dat is echt oplichting poeh mijn verkoop light aardig stil, heb lederen rijlaarzen te koop staan mountain horse maat 43 valt als 42 maar niemand wilt ze
Wat win je er nou mee iemand anders een paar schoenen die 3 maten groter zijn dan de beschrijving toe te sturen.
Misschien omdat maat 42 meer voorkomt dan maat 45? Dan raakt hij/zij het sneller kwijt..
GamblersCup
Geplaatst: 24-08-12 13:07
Of het was gewoon een tikfout.
HTM
Geplaatst: 24-08-12 13:09
GamblersCup schreef:
Of het was gewoon een tikfout.
Dat geloof ik niet. Zie wel vaker staan dat mensen iets aanbieden in een maat kleiner dan het echt is.
Meestal vraag ik een foto van de onderkant waar de maat goed op te zien is weet je zeker dat het goed zit
staroo
Geplaatst: 24-08-12 13:19
@ Tinkermina
Daar ga je toch wel op reageren, die moet ze gewoon terug nemen en anders een klacht indienen bij MP.
GamblersCup
Geplaatst: 24-08-12 13:19
Maar in de titel stond maat 42, in de ad stond 45 als ik het goed begrepen heb? Dan kan het een tikfout zijn en dan hoop ik dat de verkoopster die maat 42 bevestigd.
Telefoonnummer.....dat is een goeie ga even kijken, heb alle mail enz. bewaard, ...
Ja ik heb een telefoonnummer, heb direct gebeld, maar krijg steeds voicemail/box .
Laatst bijgewerkt door McThirsk op 24-08-12 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Rowan_
Geplaatst: 24-08-12 14:18
ik had laatst 4 nieuwe bandjes met velgen voor mn auto gekocht op marktplaats. ben ik ze op gaan halen, 40 minuten rijden. had het geld al bij me, maar kennelijk met mn ogen dicht geteld, ik kwam 9 euro te kort, tientje vergeten dus. kom ik daar, nou prima banden mee, geef het geld, die vent nog, nee die euro krijg je terug hoor! toen zag ik dat ik dus 9 euro vergeten had, dus ik nog in de auto kijken of ik het vergeten was, nee nergens te bekennen. ik zeg sorry, ik heb denk ik verkeerd geteld. 'o, dan rij je toch even heen en weer en kom je het zo brengen?' uh...het is al half 10 's avonds en de benzine kost me meer als die 9 euro? nou, ik stel voor het over te maken op zijn rekening, dat was goed. kom ik thuis, internet stuk kreeg ik daarna allemaal dreigende smsjes dat ik dat geld moet over maken en wel nu meteen. beste meneer, u maakt een enorm probleem om 9 euro? nee, als ik nu het geld niet overmaakte dan had ik pas een probleem! hij zag het geld zo wel verschijnen. ik heb gezegd dat als hij zo ging dreigen hij helemaal niks zag verschijnen. heb hem expres nog 2 dagen laten wachten en het toen overgemaakt
Dat vind ik echt aso als je dan nog 2 dagen wacht. Hij heeft in vertrouwen iets aan jou mee. Hij had je ook niks kunnen meegeven en je dan weer naar huis laten rijden. Vind echt kinderachtig en asociaal!
En 9 euro is 9 euro. Elke euro is er 1. Jij komt de supermarkt ook niet met je boodschappen uit als je 5 euro te weinig hebt, dan zeg mevrouw bij de kassa, leg maar iets terug.
Ik had het niet meegegeven, dan had je terug kunnen komen. Je had ook een tientje kunnen pinnen bij een geldautomaat in de buurt.
Liannevh
Geplaatst: 24-08-12 14:52
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt
staroo
Geplaatst: 24-08-12 15:30
Rowan_ schreef:
beste meneer, u maakt een enorm probleem om 9 euro?
Nee Rowan jij maakte van jouw probleem, zijn probleem. Ik mag aannemen dat er, als internet problemen geeft, toch andere manieren zijn geweest om met de verkoper in contact te treden en uitleggen wat er aan scheelt.
Niet dat ik het eens ben met de 'je wacht maar 2 dagen - methode', maar meneer had ook eerst rustig kunnen vragen hoe of wat ipv gelijk uit zijn pan te gaan.
Die 2 dagen vind ik een beetje asociaal, maar je had ook even kunnen pinnen idd. Als ik een klant heb verwijs ik ze altijd door naar de pinautomaat aan de overzijde van de straat.
GamblersCup
Geplaatst: 24-08-12 17:26
Van mij had je het ook niet meegekregen... weet je hoeveel mensen dat expres doen "oeps, te weinig geld meegenomen". Hij geeft het in vertrouwen mee, wat veel mensen al niet hadden gedaan. Asociaal hoor! Al had ik 's avonds nog even bij vrienden internet moeten gebruiken om die tijd, ik had dat geld direct overgemaakt! Nee, ik had even een tientje gepint en had dan de spullen opgehaald.