heb ik weer zal wel zeggen dat het helaas niet geschikt is voor het mannelijke figuur vanwege het elastiek in het midden waardoor het echt om een vrouwelijke borst heen moet
Mcflurries zijn altijd verschrikkelijk slecht gemixed. Standaard
lekker berichtje renee Moet je terug sturen: "Leuk. Ik niet. Doei" oid
Ik kan wel een foto maken, maar hij is gewoon hetzelfde als op de voorbeeldfoto natuurlijk Ik heb morgen weer wedstrijd, zal even kijken of er iemand een fotootje wil maken. Eerst mn laarzen maar eens poetsen. Die zijn een beetje smerig na vandaag
@apple01: kwijlen doe ik ook dagelijks, maar die 'postzegel' hè
Lotte_Wessel
Geplaatst: 25-06-11 15:34
minouesmee schreef:
Welke kleuren?
de cottons zijn in de kleuren creme (laatste winter, met petrol randje), geel (huidige zomercollectie) en maroon (laatste winter) Ben er zooo blij mee. En blijkbaar alle drie van zelfde verkoper dus nog lagere verzendkosten
Lieszje
Geplaatst: 25-06-11 16:01
minouesmee schreef:
Ff off-topic hoor. Me ouders hebben een mac flurry gehaald, maar ze zijn echt 1/3 gevuld met ijs en er zitten bijna geen M&N's in. Echt slecht die MC.
Gaat er off topic in mee
Ze moeten op een bepaalde manier gemaakt worden en dan zit er inderdaad erg weinig in.. Werk zelf bij de MC maar ik weet echt niet meer hoeveel 'slagen' ijs een mc flurry is Ik maak ze zelf meestal wat voller dan normaal, maar dat heb ik ook bij een ijshoorntje Ik vind de mc flurry sowieso veelste duur vergeleken met het ijshoorntje.