Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Linsey1 schreef:http://www.tctubantia.nl/regio/enschede ... dmolen.ece
Hebben jullie dit al gelezen? Zou wel gaaf zijn
_Rapido_ schreef:Ik ben net terug uit Rotterdam. Ik heb (samen met mijn moeders kleding) voor 155 euro aan kleding gekocht!![]()
Het was zeker leuk, even zo'n dagje shoppen. Ik vond de hemdjes en jurkjes alleen wel erg tegenvallen..
Mirjamsel schreef:Nou, dit was dan mijn eerste échte keer Primark. Ik ben er al eerder binnen geweest, maar toen viel ik bijna flauw van de massa mensenDe drukte viel me voor twaalven nog wel mee, daarna niet meer
Toen ik uit de pashokjes kwam, was de rij geloof ik al 3x zo lang als toen ik er in ging staan.
De buit:
-Leuk shirtje
-Zwart shirtje voor mijn werk (ik kijk even aan hoe de kwaliteit is, als die goed is, ga ik er meer kopen!)
-Set van 2 beha's + een set van beha en string. Ben benieuwd hoe de kwaliteit hiervan is
-Wit jurkje
-Setje met cupcakesokken, gingerbread man sokken en milkshake (??) sokken.
-Bloemen voor in het haar (ook wat voor een vriendin) en een pauwenveer voor in het haar.. Ik vind die opvallende dingen wel leuk als ik ga werken altijd. We moeten gewoon saai een zwart shirtje aan met een zwarte sloof, dus met accesoires maak ik het dan maar wat vrolijker allemaal
En dat was het! Zag nog leuke laarsjes, maar ze stonden niet leuk.. Een paar sleehakken die ik leuk vond, waren niet in mijn maatWilde ook nog een zwembroek meenemen voor vriendlief, maar ik wist echt niet welke maat ik mee moest nemen, dus dat heb ik ook maar niet gedaan.
En verder heb ik nog naar wat broeken gekeken, maar die zag ik ook niet meer in mijn maat (maat 36 en 38 lagen er wel, maar ik kom toch gauw al aan de 42)
eenitraM schreef:Ik wil over 2 weken weer gaan. Heb dan toetsweek. Maar 3 dagen ben ik vrij. Rotterdam ben ik onlangs al geweest.
Is hoofddorp een beetje bereikbaar met ov?
Naomi_Haffie schreef:eenitraM schreef:Ik wil over 2 weken weer gaan. Heb dan toetsweek. Maar 3 dagen ben ik vrij. Rotterdam ben ik onlangs al geweest.
Ja heel goed zelfs..
Je neemt gewoon de trein naar hoofddorp![]()
en dan kan je daar op de bus stappen.. ( weet zo even niet welke lijn, ) e dan heb je een halte die ecth 1 minuut van de stad vandaan is.
Naomi_Haffie schreef:eenitraM schreef:Ik wil over 2 weken weer gaan. Heb dan toetsweek. Maar 3 dagen ben ik vrij. Rotterdam ben ik onlangs al geweest.
Ja heel goed zelfs..
Je neemt gewoon de trein naar hoofddorp![]()
en dan kan je daar op de bus stappen.. ( weet zo even niet welke lijn, ) e dan heb je een halte die ecth 1 minuut van de stad vandaan is.
ginouque schreef:Linsey1 schreef:http://www.tctubantia.nl/regio/enschede ... dmolen.ece
Hebben jullie dit al gelezen? Zou wel gaaf zijn
woo ik hoop dat het echt waar is, lijkt me zooo handig!
ik zit in enschede op school, en anders 3 kwartiet met de bus WOOOO