Hoorde van mijn vader dat de snelwegen bij klazienaveen een grote ijsbaan zijn. Alles is hier wit en het sneeuwt aan 1 stuk hard door vanaf vanmiddag al!
annepaardoes
Geplaatst: 13-12-10 18:24
Kimmess schreef:
Hoorde van mijn vader dat de snelwegen bij klazienaveen een grote ijsbaan zijn. Alles is hier wit en het sneeuwt aan 1 stuk hard door vanaf vanmiddag al!
Euhm ben nog niet buiten geweest was vrij vandaag.. Opsich niet heel veel, denk rond 5 cm? Maarja, ze doen weer rustig met strooizout hoorde ik, maar lijkt me niet dat ze dat op snelwegen verminderen?
Hier sneeuwt het ook al een tijdje, maar heel lichtjes. Hoop dat ik niet morgen wakker wordt en alles weer wit is..
Mo_86
Geplaatst: 13-12-10 18:35
Ik ben nu even heel gelukkig. D'r kwam net een behoorlijk front over en hier in Groningen was enkel sneeuw voorspeld . Het heeft gelukkig alleen maar geregend met af en toe natte sneeuw. Bij mijn ouders, krap 30 km oostwaarts van waar ik woon, is het wit. Hier niet! Yay . Heb m'n moeder net uitgelachen, die heeft ook een hekel aan sneeuw (vind het alleen leuk als het op een berg ver weg van hier ligt en ik ski's onder heb). Zal het nu wel gejinxed hebben, maar ik accepteer mijn straf . Als het maar niet in de vorm van 30 cm sneeuw is.
Hier ligt een flink pak sneeuw, wegens waren/zijn slecht begaanbaar. Overal sneeuwschuivervrachtwagens en strooiers! Als het lukt probeer ik zo nog even een foto te maken!