Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kippiekipp schreef:Ik moet donderdag weer examen doen... voor de 3e keer al!![]()
Heb nu pilletjes van de huisarts gekregen voor de zenuwen.. hoop
dat ze wat helpen. Iemand ervaring hiermee?
Heeft ook iemand al met examen moeten file parkeren? Ik hoop
niet dat ik dat moet doen want dan heb ik echt een probleem
want heb dat nog maar 1x geoefend
Anniekskie schreef:ik had de vorige keer valeriaan tabletjes. Ga het dit keer zonder proberen, omdat ik zelf het idee had dat het bij mij niet echt werkte.
Was met tabletjes nog gestresst. Maar die van mij kwamen gewoon van de drogist. Dus als je het van je HA krijg zul je er vast wel baat bij hebben. Die weten vaak beter wat goed helpt. dan wanneer je zelf gaat halen.
MissBonny schreef:Ik heb helaas wat minder leuk nieuws..
Ik moest vandaag afrijden & ben gezakt.. !! KAN MEZELF WEL VOOR M"N KOP SLAAN!
Had eerst nog een uurtje les voor m'n examen, nou ging echt dramaa !! Was zooo zenuwachtig, kreeg vanochtend geen hap door m'n keel & had bijna overgegeven.. Wist niet eens meer waar m'n rem zat![]()
Nou toen was het halfuur van de waarheid aangebroken hoor! Had een super relaxte examinator en het ging echt super goedHad ook geen moeilijke route met een moeilijk parcour, ging echt lekker! Tot bij een straat van rechts, ik keek erin.. Maar op één of andere manier keek ik van achter naar voren (Ja, raar maar waar
) en toen was ik voor en zag ik een zwart busje, maar m'n examinator trapte een fractie van een seconde eerder op de rem dan mij. Dag rijbewijs !! PFF! Zo zonde, anders was ik geslaagd geweest & had ik dat rotding nu gehad.. PFF !! Het zal mij eens mee zitten met m'n rijbewijs!
kippiekipp schreef:ik had ook gelijk na mijn 2e keer zakken weer aangevraagd en
kon er 3 weken later alweer voor.. wel vrij snel dus