(Vergeet bij zo'n brief trouwens niet je rekeningnr toe te voegen )
JoyCiej007
Geplaatst: 11-01-10 15:26
Shadow0 schreef:
(Vergeet bij zo'n brief trouwens niet je rekeningnr toe te voegen )
Dat is een goeie, ik heb hem net uitgeprint en bedacht me toen ineens; ohja, rekeninggegevens, is wel handig; als ze daar zelf achteraan moeten gaan is de kans nog kleiner dat je een bericht terug krijgt.
Stephaniiee_
Geplaatst: 11-01-10 15:28
SpikkelFire schreef:
Oh en bij de'Primera in Nieuwerkerk staat dus géén paaltje.
haha ik zie alleen paarden in je profiel dus ken jou ook niet denk ik hahaha
baal er wel van dat er geen 1 in nwk staat... k vraag aan vriendlief wel of hij hem morgen op Rdam centraal kan activeren... die komt daar toch dagelijks of moet je dat persoonlijk doen?
Wie o wie kan mij helpen? Ik ga donderdag met een paar mensen van apeldoorn naar amsterdam. Moeten we hiervoor een OV-chipkaart hebben of kun je nog gewoon ouderwets een kaartje kopen??
hahaa jaa Maar ik heb zo'n vermoeden dat hij het gaat vergeten
Ik heb hem vandaag voor het eerst gebruikt, was bang dattie het niet zou doen en ik dan daar echt zo zielig voor die metro poortjes zou staan, maar gelukkig deed ie het haha
Hoe zit zon ding eruit, ik had opgezocht dat er in Hoorn 1 staat, maar die rotsite doet het steeds niet en dus kan ik niet vinden waar dat ding ooit moet staan en ik moet hem toch maar eens gaan activeren, wat een gedoe die stomme dingen.
Bij de NS hoef je niet in en uit te checken. Ook niet in het weekend!! Als je reist op de dagen dat je recht hebt op 40% korting dan koop je een papieren kaartje met korting.
Precies! Dus als je met de trein gaat, beschouw je ov chipkaart gewoon als je papieren ov jaarkaart, je hoeft er NIETS mee te doen! Het enige verschil is dat de conducteur 'm scant, maar daar hoef jij dus nogmaals niets voor te doen.
Ik ben weer aan ;'t bellen geslagen... Ben benieuwd of ze nu WEL binnen een kwartier gaan opnemen.. Het is dat ik druk ben met mijn studie anders hadden ze allang een klachtenbrief gehad! Stelletje!!!!!!
Lein_
Geplaatst: 11-01-10 21:31
Ja hooor 12 minuten! Edit: Denk maar niet dat ze nu wel tijd heb hoor..pff
Jahoor 17 minuten... Iemand nog een vraag voor de luitjes ? Als ik dan OOIT nog iemand aan de lijn krijg, heb ik nog een béétje waar voor mijn geld............
misschien is deze vraag al 10 x gesteld ( sorry vond het wat veel om 76 pagina's door te gaan lezen ) Maaar, mag je met de nieuwe ov chipkaart gewoon weer door heel NL reizen van ma t/m vrij? ik hoorde weer zowat raars alleen naar de bestemming van school maar daar geloof ik niks van? en nog een vraag: Moet je die kaart gewoon eenmalig opladen bij een oplaadpunt of moet dit vaker?
Op je eerste vraag: onzin! Je mag gewoon heel NL door hoor. Het is gewoon precies je oude papieren ov jaarkaart, maar dan een electronisch systeempje. That's the difference. Het gebruik en regels daarvoor veranderen niet. Dus je kan nog lekker Vlissingen-Maastricht-Groningen-Den Helder touren als je dat wilt
Op je tweede vraag: opladen is wat anders dan activere/je bestelling ophalen. Je bestelling ophalen moet maar een keer, en dat gaat op achternaam. Kijk maar even op de website van de studenten ov chipkaart wanneer jij dat kan doen. Opladen is gewoon je geld erop zetten, dus dat moet je alleen doen als je op saldo wilt gaan reizen buiten de periode om dat je gratis kan reizen als student zijnde
Lein_
Geplaatst: 11-01-10 21:43
Komtie dan hé.... 23 minuten verder!
IK STA NIET IN HET SYSTEEM
Moet ik weer een formulier aanvragen... lekker dan, want ik ben al door mijn pasfoto's heen!!! Echt puik dit !