Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PattyOosten schreef:Symbolische betekenis
Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat uitsluitend een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing.
PattyOosten schreef:Gittekit schreef:
Via een machtiging ofzo? Klinkt namelijk wel gek, 2 x stemmen
Je mag maximaal voor twee anderen stemmen. Ik heb ook voor mijn zoon gestemd, hij geeft mij dan een volmacht
Gittekit schreef:gohya schreef:Ik moet ook nog gaan stemmen,ik stem 2x PVV.
Via een machtiging ofzo? Klinkt namelijk wel gek, 2 x stemmen
flyfly schreef:Heb ook 2x PVV gestemd.
Wat ik hier eigenlijk niet snap is dat als je zegt op de PVV te stemmen je dan half bokt over je heen krijgt en je wordt gelijk uitgemaakt voor rassist en zo. Wat blijkt nu??? De PVV heeft nu de meeste stemmen tot nog toe hier op bokt!!
En nu hoor je niemand! Hebben die anderen dit topic dan nog niet gelezen of hoe zit dat dat? Waar blijven de verwijten?? Ik hoop dat Geert een hoop stemmen gaat halen vandaag. Er moet eindelijk wat gebeuren hier in Nederland.
Wendy89 schreef:Ik ga straks voor de eerste keer ooit in mn leven stemmen :p ga samen met mn jongere zusje.. Gaan we daar even staan als 2 malloten die er de ballen verstand van hebben![]()
Ik ga in ieder geval PVV stemmen