Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Somebody_ schreef:Soort Betablokkers, propelonol, ofzoiets. Werkt echt super! Ik geloofde er absoluut niet in, toch geprobeerd en in 1 keer geslaagd en ik denk echt mede door dat spul! Toen ik eenmaal achter het stuur zat, kon ik me gewoon niet druk maken.
Marjon_ schreef:moet je gewoon ff vragen bij de apotheek heeft men broer ook gedaan
en dan krijg je wel advies welke je het beste kan gebruiken lijkt mij
Charaz schreef:Marjon_ schreef:moet je gewoon ff vragen bij de apotheek heeft men broer ook gedaan
en dan krijg je wel advies welke je het beste kan gebruiken lijkt mij
Ik heb ze zelf niet nodig, maar moet je zoiets ook niet op je eigen verklaring invullen?
Mayflower_ schreef:Somebody_ schreef:Soort Betablokkers, propelonol, ofzoiets. Werkt echt super! Ik geloofde er absoluut niet in, toch geprobeerd en in 1 keer geslaagd en ik denk echt mede door dat spul! Toen ik eenmaal achter het stuur zat, kon ik me gewoon niet druk maken.
Klopt, propelonol. Betablokkers verlagen de harfrequentie waardoor je rustiger wordt. Wordt ook vaak gegeven bij hartfalen of hartinfarcten.
Saskiaatje schreef:Gefeliciteerd!
Wat vroeg 'ie je dan?
Emytje schreef:Ik had vorige week met mijn rijexamen het geluk dat ik maar 20 minuten hoefde te rijden. Ik had de TTT gehaald, dus het enige dat ik hoefde te doen was wat rijden. Zo stelde het eigelijk geen bal voor.Maar goed, wat ik mij ook af vroeg voor diegene met enorm veel zenuwen onder ons; hoe gemakkelijk stappen jullie na het behalen van je examen achter het stuur? Ik heb namelijk donderdag mn rijbewijs opgehaald en ik heb een auto. Ik kwam er alleen achter dat de auto echt heel anders rijd dan de lesauto (ik heb mijn eigen auto alleen verplaatst nog niet echt mee gereden) en nu vind ik dat dus ook vet eng... Hoe gaan jullie daarmee om?
Emytje schreef:Misschien moet ik dat maar eens gaan doen ja. Zou toch wat zijn om propranolol te moeten gaan slikken om voor het eerst in je EIGEN auto te gaan rijden.Maar ik merk wel dat ik het lichtelijk aan het uitstellen ben, hahaha. Morgen moet en zal ik met de auto naar de kinderboerderij.