Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 08:55

Ik werk bij Lidl.

Stond met twee collega's de week actie voor de koeling er in te zetten (moesten de indeling uitzoeken op het kaartje dat we erbij hadden). Alleen die dozen waren eigenlijk net te hoog om in het vak te passen.

Er zat o.a. franse ham tussen, dus mijn mannelijke collega die dat in het vak stond te duwen zei: k u t Ham.
komt er een klant achter langs lopen. Je moet niet zo lomp doen met andermans vleeswaren. (en er kwamen nog wel een paar gevatte opmerkingen langs, geniaal mens dus) Ik had echt even flink de slappe lach.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:03

_O- _O-

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:11

Laatst kwam er een vrouw naar mij toe in de winkel,
Waarom verkopen jullie dit nog, dit gebruikt niemand al 10 jaar niet meer. (ging om babyproduct)
Dus is ; Geen idee mevrouw, ik stel het assortiment niet samen, maar waarschijnlijk wordt het nog voldoende verkocht om in de winkel te hebben.
Mevrouw: Nou niemand koopt het, dat weet ik zeker!

Ik dacht echt, waar maak je je druk om hihi

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:18

Roosch schreef:
Millanka schreef:
Zitten erg grappige dingen tussen.

Misschien herkenbaar, de vraag 'werk je hier?' ... nee, heb voor m'n plezier een werkshirt aan van de Xenos :') Heb 1 keer voor de grap nee gezegt, waarna mevrouw ook bloedserieus zei 'oke' en wegliep. Ben d'r nog achterna gelopen en heb haar geholpen, maar de grap vond ze niet zo leuk.

Op de een of andere manier heb ik een uitstraling van 'ik werk hier' terwijl dat niet zo is. :')

Vaak bij de HEMA en Kruidvat gehad. -O-

Ik had dat ook een keer

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 01:08

Gelukkig de aller laatste week in de mac! bijna klaar van die pouper tent :D

Man, één krabbruger :') die had ik in 4 jaar nog niet gehoord.

In de drive, dan gaat de klant/gast al beginnen.. goede avond welkom mag ik u bestelling alstublieft.. Waarop ik zeg. 2x groot bigmac menu 4 saus 2 macflurry en 1 kroket.. Wilt u ook nog iets? :') Die mensen hebben echt 2 minuten krom gelegen van het lachen :')

Of auto's die orgineel denken te zijn door achteruit door de drive te komen.. DOe dan altijd alles op ze kop in de zak. Icl friet en als ze al lang in de rij hebben gestaan of ik chagrijnig ben dan zeg ik.. Jullie mogen het zo nog een keertje opnieuw proberen... Eens kijken of jullie dat lukt :') 8 van de 10 komen dan dus gewoon niet meer terug uit schaamte :')

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:36

haha, die vind ik wel leuk whysowhite.

Ik werk bij de hema, en we hadden nog wat sintsnoepgoed over en dat is dan allemaal 25 cent.
We hadden ook nog pure chocolade letters. Vraagt z'n vrouw, hebben jullie nog letters. ik; ja daar in het middenpad.
komt ze 5 min later terug om te zeiken, ja jullie hebben alleen nog puur, heb je achter nog melk.
Jeetjee, weees blij dat er na 5 december nog letters zijn, ze zijn maar 25 cent, dus zeur niet.. (dat heb ik niet gezegd hoor! haha )

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:57

Gek, bij ons waren ze 50 cent, afgelopen zaterdag.

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 13:04

Ja, ik hoorde al bij hema zwolle waren ze 1+1 gratis.. gek inderdaad. maarja, 50 cent is nog niet duur haha,

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 13:19

haha, nee hoor, heb er een paar meegenomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:45

God ja, ik ken het.

Iemand moest per sé biologische kipfilet hebben, dus ik zeg: ligt verderop in het schap. Die man: 'NEE. DAAR LIGGEN ZE NIET.' Dus ik verontschuldig me en ga even tussen mijn kratjes kijken, na alles afgezocht te hebben zeg ik tegen de man dat we ze niet meer hebben, krijg ik alleen een geirriteerde reactie terug. ('ja had dat appelflap meteen gezegd') en loopt daarna weg. :\ 'Graag gedaan meneer' gezegd en daarna weer verder gegaan xd

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:56

Boself schreef:
God ja, ik ken het.

Iemand moest per sé biologische kipfilet hebben, dus ik zeg: ligt verderop in het schap. Die man: 'NEE. DAAR LIGGEN ZE NIET.' Dus ik verontschuldig me en ga even tussen mijn kratjes kijken, na alles afgezocht te hebben zeg ik tegen de man dat we ze niet meer hebben, krijg ik alleen een geirriteerde reactie terug. ('ja had dat appelflap meteen gezegd') en loopt daarna weg. :\ 'Graag gedaan meneer' gezegd en daarna weer verder gegaan xd

Fijn altijd, die ondankbare klanten.

Wij krijgen op dinsdag de vracht geleverd. Dan kan het zijn dat iets op zaterdag al op is, dus dan vertel je duidelijk aan de klant dat het hopelijk woensdag in de winkel ligt, maar dat je niets kunt beloven omdat wij niet zien wat wij gaan krijgen.
Dan zijn er ook echt klanten die op maandag én dinsdag geïrriteerd komen voor dat product, terwijl je die zaterdag toch echt duidelijk bent geweest dat het hopelijk die woensdag komt...
Ergste is dan nog wel als het niet binnenkomt, heb je helemaal de poppen aan het dansen.
:=

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 18:26

c_esther schreef:
Ja, ik hoorde al bij hema zwolle waren ze 1+1 gratis.. gek inderdaad. maarja, 50 cent is nog niet duur haha,

Dat zijn dan van die opzichzelf staande vestigingen die bepaalde dingen zelf mogen bepalen :P
Weet even niet meer hoe je dat noemt maar dat heb ik geleerd op het hema feest :')

Boself schreef:
God ja, ik ken het.

Ik zou denken, ik ben blij dat ik niet de hele dag met zo'n ongelukkig zuur humeur hoef te zitten, arme man :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 18:28

of als er iets op is.
k: ja, dat en dat ligt niet meer in het rek, heb je het nog in stock?
ik: nee mevrouw, wij hebben niks in stock (er wordt wekelijks besteld, net zoveel als er in de rayon past (dierenwinkel), we hebben echt niks in stock (behalve aquariums en meubels en grote kooien, maar geen klein grut).
k: ben je het zeker?
ik: ja mevrouw, we hebben niks in stock
k: ja maar ja, kun je toch niet es gaan kijken voor de zekerheid?

euh, als ik zeg dat we nooit iets in stock hebben, waarom moet ik dan gaan kijken, ik weet heus wel wat we wél en niet hebben ...

en dan zijn ze inderdaad kwaad omdat we het niet hebben, en idd, owéé als het de week erop dan niet mee is met de levering!

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 19:18

NeverGiveUp schreef:
c_esther schreef:

Dat zijn dan van die opzichzelf staande vestigingen die bepaalde dingen zelf mogen bepalen :P
Weet even niet meer hoe je dat noemt maar dat heb ik geleerd op het hema feest :')

je bedoelt franchise? :)
klopt.. maar hema zwolle , en hema waar ik werk is allebei geen franchise... dus dat is wel gek...

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:00

Dat ja!

Oh misschien staat het dan vrij hoe ze de 'restjes' zo goed mogelijk verkopen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:01

is het er nu nog!? dan nog even gauw naar de Hema in het dorp :p

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:11

niet echt een rare opmerking van een klant maar meer raar gedrag.
wordt ineens in m´n kont geknepen door een viezelijke oude man, ik had zo´n zin om hem voor zn kop te slaan maar dat mag natuurlijk niet onder het werken.. Dus maar geïrriteerd gezegd: meneer wilt u dat niet doen?

meer mensen zoiets meegemaakt en hoe reageren jullie daarop?
ik ging de afgelopen keren met tegenzin naar m'n werk want stel dat die man komt..
en t klinkt misschien overdreven maar ben als de dood voor die vent, zijn zoon was opgepakt wegens z'n zaakje te showen in de speeltuin, en hij zelf is ook de braafste niet zullen we maar zeggen..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:20

als het vaker gebeurd, misschien je baas erbij halen?

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:21

Mijn baas interreseerd het helemaal niks.
hij maakte vorige keer zelfs de ''grap'': 'is Berry niks voor jou als vriendje?'
Berry is dus de zoon van die man.
Mijn baas neemt niks serieus en vindt het dan maar gezeur, moeten we maar opletten.
Er zijn meer meisjes die lastig gevallen worden door klanten waar ik werk..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:27

werk ook in de winkel...Nou wat je wel niet voorbij hoort komen.

Van voedselverhalen tot bedtimestorys....

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:28

annnepannne schreef:
Mijn baas interreseerd het helemaal niks.
hij maakte vorige keer zelfs de ''grap'': 'is Berry niks voor jou als vriendje?'
Berry is dus de zoon van die man.
Mijn baas neemt niks serieus en vindt het dan maar gezeur, moeten we maar opletten.
Er zijn meer meisjes die lastig gevallen worden door klanten waar ik werk..

in dat geval de betreffende klant goed aanspreken dat hij het voor eens en altijd uit zijn kop laat, desnoods klacht indienen bij de politie!
Dit kan gewoon niet, en imo zou je baas tenminste jullie kant moeten kiezen als het over zoiets gaat!

NeverGiveUp

Je bent op je werk dus er kan niet veel gebeuren toch..
Gewoon heel duidelijk zeggen dat je dat niet wilt hebben.
Vieze mannetjes, snap dat het heel vervelend is :r

diddletje

ben je lekker mee zo'n baas :?

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:31

tja, mijn baas is niet echt de 'doorsnee' baas, roddelt ook over al zijn personeel enzo.. maar is wel altijd heel soepel en je hoeft bijna niks te doen, hij heeft nooit commentaar en je mag maar een beetje aanklooien..
en nee, op mijn werk kan niet veel gebeuren, maar als ik klaar ben met werken om 8 uur en naar huis moet fietsen in het donker voel ik me toch niet zo prettig alleen, dus tegenwoordig komt mama mij ophalen omdat ik bang ben hem tegen te komen..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:38

liever een doorsnee baas die er wat van zegt dat een baas wat jij hebt O:)