Ilonka, wat een prachtig verhaal, lig helemaal dubbel hier. Je zal wel rare dingen meemaken op de trein.
Anoniem
Geplaatst: 06-08-09 10:19
Bella
Ilonka maar ook Corine hebben echt de meest briljante verhalen, volgens mij loop ik echt mijn roeping mis, had ook bij de NS moeten gaan
Ik heb vandaag voor het eerst sinds weken weer een treinreis gemaakt, ik viel bij Arnhem in slaap, heb mijn kaartje ergens bij Veenendaal de Klomp laten zien, en daarna weer in slaap en bij Amstel wakker en eruit
Nope, ik wilde wel uitstappen om koffie te halen, maar ik dacht, ik kan ook naar the Coffee Company in Amsterdam, dus ik blijven slapen in de trein.. staat er een wachtrij bij de CC waardoor ik alsnog geen ijskoffie had
Gisteren was het echt al superdruk bij de starbucks, wilde ook wel wat halen, maar wilde ook niet mijn trein missen (had 10 minuten) Vandaag een nieuwe kans
Ik heb gekeken op de site van NS, maar daar staat dat de voordeelurenkaart slechts geldig is ná 9 uur 's morgens. Dus daar zou ik dan 's morgens niet veel aan hebben, alleen als ik weer richting huis ga. Maar goed, aan de andere kant, het is toch weer de helft minder betalen, dus het scheelt me toch wel iets.
Weet iemand misschien nog andere opties?
Ik ben trouwens helemaal gek op de Frappuchino Strawberry mét slagroom!
Misschien toch een abbo nemen? Dan zou je ook doordeweeks nog eens op en neer kunnen gaan mocht je meer dagen 'vrij' hebben
Steentje
Geplaatst: 06-08-09 15:29
Ja, dat is wel een goede inderdaad. Zeker aangezien ik toch wel van plan ben om af en toe doordeweeks te 'pendelen' om mijn vriend of vriendinnen op te zoeken, voor enkele uurtjes.