Primark deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jinte

Re: Primark deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 14:26

Ik ben net in Hoofddorp geweest bij de Primark. Hele tas vol samen met m'n moeder voor 71 euro!
Heb zelf 2 korte broeken, 2 hempjes, wat ondergoed, een zonnebril en 2 enkelbandjes.

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:19

Ik ben net terug uit Rotterdam. Ik heb (samen met mijn moeders kleding) voor 155 euro aan kleding gekocht! :D
Het was zeker leuk, even zo'n dagje shoppen. Ik vond de hemdjes en jurkjes alleen wel erg tegenvallen..

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:05

Linsey1 schreef:
http://www.tctubantia.nl/regio/enschede ... dmolen.ece

Hebben jullie dit al gelezen? Zou wel gaaf zijn *\o/*

woo ik hoop dat het echt waar is, lijkt me zooo handig!
ik zit in enschede op school, en anders 3 kwartiet met de bus WOOOO

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:28

Nou, dit was dan mijn eerste échte keer Primark. Ik ben er al eerder binnen geweest, maar toen viel ik bijna flauw van de massa mensen :P De drukte viel me voor twaalven nog wel mee, daarna niet meer :P Toen ik uit de pashokjes kwam, was de rij geloof ik al 3x zo lang als toen ik er in ging staan.

De buit:
-Leuk shirtje
-Zwart shirtje voor mijn werk (ik kijk even aan hoe de kwaliteit is, als die goed is, ga ik er meer kopen!)
-Set van 2 beha's + een set van beha en string. Ben benieuwd hoe de kwaliteit hiervan is :)
-Wit jurkje
-Setje met cupcakesokken, gingerbread man sokken en milkshake (??) sokken.
-Bloemen voor in het haar (ook wat voor een vriendin) en een pauwenveer voor in het haar.. Ik vind die opvallende dingen wel leuk als ik ga werken altijd. We moeten gewoon saai een zwart shirtje aan met een zwarte sloof, dus met accesoires maak ik het dan maar wat vrolijker allemaal :P

En dat was het! Zag nog leuke laarsjes, maar ze stonden niet leuk.. Een paar sleehakken die ik leuk vond, waren niet in mijn maat :( Wilde ook nog een zwembroek meenemen voor vriendlief, maar ik wist echt niet welke maat ik mee moest nemen, dus dat heb ik ook maar niet gedaan.
En verder heb ik nog naar wat broeken gekeken, maar die zag ik ook niet meer in mijn maat (maat 36 en 38 lagen er wel, maar ik kom toch gauw al aan de 42 :o )

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:31

_Rapido_ schreef:
Ik ben net terug uit Rotterdam. Ik heb (samen met mijn moeders kleding) voor 155 euro aan kleding gekocht! :D
Het was zeker leuk, even zo'n dagje shoppen. Ik vond de hemdjes en jurkjes alleen wel erg tegenvallen..

Vond ik ook eigenlijk! Heb dan 1 leuk jurkje gezien en die heb ik ook meegenomen :P
Rokjes zag ik ook niet echt... Ik zoek namelijk wat leuke rokjes die niet net onder mijn billen vandaan komen, want mijn benen mogen wel een beetje bedekt :+

OOOOH en ik zag echt leuke zomerjassen! Die zijn wat langer met 3 knopen geloof ik en verder is het gewoon los van onderen zegmaar. Hadden ze in zwart en een beetje crème-achtig wit.. Ik vind zwart niet echt leuk in de zomer en die andere kleur vond ik net iets te tuttig staan, helaas :( Was echt zo leuk, met een broche erop!

lindabrother

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:47

Ik moet toch ook maar eens naar deze winkel toe...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 18:27

Mirjamsel schreef:
Nou, dit was dan mijn eerste échte keer Primark. Ik ben er al eerder binnen geweest, maar toen viel ik bijna flauw van de massa mensen :P De drukte viel me voor twaalven nog wel mee, daarna niet meer :P Toen ik uit de pashokjes kwam, was de rij geloof ik al 3x zo lang als toen ik er in ging staan.

De buit:
-Leuk shirtje
-Zwart shirtje voor mijn werk (ik kijk even aan hoe de kwaliteit is, als die goed is, ga ik er meer kopen!)
-Set van 2 beha's + een set van beha en string. Ben benieuwd hoe de kwaliteit hiervan is :)
-Wit jurkje
-Setje met cupcakesokken, gingerbread man sokken en milkshake (??) sokken.
-Bloemen voor in het haar (ook wat voor een vriendin) en een pauwenveer voor in het haar.. Ik vind die opvallende dingen wel leuk als ik ga werken altijd. We moeten gewoon saai een zwart shirtje aan met een zwarte sloof, dus met accesoires maak ik het dan maar wat vrolijker allemaal :P

En dat was het! Zag nog leuke laarsjes, maar ze stonden niet leuk.. Een paar sleehakken die ik leuk vond, waren niet in mijn maat :( Wilde ook nog een zwembroek meenemen voor vriendlief, maar ik wist echt niet welke maat ik mee moest nemen, dus dat heb ik ook maar niet gedaan.
En verder heb ik nog naar wat broeken gekeken, maar die zag ik ook niet meer in mijn maat (maat 36 en 38 lagen er wel, maar ik kom toch gauw al aan de 42 :o )

de broeken vallen heel groot! Ik heb maat 42/44 maar aangezien ik wat aangekomen ben.... Dacht ik toch meer aan 44.... Echter kwam ik thuis tot de conclusie dat mijn primark spijkerbroek een maat 40 was..... :')

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 19:09

oooh zommerjassen :):) hebben ze die veel?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 19:10

eenitraM schreef:
Ik wil over 2 weken weer gaan. Heb dan toetsweek. Maar 3 dagen ben ik vrij. Rotterdam ben ik onlangs al geweest.

Is hoofddorp een beetje bereikbaar met ov?

Ja heel goed zelfs..
Je neemt gewoon de trein naar hoofddorp :))
en dan kan je daar op de bus stappen.. ( weet zo even niet welke lijn, ) e dan heb je een halte die ecth 1 minuut van de stad vandaan is.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 19:24

Naomi_Haffie schreef:
eenitraM schreef:
Ik wil over 2 weken weer gaan. Heb dan toetsweek. Maar 3 dagen ben ik vrij. Rotterdam ben ik onlangs al geweest.

Ja heel goed zelfs..
en dan kan je daar op de bus stappen.. ( weet zo even niet welke lijn, ) e dan heb je een halte die ecth 1 minuut van de stad vandaan is.

_/-\o_

Daar gaat mijn geld..

:')

Je had moeten zeggen dat het echt niet te doen was met het ov

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 19:48

Naomi_Haffie schreef:
eenitraM schreef:

Ja heel goed zelfs..

Makkelijkst is de 140 richting Haarlem, uitstappen op Marktplein :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 19:59

hahahah sorry :))

OJa marktplein..
Ik weet nog wel dat ik bij die bushalte stond ook 140.. en dat marktplein niet op de halte lijn stond.. toen ben ik wel 3 keer al die bus borden langsgelopen en de bus was allang 2 x geweest.. toen bij de derde keer toch maar gevraagd of ie ook op het marktplein stopte :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:08

Ik heb even een vraagjeee... Zijn er bij die Primark in Hoofddorp ook nog andere winkels in de buurt daar op loopafstand? En is 'ie zekerweten op zondag open, en die andere winkels dan ook? Vriendinnetje en ik willen zondag gaan.. maar dan willen we wel liefst ook nog naar andere winkels daarna.. :))

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:15

er zit een aardig grote h&m naast, voordrest heb ik het eigenlijk niet gezien :D .
maar volgens mij is hij alleen de laatste zondag van de maand open?

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:22

Aah die zomerjas is geweldig! Net als die hakschoentjes.... Super leuk

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 21:51

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

ik woon in Enschede

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:03

Heeey maarre, is het 's avonds, zoals morgenavond, druk ;) ?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:09

dressagelady schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

ik woon in Enschede

Ik hoop het echt voor je, maar het is nog niet zeker he :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:42

Hihi i know, maar het lijkt me leuk! Er zijn ook al plannen voor een Zara hier :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:19

Er komt een PRIMARK in Almere!

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 11:07

Waarom over al een primark... maar in friesland niet :( Grrrr .. welke is het beste te berijken met de trein???? en is rotterdam leuker of hoofdorp?

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 11:10

Ik wil volgende week maandag gaan. In Rotterdam denk ik.. Zal het dan erg druk zijn?
En als je met het ov naar Rotterdam Alexander gaat moet je dan ook nog met de bus? :) Ik ga in mijn eentje namelijk en ben niet zo héél handig met het ov hahah :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 11:19

ginouque schreef:
Linsey1 schreef:
http://www.tctubantia.nl/regio/enschede ... dmolen.ece

Hebben jullie dit al gelezen? Zou wel gaaf zijn *\o/*

woo ik hoop dat het echt waar is, lijkt me zooo handig!
ik zit in enschede op school, en anders 3 kwartiet met de bus WOOOO

Jaaa Primark in Overijssel :D :D

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 11:21

@ willemlover.. ja ik ga ook alleen en weet ook niet hoe het precies zit haha.. :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 17:15

Courses schreef:
Er komt een PRIMARK in Almere!

Jeeeeh *\o/*