Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Millanka schreef:Zitten erg grappige dingen tussen.
Misschien herkenbaar, de vraag 'werk je hier?' ... nee, heb voor m'n plezier een werkshirt aan van de XenosHeb 1 keer voor de grap nee gezegt, waarna mevrouw ook bloedserieus zei 'oke' en wegliep. Ben d'r nog achterna gelopen en heb haar geholpen, maar de grap vond ze niet zo leuk.
Op de een of andere manier heb ik een uitstraling van 'ik werk hier' terwijl dat niet zo is.
Vaak bij de HEMA en Kruidvat gehad.
Boself schreef:God ja, ik ken het.
Iemand moest per sé biologische kipfilet hebben, dus ik zeg: ligt verderop in het schap. Die man: 'NEE. DAAR LIGGEN ZE NIET.' Dus ik verontschuldig me en ga even tussen mijn kratjes kijken, na alles afgezocht te hebben zeg ik tegen de man dat we ze niet meer hebben, krijg ik alleen een geirriteerde reactie terug. ('ja had dat appelflap meteen gezegd') en loopt daarna weg.'Graag gedaan meneer' gezegd en daarna weer verder gegaan xd
c_esther schreef:Ja, ik hoorde al bij hema zwolle waren ze 1+1 gratis.. gek inderdaad. maarja, 50 cent is nog niet duur haha,
Boself schreef:God ja, ik ken het.
Iemand moest per sé biologische kipfilet hebben, dus ik zeg: ligt verderop in het schap. Die man: 'NEE. DAAR LIGGEN ZE NIET.' Dus ik verontschuldig me en ga even tussen mijn kratjes kijken, na alles afgezocht te hebben zeg ik tegen de man dat we ze niet meer hebben, krijg ik alleen een geirriteerde reactie terug. ('ja had dat appelflap meteen gezegd') en loopt daarna weg.'Graag gedaan meneer' gezegd en daarna weer verder gegaan xd
NeverGiveUp schreef:c_esther schreef:Ja, ik hoorde al bij hema zwolle waren ze 1+1 gratis.. gek inderdaad. maarja, 50 cent is nog niet duur haha,
Dat zijn dan van die opzichzelf staande vestigingen die bepaalde dingen zelf mogen bepalen
Weet even niet meer hoe je dat noemt maar dat heb ik geleerd op het hema feest
annnepannne schreef:Mijn baas interreseerd het helemaal niks.
hij maakte vorige keer zelfs de ''grap'': 'is Berry niks voor jou als vriendje?'
Berry is dus de zoon van die man.
Mijn baas neemt niks serieus en vindt het dan maar gezeur, moeten we maar opletten.
Er zijn meer meisjes die lastig gevallen worden door klanten waar ik werk..