Schimmelig, ik ga even kijken welke uggs ze hebben daar! Ik wil misschien wel meebestellen
Anoniem
Geplaatst: 23-09-10 14:52
Ik zie de laatste tijd heel veel laarzen van TH voorbij komen, vooral de paardrijlaars variant. Een stagaire hier had zo'n laarzen aan, in combinatie met een strakke beige broek.. Alsof ze elk moment op het paard kon stappen en wegrijden..
Ik heb mijn Uggs nu al aan, vroeg in de winkel of ze niet 'uit' waren maar die vrouw zei van niet Maar of iedereen er dit winter weer mee loopt... geen idee eigenlijk
Ik loop er ook al gewoon mee hoor En met mij vele anderen haha
@Fiona, ze zien er wel echt uit, maar zeker weten doe je nooit natuurlijk ..
Anoniem
Geplaatst: 23-09-10 15:02
Je hebt geen echte uggs voor dat geld
Rienn
Geplaatst: 23-09-10 15:03
Leuk topic! Ga even terug lezen, heb iig al veel leuke laarzen voorbij zien komen toen ik even snel keek.
Uggs voor mannen? Ik vind het geweldig, maar ben de enige denk ik.
Ik heb zelf voor deze winter nog natuurlijk mijn Uggs, en nog een aantal laarzen van vorig jaar, maar wil natuurlijk nog een nieuw paar.
Appeltje00
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-10 15:05
Anthea schreef:
Je hebt geen echte uggs voor dat geld
dat dacht ik al.. maarja ze zagen er zo egt uit dat ik twijfelde
Jildau
Geplaatst: 23-09-10 15:22
Ik heb nu 2 paar laarzen met hakken, 1 paar nep uggs en 1 paar wat ook wel een soort van uggs zijn maar dan mooier. Dus ik wilde geen laarzen meer kopen maar nu heb ik hele mooie zwarte gezien met platte zool, geen hakken dus en ik bedacht me dat ik helemaal geen laarzen heb die gewoon plat zijn, wat ik ook wel handig vind. Ik heb maar 1 paar zwarte laarzen en die hebben best wel een hak dus deze leken me heel handig voor erbij en zijn 50 euro. Doen?
Haha alleen heb thuis luid geroepen dat ik niet meer zou shoppen. Dus anders moet ik ze maar gewoon bestellen en dan niks zeggen, ze zien het vanzelf dat er een pakje komt en dan zeg ik gewoon dat ik die al heel lang geleden had besteld ofzo.
Appeltje00
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-10 15:25
DOEN 1
Rienn
Geplaatst: 23-09-10 15:27
Gewoon doen! Ik roep ook al maanden dat ik voorlopig niet meer mag shoppen, maar toch doeik het nog steeds.