Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty__

Re: Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:59

Gefeliciteerd MissPromiss! Goed gedaan :D
Nu weet ik dat ik ook zal slagen :+

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:05

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd geslaaaaaaaaaaaagden :D

Enne voor de mensen die morgen moeten het hangt er altijd maar net aan wat voor een examinator je hebt bij je examen ... Bij mijn 1e keer examen had ik ongeveer 25 min gereden, en de 2e keer had ik ongeveer maar 15a20 min gereden ... Enne als je bijv geen TTT hebt gehad of gedaan dan hoef je echter maar 2 bijzondere verrichtingen te doen, examinatoren willen er dan maar 2 van je zien en daarnaast natuurlijk het zelfstandig kunnen rijden.

Ik was ook hartstikke zenuwachtig maar bij mij hielp vooral vooraf 2 heerlijke kopjes warme melk met honing (ben er absoluut geen voorstander van, maar het had wel iets geholpen tegen mijn zenuwen). Ik was geslaaaaagd op 8 maart :D .

Alleen ik vind het rijden in onze eigen auto nog erg lastig pffff een erg onwennige koppeling (hydrolisch) en dan ook nog dat het een benzine auto is, ach ja kan hem beter tig keer af laten slaan dan dat die de godsganse keren loopt te WOESHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH´EN, dan laat ik hem liever tig keer afslaan, want door dat WOESHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH´EN verbranden je koppelings platen sneller!

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:33

Grrr 2 keer gebeld voor een oefenexamen van vekabest.. 1,30 per gesprek! Code ingevoerd komt er te staan dat de code onjuist is, had de code opgeschreven dus het is niet de verkeerde. Daarna nog een keer gedaan; weer fout! :(
Heb ze nu even een mail gestuurd want vind dit niet kunnen. Mij beetje laten betalen maar geen examen..

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:36

Ja, da's lekker zeg.. Hopen dat je snel een reactie krijgt!

Ik werd vanochtend naar huis gebracht door iemand die net zijn 5e les had gehad ofzo. Ik weet dat iedereen het moet leren, maar ik zit toch niet lekker achterin hoor, als die koppeling 6 x afslaat, en.. ik vind het gewoon een beetje eng haha. Rij instructeur zou ook echt níks voor mij zijn...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:39

Heb je wel tijdens het bellen de code ingevoerd? Pas daarna wordt het gesprek afgebroken geloof ik.

Gefeliciteerd Miss Promiss! :D

Hhaha dat had ik laatst ook Britt90 :') Trok telkens behoorlijk aan het stuur, ging telkens nog wel net binnen de lijntjes :')
Maargoed zou zijn wij ook begonnen.. iig niet goed :+

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:40

Ja ik typte gewoon mee toen de code voorgelezen werd. Eergisteren deed ie het wel gewoon. :(

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:50

@ mOamm: wat stom zeg met die code.. maar moet je betalen voor oefenexamens daar? Ik had van mij rij-instructeur een pasje met code en dan kon ik gewoon gratis op die site oefenen. En bij cbr kon het volgens mij ook gratis op die site.

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:57

Ja ik had via mijn rijschool ook examens enzo. Maar dat waren er maar 10 en die heb ik allemaal al gedaan. Ook kun je die niet vaker doen..
Ja op die site moet je naar een 0900 nummer bellen (1,30 per gesprek) en dan krijg je een code die je in moet voeren.
Via de site cbr.examencentrum.nl heb ik ook al gedaan, kosten ook 1,30 per gesprek.
Verder heb ik heel google al afgezocht naar gratis examens maar die zijn niet te vinden.. Wel een gratis proefexamen kunnen doen ergens maar daar hield het verder dan ook bij op..

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:02

O oke.. ;) Heb je ook in je boek alle oefenexamens al gemaakt?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:06

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:09

Haha dat is die site die ik bedoelde! Daar heb ik al mn examens op geoefend ;)
Kun je er iig weer twee oefenen :)
Laatst bijgewerkt door Iepoetjuh op 30-03-10 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:10

x_Marr schreef:

Dankje! Die ga ik eens even maken :)

@Iepoetjuh: In mijn boek staan geen examens. Maar ik kreeg bij mijn pakket 20 uur e-learning en daar zaten er wel 10 bij. En verder theorie uitleg. Ook zaten er 10 tentamens bij, zonder gevaarherkenning. Ook allemaal al gedaan. Dusja nu maar verder op betaalde examens. Wil het toch wel halen in een keer morgen :P

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:13

Oke! Zo je bent wel goed bezig met zoveel examens en dingen maken zeg! Maar dan heb je wel een veel grotere kans om te slagen dus ik zou het gewoon zeker doen ;)

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 15:34

Iepoetjuh schreef:
Oke! Zo je bent wel goed bezig met zoveel examens en dingen maken zeg! Maar dan heb je wel een veel grotere kans om te slagen dus ik zou het gewoon zeker doen ;)
Haha ja ik weet het, ik moet en zal het gewoon halen.
Oefenexamen gedaan weer; 12 fout gevaarherkenning en 4 in de rest. Gevaarherkenning is echt poedersuiker :Y)
Van vekabest trouwens 2 nieuwe codes gekregen, dus die even proberen nu!

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:07

Pff gevaarherkenning is stom.. ik had op mn examen ook echt 8 fouten daarmee ofzo.. Succes nog met oefenen, ik heb er vertrouwen in dat het je morgen gewoon lukt! ;)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:33

M'n lesauto is weer gemaakt, zag hem net rijden. :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 16:37

oo das wel fijn :D

Heb net stiekem autogereden :P Of nja nee je kan het geen rijden noemen.. Ik heb Prom natuurlijk net verkocht dus de zadelkast stond te koop, dus die werd opgehaald.. maarja normaal gaat de vriendin van mn vader altijd met de auto naar het station 's ochtends.. stond haar auto ineens voor de deur :+ Was ze met de fiets.. dus die moest ff weg anders konden we er niet langs met de kast :+

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:00

Morgen moet een stagegenootje van me afrijden, ze rijd bij dezelfde rijschool en instructeur als mij dus ben benieuwd :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:01

Mijn vader wilt al de hele tijd een keer met zijn auto gaan rijden op een parkeerterrein in het bos, maar durf ik niet hahaha.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:04

Gefeliciteeeeeeeeeeeerd, wat goed!!!!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:06

Gefeliciteerd marije :D

Bij wie leste je :D , zie namelijk dat je vlakbij woont :D

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:54

Gefeliciteerd geslaagden! Mijn les ging wel goed gister

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:21

Kimberleij schreef:
Gefeliciteerd marije :D

Bij wie leste je :D , zie namelijk dat je vlakbij woont :D

Vlak bij in Rotterdam? :+

Maar ik heb bij Danninge gelest! Heel tevreden over trouwens!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:23

Nou ik meld me weer..
Had gister mn TTT en k heb hem niet gehaalt ;(

We (ik en instucteur noemen hem even H) , En toen we zagen wie me TTT afnam zei H al, Nou je gaat hem niet halen die man heeft nog nooit iemand van mij laten slagen of vrijstelling gehad en hij is heel streng, gemeen en trapt je na afloop de grond in..
Fijn dacht ik ;(

Nou kenteken lezen ging prima motorkap ging prima en toen rijden maar..
Stop opdracht gehad ging perfect, En toen moest ik keren, Let op meneer zei : ik wil dat je hier gaat keren daarbij achteruit rij waarbij je achter rijden laat zien :Z , En toen raakte ik licht in paniek omdat ik heel die vent niet snapte, k had zoiets van bij 3 keer steken rij ik toch ook achteruit?

Dus ik daar keren maar aan beide kanten stonden auto's en t was niet breed dus ik wil zeg maar terug sturen om weer weg te rijden trapt hij keihard om zn rem, En meld even dood leuk dat ik hem niet zou gaan halen..
Dus moch weer terug naar CBR zegt hij: je rijd echt heel goed, niets op aan te merken,Maar je vrijstelling krijg je niet want ik moest op mn rem staan..

Sta ik buiten met H begint hij toch te trippen hij was mee gereden en hij zei ook dat ik die bocht makelijk had gered en dat hij onnodig ingreep (was ook zo) , Maar hij zei wel dat we gewoon mn examen aan gaan vragen omdat het al heel wat was dat die man zei dat ik goed reed..

Dus opzich maakt het me niet zoveel uit, Mn examen word alsnog aangevraagt :+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:30

Balen van je TTT, maar het zegt natuurlijk wel wat als je instructeur het al van te voren zegt! :(:)