Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
felinetibor schreef:Leuk als je aan het werk bent en er wil een klant naar de wc. Collega schoof d'r op mij af, dus moest ik weer meelopen en wachten totdat ze klaar was. Mijn god wat had die een tijd nodig en mijn god wat kwam d'r een lucht uit de hokje!
Florenc schreef:Ik denk daar helemaal anders over.... Als ik in een relatie ben met iemand die ik graag zie, dan wil ik daar ook volledig mezelf kunnen zijn, en dat hoort er gewoon bij. Er is helemaal niets vies aan scheten laten, it's part of life. Ik zou me helemaal niet fijn voelen als ik me de hele tijd moet inhouden, omdat ik me anders zou moeten schamen. Nee hoor, laat maar gaan, lach er mee, leef ermee..
Nemurin schreef:Nederlandse alleen als er geen Poolse truckers langs zijn geweest.
Kon er donder op zeggen dat ik daarna de wc's schoon moest maken namelijk.
wiebke schreef:Nemurin schreef:Nederlandse alleen als er geen Poolse truckers langs zijn geweest.
Kon er donder op zeggen dat ik daarna de wc's schoon moest maken namelijk.
Zijn de poolse medemenstruckers dan echt zoveel viezer dan de nederlandse truckers?? Zou dat per cultuur anders zijn? Dat de ene cultuur netter naar het toilet gaat dan de andere??
ik was een keer op een festival.. moest ik ook naar het toilet.. een heeeele dikke rij natuurlijk, okeey, ik sluit wel achteraan. Kom ik daan die wc in.. werkelijk waar.. die vloer stond gewoon blank met pis.. een cm of 2 zéker! Zie dan je maaginhoud maar eens binnen te houden EN te zorgen dat je broekspijpen niet in de pis hangen!