Mijn moeder was naar een verjaardag zondag van een kennis, dochter van hun was jarig (was ik goed bevriend mee vroeger, nu niet meer zo). Dat meisje heeft een vriend. Mijn moeder heeft gezellig gekletst met die vader van die vriend. Vertelde ze toestraks dat die man is overleden gisteren vlak na de verjaardag, hij fietste naar huis was bijna thuis, hartstilstand..
In een verzorgings/bejaardentehuis.. En heb op mijn andere opleiding al heel veel stage gelopen (op paardenbedrijven), maar dit is zoiets anders dat ik gewoon kei zenuwachtig ben
Nemurin en djuulsie hou je vas: ik werd weer niet blij van m'n vriend.
What's up?
Maandag is mijn avondje naar m'n paard, overige dagen word ze gedaan voor me en vrijdags ben ik vrij. Ik ben dan dus laat thuis en eet dan of bij m'n ouders of op stal. Hij belde gister of ik op weg naar hem (na stal) iets te eten wou meenemen; geen probleem kwam er toch langs. Ik rond 21.00 daar was het dicht. Ik hem gebeld, hij balen en ging wat anders regelen. Hij probeert wat te bestellen, maar ook al dicht. Hij beetje boos, vind het niet kunnen blablabla. Ik was ff na negenen thuis, hem paar keer gevraagd of ik dan wat klaar moest maken. Nee, nee, dat hoefde allemaal niet want hij had toch geen honger. Dus ik na een uur/anderhalf uur naar bed gegaan. Kom ik vanochtend uit bed; heel de keuken over hoop, meneer had wel wat klaar gemaakt (doe dat daarom liever zelf). Ik pissig omdat ik dat wel weer moet opruimen. Maar het ging hem niet omdat ik niks te eten heb gemaakt, maar dat ik al binnen een half uur op bed lag . Ik natuurlijk nog bozer, want ik weet 100% zeker dat dit niet zo is. (Toch nog ergens handig voor zo'n mob.) En dan nog, hij vond het niet nodig om de ps3 uit te zetten toen ik binnen kwam. Vind het nog knap van mezelf dat ik niet eerder naar bed ben gegaan
Hij heeft afgewassen! Ik heb wel afgedroogt (dat doet hij sowieso niet, het droogt ook zowel.) was wel gezellig met z'n 2-en. Ook zaterdag ochtend voor m'n les was het gezellig, had last van m'n schouders en dat heeft hij heel lief gemasseerd voordat ik weg ging. Z'n moeder is dus gewoon geweest, ik was er niet maar dat hoeft gelukkig ook niet elke keer (ze komt elke 2 weken). Vind zelf 1 keer in de 2 maanden genoeg. Hij kan ongelooflijk zeiken, heb soms echt het gevoel dat hij de vrouw is in de relatie.
Van mezelf, haha. dat ik vorige week zo stom ben geweest om handtekening ben vergeten te laten zetten door stage en nu dus klein probleempje heb op school...
Kan ik een keer uitslapen, krijg ik om 7.45 een sms'je, ligt mijn mobiel nog thuis??? Ja, weet ik toch niet. Moest ik maar even gaan kijken, heb ik hem gevonden, wordt ik ook nog wakker gebelt... EN bedankt hé