M_D_H schreef:dat is heel gezond
Is dat sarcastisch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefske schreef:Natasja91 schreef:Top!
Gezonde tussendoortjes vind ik ook altijd lastig hoor.
Fruit is natuurlijk sowieso een goede optie.
Magere kwark (naturel), en dan zelf lekker maken met bijvoorbeeld een klein beetje limonadesiroop, of wat fruit oid.
Eet zelf dagelijks 250 g. magere kwark met een half appeltje, krenten, snufje kaneel en 2 zoetjes. Heerlijk!!
Alleen is het bij mij m'n ontbijt omdat ik dan weinig anders naar binnen krijg haha.
Ik ben voor bijna alle soorten fruit allergisch. Peren gaan nog net maar wordt steeds erger dus die moet ik binnenkort ook gaan schrappen. Ik kan alleen druiven en aardbeien eten maar met mijn studentenbudget is dat in de winter geen optie..
Rienn schreef:Eefske schreef:
Ik ben voor bijna alle soorten fruit allergisch. Peren gaan nog net maar wordt steeds erger dus die moet ik binnenkort ook gaan schrappen. Ik kan alleen druiven en aardbeien eten maar met mijn studentenbudget is dat in de winter geen optie..
Ik ken het probleem met fruit.
Kun je wel tegen banaan? Zijn namelijk maar weinig mensen die daar niet tegen kunnen. Mandarijn kan ik ook eten, alleen niet te veel. 2 stuks gaan.Daarom eet ik ook als tussendoortje Liga, maar goed, dat is ook niet een hele goed oplossing.
Eefske schreef:Rienn schreef:
Ik ken het probleem met fruit.
Kun je wel tegen banaan? Zijn namelijk maar weinig mensen die daar niet tegen kunnen. Mandarijn kan ik ook eten, alleen niet te veel. 2 stuks gaan.Daarom eet ik ook als tussendoortje Liga, maar goed, dat is ook niet een hele goed oplossing.
Ik lust echt bijna alles. Behalve banaan. Echt, daar ga ik van over m'n nek alleen de geur al.
Geen idee dus of ik daar allergisch voor ben maar ik krijg het niet weg.
Ik wou dat het wel zo was. Gewoon lekker zo'n banaantje
edit: mandarijnen ga ik eens proberen. Die heb ik lang niet gehad.
Eefske schreef:Ik had de vorige keer last van een vieze smaak in m'n mond omdat ik in ketose was. Ook niet fijn maar wel een teken dat je koolhydraten aan het verbranden bent