Hier sneeuwde het inderdaad (Erichem), maar het is heel fijn spul. En dan lekker die harde wind er bij . Lekker in je ogen (met lenzen) . Al met al ligt er toch wel echt een pak sneeuw inmiddels.
onley
Geplaatst: 24-12-10 00:32
zoals het uitziet blijft het nog even sneeuwen van mij mag het wel ophoren nu zwembad is immers ook al bijna vol
Anoniem
Geplaatst: 24-12-10 00:36
ik kan dalijk m'n gansjes gaan uitgraven
bij ons zal het ook zo ongeveer zo liggen alleen wij scheppen het hier steeds weg
Rienn
Geplaatst: 24-12-10 00:38
lirote schreef:
Rienn schreef:
Dat roepen ze al vanaf dinsdag!
hier in het zuid weste is het al de hele week raak er is hier de meeste sneeuw gevallen mag van mij nu ophouden
Klopt, maar hier zou ook veel komen, helaas niets. Stuur eens wat hier heen.
Rienn
Geplaatst: 24-12-10 00:39
onley schreef:
zoals het uitziet blijft het nog even sneeuwen van mij mag het wel ophoren nu zwembad is immers ook al bijna vol
Dat zwembad ziet er fijn uit. *denkt aan de zomer!
Jah, ik hoorde vanavond al dat ze hier de N36 hadden afgesloten, banketstaaf als je toch echt naar de andere kant moet, moet je over binnendoorweggetjes die nog minder betrouwbaar zijn...
Maar goed, ik hooooooop dat het morgen tegen 9 uur allemaal een beetje opgelost is op de wegen..
hahaha m'n vader is net terug van t werk. hij reed de autoweg op en zat vast achter 3 sneeuwschuivers eentje op de linkerbaan, eentje op de rechterbaan en eentje op de vluchtstrook hier hebben we maar eerst de stoep sneeuwvrij liggen maken om 12 uur, anders kregen we de poort niet meer open.
Op de 20 cm die er al lag is ook weer 20 cm gevallen!!! Twee stappen buiten en de helft van je onderbeen zakt erin weg... (had ik nu maar laarzen die ik aan kon trekken ipv gewone schoenen....)