Mooie schoenen zijn dat! Bij mijn vriend zouden ze absoluut niet staan, maar ik vind ze vaak op de vloer bij andere heren geweldig!
En echt hoor, schoenen schieten zomaar uit soms... Ik had laatst zelf nog dat iemand op mijn hak ging staan en zelfs met bandje moest ik alle moeite doen om de schoen aan te houden.
Op facebook stond van de week ook een plaatje van een dame met maar 1 schoen aan, zal eens kijken of ik die nog kan vinden, die was echt grappig

)
) en ik had het met een meisje over dat je bij veel slowfox figuren heel goed jezelf kan laten leiden en dat het dan allemaal wel goed gaat. Tegelijkertijd zie ik hoe meneer aan twee andere jongens uit aan het leggen is dat je in closed impetus je vrouw behoorlijk had mee moet sleuren
dus dat is een dingetje waar we allebei aan moeten werken, haha. Hij moet minder lomp zijn, ik moet meer zelf doen.
Wel nuttig! Wij moeten soms ook de passen van de ander leren, anders weet je überhaupt niet wat diegene doet
ik vind het zo'n leuk nummer!
gisteren een super extra oefensessie gehad en we gaan echt zo hard vooruit! De hele choreo zit er goed in gestampt en het ziet er zowaar netjes uit
Ik ben zo blij!
(nee echt, veel meer actie te zien bij ons, en het was echt superstrak allemaal, wat niet te zeggen viel van sommigen