialiteit van Ronaldo, dus Portugal
Electra63 schreef:Joolien schreef:Haha wat een prutsers die Spanjaarden, haha!Ik zet toch mijn geld op Spanje of op de genialiteit van Ronaldo, dus Portugal Ik ga voor finale Duitsland - Engeland
He vandaag toch weer een paar puntjes gepakt. Wel jammer van Kroatië, ik had ze het wel gegund maar voor de poule is t beter
Ik sta op nr 50 en heb nog maar een voorspelling helemaal goed gehad.. Was dronken dat ik hem invulde. Geen andere verklaring voor.