Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FjordHorse schreef:Mijn genant moment.. aantal dagen geleden: ik ben 1 dag als ober moeten gaan werken op een trouwfeest. Nog nooit gedaan. Dacht vakkundig veel borden op mijn armen te plaatsen want dat ziet er zo makkelijk uit. Ging goed. Tot ik een wesp zag, daardoor paniekerig achteruit begon te stappen en over een verhoogje struikelde .. en... (oh ja).. recht in het zwembad viel. Met bord en al. Plons, het zwembad in.
Daarbij had ik ook nog eens een wit hemdje aan, waardoor ik feitelijk gewoon in mijn bh daar stond eens uit het zwembad.
Die mensen zullen eeuwig kunnen vertellen dat op hun trouw een ober het zwembad in gevallen was en waarbij ze vervolgens nog moest duiken achter borden die helemaal op de bodem van het zwembadje lagen.
Geloof dat er een horeca-carriere voor me is weggelegd.
xAmigo schreef:Ik schaam me niet snel, maar zonet heb ik een mooie aanvulling voor dit topic gemaakt![]()
Was met de auto naar de stad, had een vriendinnetje opgepikt die ik al veel te lang niet gezien had. Ik heb mijn rijbewijs nu een week, reed met rijles altijd in een vrij kleine citroën en wij thuis hebben een dikke Opel Zafira, vooral met parkeren even wennen dus. Normaal gaat dit trouwens vrij strak hoor, alleen was ik nu helemaal enthousiast in gesprek, en het was een heel smal straatje waar ik in een klein vak achteruit moest fileparkeren, maar omdat ik niet 100 % geconcentreerd was door het kletsen ging het nogal.... sukkeligEn laat nu net een hele groep jongens langslopen, terwijl ik helemaal scheef de stoep op sukkel. Nou kun je je wel voorstellen, het gelach en geroep (WHeeee vrouw achter het stuur
) was niet van de lucht, EN toen ontdekte ik ineens dat in die groep jongens de (zeeer knappe) jongen liep waarmee ik een paar weken geleden gezoend had! Faaaaaaaaal
Flying_Angel schreef:Ik had het eens toen ik nog bij de McDonald's werkt. Kwam jongetje met anafylactische allergie voor pinda's. Hij had een kaartje bij zich en ik moest eerst mijn handen wassen voordat ik een ijsje voor hem kon maken. Dus ik handen gewassen. Ijsje maken en toen gevraagd wil je er ook nootjes op?
JenW schreef:toen ik zwarte piet op de middelbare school moest spelen, maar mijn pak was veelste groot. dus al 3 riemen er om heen gebonden, en hele tijd goed gegaan! tot midden in de aula..
we waren maf aan het doen en midden tussen de leerlingen zakt mijn broek naar beneden.. oepsie!
JenW schreef:toen ik zwarte piet op de middelbare school moest spelen, maar mijn pak was veelste groot. dus al 3 riemen er om heen gebonden, en hele tijd goed gegaan! tot midden in de aula..
we waren maf aan het doen en midden tussen de leerlingen zakt mijn broek naar beneden.. oepsie!
Skyliner schreef:JenW schreef:toen ik zwarte piet op de middelbare school moest spelen, maar mijn pak was veelste groot. dus al 3 riemen er om heen gebonden, en hele tijd goed gegaan! tot midden in de aula..
Ik mag hopen dat de kinderen niet wisten wie je was
kaatje89 schreef:Gisteravond op vakantie bij een paar jongens aan tafel die we hier hebben leren kennen... Ga ik op de voorste 2 poten zitten van de stoel.. Voor ik het wist lag ik op de grond.. Kon niet meer opstaan van het lachen, gelijk andere jongens die m'n stoel omhoog zetten en mij al lachend optillen en weer op m'n stoel zetten...
Vervolgens gingen we op stap. Van die barkrukken die rond kunnen draaien... Dat moest ik natuurlijk even doen.. Toen draaide 1 van die jongens me sneller rond en viel ik weer bijna op de grond, kon me nog net aan hem vast grijpen..