Dat ik een wilde bruine rat in de val vondt... die ooknogeens opengebrabt was door de buren hun kat...niet zon smakelijk gezicht en heel sneu voor dat beessie. 2 min geleden is ie overleden (om het even netjes te zeggen). en binnen heb ik mijn eigen tamme ratten nog maar even verwend met een snoepje (hoe liguber...)
Orchid
Geplaatst: 31-12-10 15:18
Poes heeft een abces wat zojuist is open gegaan.. Splash.. stroom stroom.. Leuk wondje open houden en alles eruit krijgen met een poes die gromt brult bijt en slaat Ze zit nu naast de laptop, operatie is toch aardig geslaagd. Vanavond nog maar een keer
Dat het hier 7 graden is, en ik dus zowieso had kunnen rijden, maar dat ze hier al dat kl*te vuurwerk aan het afsteken zijn en het dus alsnog niet kan! Het zit me wel lekker tegen als het om rijden gaat de laatste tijd,
Dat ik eerst vanochtend op die fiets uitglij en languit op de weg lig nadat 1 sec. terug mijn zus was gevallen en ik afremde, en ja das niet handig, nouja opgestaan en doorgefietst over het voetpad ( niet dat dat veel zin had) maar geen benul van dat mijn posttas ook is gevallen. Nou toen viel mn moeder ook nog 's een keer.. Vervolgens naar mijn werk geglibberd en eenmaal aangekomen moest ik mijn werk van gister half overnieuw doen omdat er nog een huis-aan-huis folder tussen moest. Ook moest iedereen gewoon de straat op en zegt iemand doodleuk dat het allemaal wel mee valt en dat ik er geen last van heb.. Ja, en? jij zit in de auto, dat gaat nog wel. En dan geven ze me vervolgens ook nog 3 wijken in een achterstandsbuurt met allemaal aso's waar niet gestrooid wordt. Ondertussen was mijn tas gelukkig weer terecht en heeft mn moeder m opgehaald nadat iemand vond in het stadspark waar ik helemaal niet ben geweest maar iemand m gewoon heeft mee genomen om te kijken of er nog iets waardevols in zat, niet dus en m gewoon ergens heeft neergefl"kkerd. nog meer geglibber en weer gevallen Ik liep de laatste wijk waar ik in een keer bekogeld wordt met rotjes en wondertollen door 2 van die etterbakkies. Grrrrrr net alsof gedaan dat ik de politie belde, werkt altijd!:D Nu zit ik thuis met een zere stuitje en heup en zie ik mn pony ook niet vandaag (zus is er gelukkig wel naartoe). Dat was mn dag wel en hij is nog niet eens voorbij, wat een afsluiter van 2010.
Dat hotmail zo lief is geweest om al mijn e-mails te verwijderen.
peerdekoper
Geplaatst: 31-12-10 17:27
Dat mijn 24-jarige pony doodsbang blijkt te zijn voor vuurwerk (vorig jaar stond ze op een afgelegen plaats zonder vuurwerk in de buurt en nu staat ze er bijna midden in)
mijn dag begon goed, eerst lazer je van de fiets ( eerst ik, toen mn zus en daara me moeder)af en knal je met de kop op de grond, dan maar door fietsen ( nouja fietsen kan je het niet noemen, eerder glibberen ) mét koppijn naar het werk. we zouden allemaal 1 wijk krijgen om weg te brengen, krijgen ik en mn zus er 3, van van 2 hele grote zijn waar van we 1 helemáál niet kennen!! en op elke hoek van de straat ; jahoor, daar lig je weer.. en dan word je ook nog eens bekogeld door van die etterbakken die denken dat ze grappig zijn door vuurwerk naar je te gooien.
en toen kwam ik thuis in de dichte mist, en dat is nu nog dichter, dus ben bang dat we nu voor de derde keer op rij gekleurde mist zien om 00.00 uur.
en nu heb ik een zere kop, nek, rug en heup, kont, en stuitje dat ik eigenlijk niet zoveel zin heb om vuurwerk af te gaan steken buiten...
geweldig einde van 2010 ofnniet?
iig fijne jaarwisseling iedereen!
Nadine_Fabi
Geplaatst: 31-12-10 18:25
Dat ik nu al in de kroeg zit en dat het harder gaat met de alcohol dan verwacht.. Ik ben zo makkelyk over te halen..
dat we vanmiddag gingen verbranden, in een grote ton, en dat toen ineens alle rook (door de natte planken rookte het nogal hard) naar mij waaide, werd daar zo ontzettend misselijk van en heb er nu nog steeds last van.
Dat mijn paard nog steeds kreupel loopt, ondanks een lange periode van veel stappen en wandelen. Echter houdt het nu in dat mijn paard verplicht met pensioen moet, en hoogstens nog eens een keertje een stapritje mag maken. Ik had het wel een beetje zien aankomen, maar toch een flinke domper