wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xColorCross

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 09:01

:')

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:22

Wij waren op ponykamp, en daar waren jongens, en we werden verplicht om te moeten schuifelen, en ik vind dat echt niet leuk hoor :')
Ik dus helemaal blij dat we moesten wisselen. Ik ren terug naar de stoel aan de kant, wil gaan zitten, zit ik op de grond... Was ik tussen twee stoelen in. Ik ben nog nooit zo hard uitgelachen, maar ik vond het wel leuk hoor :))

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:31

FjordHorse schreef:
Mijn genant moment.. aantal dagen geleden: ik ben 1 dag als ober moeten gaan werken op een trouwfeest. Nog nooit gedaan. Dacht vakkundig veel borden op mijn armen te plaatsen want dat ziet er zo makkelijk uit. Ging goed. Tot ik een wesp zag, daardoor paniekerig achteruit begon te stappen en over een verhoogje struikelde .. en... (oh ja :') ).. recht in het zwembad viel. Met bord en al. Plons, het zwembad in.
Daarbij had ik ook nog eens een wit hemdje aan, waardoor ik feitelijk gewoon in mijn bh daar stond eens uit het zwembad.
Die mensen zullen eeuwig kunnen vertellen dat op hun trouw een ober het zwembad in gevallen was en waarbij ze vervolgens nog moest duiken achter borden die helemaal op de bodem van het zwembadje lagen.

Geloof dat er een horeca-carriere voor me is weggelegd.

omg hahahahhaha

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 02:01

Ik schaam me niet snel, maar zonet heb ik een mooie aanvulling voor dit topic gemaakt :+

Was met de auto naar de stad, had een vriendinnetje opgepikt die ik al veel te lang niet gezien had. Ik heb mijn rijbewijs nu een week, reed met rijles altijd in een vrij kleine citroën en wij thuis hebben een dikke Opel Zafira, vooral met parkeren even wennen dus. Normaal gaat dit trouwens vrij strak hoor, alleen was ik nu helemaal enthousiast in gesprek, en het was een heel smal straatje waar ik in een klein vak achteruit moest fileparkeren, maar omdat ik niet 100 % geconcentreerd was door het kletsen ging het nogal.... sukkelig :') En laat nu net een hele groep jongens langslopen, terwijl ik helemaal scheef de stoep op sukkel. Nou kun je je wel voorstellen, het gelach en geroep (WHeeee vrouw achter het stuur _O- ) was niet van de lucht, EN toen ontdekte ik ineens dat in die groep jongens de (zeeer knappe) jongen liep waarmee ik een paar weken geleden gezoend had! Faaaaaaaaal :')

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 11:29

xAmigo schreef:
Ik schaam me niet snel, maar zonet heb ik een mooie aanvulling voor dit topic gemaakt :+

Was met de auto naar de stad, had een vriendinnetje opgepikt die ik al veel te lang niet gezien had. Ik heb mijn rijbewijs nu een week, reed met rijles altijd in een vrij kleine citroën en wij thuis hebben een dikke Opel Zafira, vooral met parkeren even wennen dus. Normaal gaat dit trouwens vrij strak hoor, alleen was ik nu helemaal enthousiast in gesprek, en het was een heel smal straatje waar ik in een klein vak achteruit moest fileparkeren, maar omdat ik niet 100 % geconcentreerd was door het kletsen ging het nogal.... sukkelig :') En laat nu net een hele groep jongens langslopen, terwijl ik helemaal scheef de stoep op sukkel. Nou kun je je wel voorstellen, het gelach en geroep (WHeeee vrouw achter het stuur _O- ) was niet van de lucht, EN toen ontdekte ik ineens dat in die groep jongens de (zeeer knappe) jongen liep waarmee ik een paar weken geleden gezoend had! Faaaaaaaaal :')

_O-

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 11:46

Ik was uit logeren bij mijn oom en tante in het zuiden. Mijn nicht en ik hadden zo'n "opvouw" bed uitgeklapt en ik was vergeten de pootjes eronder te zetten. Ga ik savonds zitten, klapt dat bed weer in :+

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:25

eclair98 schreef:
Ik was uit logeren bij mijn oom en tante in het zuiden. Mijn nicht en ik hadden zo'n "opvouw" bed uitgeklapt en ik was vergeten de pootjes eronder te zetten. Ga ik savonds zitten, klapt dat bed weer in :+

Haha altijd leuk :')

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 12:27

eclair98 schreef:

hihihihi

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 13:14

eclair98 schreef:

Ook al eens voorgehad! Genant wel :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 12:18

Ik weetniet veel van landen, dus tijdens de les zei ik dat ik met vakantie naar Denemarken ging. Zeg ik er zo leuk bij: ' dat ligt in Duitsland toch?'

en ook nog zeggen dat Rome in Parijs ligt

Tijdens nederlands zeggen (voor de klas!): 'Wij hebben met z'n 3e heel goed samengeworken'

Meervoud van koe: KOE'S ( tijdens een repetitie)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 01:26

Rome in Parijs vind ik toch wel heel erg, wat deed jij tijdens topografie.. :')

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 08:45

Gisteravond op vakantie bij een paar jongens aan tafel die we hier hebben leren kennen... Ga ik op de voorste 2 poten zitten van de stoel.. Voor ik het wist lag ik op de grond.. Kon niet meer opstaan van het lachen, gelijk andere jongens die m'n stoel omhoog zetten en mij al lachend optillen en weer op m'n stoel zetten...

Vervolgens gingen we op stap. Van die barkrukken die rond kunnen draaien... Dat moest ik natuurlijk even doen.. Toen draaide 1 van die jongens me sneller rond en viel ik weer bijna op de grond, kon me nog net aan hem vast grijpen.. :')

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:13

In een Turkse bakkerij om een croissant ham kaas vragen 8)7

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:24

Hahahah

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 18:05

Rebeccaa schreef:
Rome in Parijs vind ik toch wel heel erg, wat deed jij tijdens topografie.. :')

Zoals je hoort niet veel haha

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:12

citroen schreef:
In een Turkse bakkerij om een croissant ham kaas vragen 8)7

Haha fail :p

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:35

Ik had het eens toen ik nog bij de McDonald's werkt. Kwam jongetje met anafylactische allergie voor pinda's. Hij had een kaartje bij zich en ik moest eerst mijn handen wassen voordat ik een ijsje voor hem kon maken. Dus ik handen gewassen. Ijsje maken en toen gevraagd wil je er ook nootjes op?

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:49

Flying_Angel schreef:
Ik had het eens toen ik nog bij de McDonald's werkt. Kwam jongetje met anafylactische allergie voor pinda's. Hij had een kaartje bij zich en ik moest eerst mijn handen wassen voordat ik een ijsje voor hem kon maken. Dus ik handen gewassen. Ijsje maken en toen gevraagd wil je er ook nootjes op?

_/-\o_

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 01:47

toen ik zwarte piet op de middelbare school moest spelen, maar mijn pak was veelste groot. dus al 3 riemen er om heen gebonden, en hele tijd goed gegaan! tot midden in de aula..
we waren maf aan het doen en midden tussen de leerlingen zakt mijn broek naar beneden.. oepsie!

_Summertime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 01:49

JenW schreef:
toen ik zwarte piet op de middelbare school moest spelen, maar mijn pak was veelste groot. dus al 3 riemen er om heen gebonden, en hele tijd goed gegaan! tot midden in de aula..
we waren maf aan het doen en midden tussen de leerlingen zakt mijn broek naar beneden.. oepsie!

Dat is wel heel erg ja! Op zo'n moment kun je echt wel door de grond zakken.

Ik zal eens even goed gaan nadenken, heb de laatste tijd niet bepaald gênante momenten gehad... Moet dus even graven!

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 11:06

JenW schreef:

Ik mag hopen dat de kinderen niet wisten wie je was :Y)

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 12:39

Skyliner schreef:
JenW schreef:

Ik mag hopen dat de kinderen niet wisten wie je was :Y)

Nou helaas zat ik ook op die school , dus heel veel mensen kende mij wel :p
Kon toen echt door de grond zakken ja!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 12:44

Toen de hond bij een stel koeien inging en niet terug te krijgen was. Ik kon er ook niet even in, want de koeien waren nogal al beschermend. Na 20 minuten aan het achterbeen van een koe sabbelen was hij gelukkig nog hersendood-vrij! :')

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 13:09

kaatje89 schreef:
Gisteravond op vakantie bij een paar jongens aan tafel die we hier hebben leren kennen... Ga ik op de voorste 2 poten zitten van de stoel.. Voor ik het wist lag ik op de grond.. Kon niet meer opstaan van het lachen, gelijk andere jongens die m'n stoel omhoog zetten en mij al lachend optillen en weer op m'n stoel zetten...

Vervolgens gingen we op stap. Van die barkrukken die rond kunnen draaien... Dat moest ik natuurlijk even doen.. Toen draaide 1 van die jongens me sneller rond en viel ik weer bijna op de grond, kon me nog net aan hem vast grijpen.. :')

Goeieee om te flirten <<)