Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:54

Leuk als je aan het werk bent en er wil een klant naar de wc. Collega schoof d'r op mij af, dus moest ik weer meelopen en wachten totdat ze klaar was. Mijn god wat had die een tijd nodig en mijn god wat kwam d'r een lucht uit de hokje! >;)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 00:53

felinetibor schreef:
Leuk als je aan het werk bent en er wil een klant naar de wc. Collega schoof d'r op mij af, dus moest ik weer meelopen en wachten totdat ze klaar was. Mijn god wat had die een tijd nodig en mijn god wat kwam d'r een lucht uit de hokje! >;)

Wij hebben klanten toiletten . En regelmatig zit daar de stront ook tot tegen de muren of de mesntruatie bloed. Helaas moeten wij als kassaires de toiletten schoonamken. Maar collega's kunnen der ook wat van. Goorlingen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 00:54

Wij hebben geen personeelstoiletten. ;)
En reken maar dat de klantentoiletten in een theater schoon zijn, heerlijk! Alles spiegelt.

Dat is heel anders dan toen ik op een tankstation werkte voor een zomer.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 13:42

Klantentoiletten mogen ze hier ook wel maken dan, haha. Kost mij ook weer minder tijd. :))

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 14:07

Gisteren lag ik in mijn bedje en ik had het KOUD! Dus ik pak Ted mijn kat op en stop hem gezellig naast me onder het dekbed.. hij legde zijn koppie lief op mijn kussen en in no time had ik het warm...

´ Ohhhh neeeee TED! My Gosh! ` stinken dat ie deed joh!

Dioxide

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:10

Zo heb ik ook nog hele horrorbeelden van de toiletten langs de Route du Soleil, in het hoogseizoen :\ Dat je dan onwijs nodig moet plassen, en hink stap sprong naar de wc moet over de tampons, stront en pis. Joepie.. Of dat je vader je vast moet houden boven zo'n hurktoilet omdat je anders bang bent dat je met je eigen reet in andermans stront valt :D

Jaja, niets is te gek hier in huis :+ Toen ik nog thuiswoonde en we met zijn 3en op vakantie gingen naar Frankrijk was het elk jaar weer vragen of pappa wilde helpen :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 17:30

Gatver ja Dioxide... die Route du Soleil is ook bekend inderdaad.
En dat allemaal in de stervende hitte natuurlijk, gaat alles lekker meuren.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:06

Jammie :9

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:41

Daarom dat ik bijna niet eet en drink tijdens lange ritten en -als ik niet moet rijden- héél véél slaap.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:45

Toen ik klein was hield ik alles gewoon op tot we op de camping waren, ook al was dat in Zuid Frankrijk, ik durfde niet op openbare toiletten.
Was 1 keer zo erg, dat mijn vader (ik was denk ik 5 ofzo) me soort van hurkend opgetild had zodat ik het dan maar in de berm kon plassen. Anders ging ik gewoon niet en kreeg ik daar best wel last van.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:47

Ik mocht vroeger nooit op tankstation wc's naar de wc. Heb echt meer dan eens buiten geplast, hihi! :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 01:25

Je kunt ook eigenlijk beter niet op dat soort toiletten gaan hoor... _O-

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 01:41

Nee inderdaad! Vieze dingen, die franse snelweg toiletten...
De wc's in Engeland en Ierland zijn verrassend netjes trouwens :) ook op tankstations, en in treinen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 01:42

Nederlandse alleen als er geen Poolse truckers langs zijn geweest.

Kon er donder op zeggen dat ik daarna de wc's schoon moest maken namelijk.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 01:49

Ah bah gadverdamme! Ander mans pis op dweilen is echt zooooo vies!

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 01:59

Florenc schreef:
Ik denk daar helemaal anders over.... Als ik in een relatie ben met iemand die ik graag zie, dan wil ik daar ook volledig mezelf kunnen zijn, en dat hoort er gewoon bij. Er is helemaal niets vies aan scheten laten, it's part of life. Ik zou me helemaal niet fijn voelen als ik me de hele tijd moet inhouden, omdat ik me anders zou moeten schamen. Nee hoor, laat maar gaan :+, lach er mee, leef ermee..

Haha dese post is super leuk :D ben het er zeker mee eens

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:42

Nemurin schreef:

Zijn de poolse medemenstruckers dan echt zoveel viezer dan de nederlandse truckers?? Zou dat per cultuur anders zijn? Dat de ene cultuur netter naar het toilet gaat dan de andere??

ik was een keer op een festival.. moest ik ook naar het toilet.. een heeeele dikke rij natuurlijk, okeey, ik sluit wel achteraan. Kom ik daan die wc in.. werkelijk waar.. die vloer stond gewoon blank met pis.. een cm of 2 zéker! Zie dan je maaginhoud maar eens binnen te houden EN te zorgen dat je broekspijpen niet in de pis hangen!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:20

wiebke schreef:
Nemurin schreef:

Zijn de poolse medemenstruckers dan echt zoveel viezer dan de nederlandse truckers?? Zou dat per cultuur anders zijn? Dat de ene cultuur netter naar het toilet gaat dan de andere??

ik was een keer op een festival.. moest ik ook naar het toilet.. een heeeele dikke rij natuurlijk, okeey, ik sluit wel achteraan. Kom ik daan die wc in.. werkelijk waar.. die vloer stond gewoon blank met pis.. een cm of 2 zéker! Zie dan je maaginhoud maar eens binnen te houden EN te zorgen dat je broekspijpen niet in de pis hangen!

Aaaaahh bah!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:22

Ik heb geen idee Wiebke!
Soms na de Nederlandse truckers ook wel hoor, maar als er een Pool geweest was, kwam er altijd meteen iemand klagen hoe vies de toiletten waren.
En dat was dan mijn klus vaak... dus ik kijken... nooooooou je wilt het niet weten. :+

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:36

ja maar hoe moeilijk kan het zijn.... ik neem aan dat iedereen toch op de wc gaat ZITTEN om een drollie te leggen en niet op de bril gaat staan en dan op die manier gaat mikken *leuke variatie op spijkerpoepen..dat dan weer wel*
Affijn..je veegt je billetjes af, papiertjes gooi je ook in de pot.. broek omhoog, ff checken op remsporen en wegpoetsen met de borstel (ok..dat iemand dat vergeet kan ik inkomen)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:03

Ik wilde net zeggen, zo moeilijk is toiletbezoek toch niet? ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:04

Ja, blijkbaar wel he?
Ik kan me de remsporen al nauwelijks voorstellen, je kijkt toch even of je de boel vies achterlaat?

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:06

nja, als ik schoonmaakmiddel in mijn wc heb zitten (zo´n blokje in de stortbak) dan komt er een laagje bubbels op het water te liggen die de remsporen soms kunnen camoufleren! Dus in dat geval zou je het eventueel misschien kúnnen vergeten...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:07

Wij hebben veel buitenlanders en die kijken ook niet achterom. Ik snap dat niet hoor... Je kijkt toch even?
En tampons slingeren ze in het rond als een revolver volgens mij, bloed kom je op de gekste plekken tegen. O en maandverband spoel je gewoon door, kan jou het schelen dat zelfs de nederlandse riolering dat niet verwerken kan en er dus een mannetje moet komen.
En zelfs stront bovenop de bril... nou vraag ik je toch.

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:15

Ik heb ooit in een horecagelegenheid gewerkt en daar kwamen weleens Albanezen. Die hadden in hun thuisland nooit een wc gezien waarschijnlijk. De schoonmaakster kwam bijna huilend uit het toilet en zei: Ze gooien alle papiertjes met stront, gewoon op de grond! Pies zat overal, behalve in het toilet en iemand heeft het zelfs gepresteerd om poep op de houder van de wc rol te smeren.. IEHHHHHHHHHH! :r 8)7 :?