[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisanne

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 23:56

Wat is je budget ongeveer? :)

De vriend van mijn zus is in januari jarig en ik denk dat ik maar voorstel om hem een half uur rijden in een ferrari kado te geven. Hij is echt gek op auto's. Maar heeft op dit moment geen geld voor een eigen auto. En ik ben er 100% van overtuigd dat hij dit prachtig gaat vinden. :))

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 14:36

_Lisanne schreef:
Wat is je budget ongeveer? :)

De vriend van mijn zus is in januari jarig en ik denk dat ik maar voorstel om hem een half uur rijden in een ferrari kado te geven. Hij is echt gek op auto's. Maar heeft op dit moment geen geld voor een eigen auto. En ik ben er 100% van overtuigd dat hij dit prachtig gaat vinden. :))

Maakt niet zoveel uit eigenlijk :D

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:02

uhm ik zit dus ook met dat probleem.
we hebben dan 7maanden ongeveer en hij neemt me mee nr de film, maar ik weet echt niet dat IK kado moet geven. en moet nu nog ff in 2 weken wat zien te verzinnen.
we geven elkaar eigenlijk elke maand wel wat :o
maaar ik heb hem al een keer een luchtje gegeven, chocola en een kettinkje hebbe we ookal :o
nu wilde ik een ring of armband kado doen, maar dan moet ie mee :P

wie o wie weet nog een leuk kado voor als je 7maanden hebt. budget is niet al te groot maar ik ga tot de 50euro ongeveer. ( heb nog geen baantje en moet ook nog sinterklaas kadootjes en alles kopen )

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:25

Heb je geen leuke foto van jullie beiden en dan laten afdrukken? Of een fotoshoot? Zijn veel goede boktfotografen :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:27

jaaa daar dacht ik een tijdje geleden ook al aan. alleen ik vind mezelf nou niet echt bepaald altijd leuk op de foto staan :o en een leuke foto van ons hebben we er maar 1 en die is nou niet echt leuk om helemaal uit te vergroten....
mrja weet ook niet of me vriend het leuk vind zou ik dan moeten vragen :o

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:32

Wat je ook kan doen: koop een simpel notitieboekje en schrijf die vol met allemaal lieve/leuke dingen, dingen die jullie hebben meegemaakt samen of die je aan hem kwijt wilt etc. opgeleukt met leuke plaatjes en frutsels. Kost niks maar is wel heel lief!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:35

ik wil ook nog iets vinden.. 1 december zijn mijn vriend en ik 3 jaar bij elkaar en 4 december gaan we een weekje naar Egypte, dus hoe kan ik die beide dingen leuk combineren met een kadootje?
kettingen, armbanden, ringen, luchtjes heeftie al eens gehad :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:41

jaa dat is ook wel leuk ja :D
ik dacht ook nog een een fotolijste met mijn schoolfoto erin. dat die hem op ze kamer kan zetten ofso.

Maar ik ben altijd gewoon zooooo onzeker met kadootjes kopen. want mijn vriend is ook wel verwend en nouja ben altijd bang dat ie het niet leuk vind of denkt van; zoo nou die is ook een gierig iemand zeg...
ja ik verzin echt gekke dingen :o

eleionomae; een leuk soevenir uit egypte geven wat je daar kan kopen zegmaar?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:42

mja, weetje dat is ook weer zoiets, de soevenirs in egypte zijn ook allemaal zo standaard... dus wilde eigenlijk wel iets bijzonders hebben :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:46

oh jaaa ik snap het :o maar dan zou ik het echt niet weten :o
heb wellis gelezen over een plakboek waar je allemaal foto's en dingen in plak van jou en je vriend... gewoon een boek van de eerste dag tot nu wat jullie al gedaan hebben enzo.

ook heel leuk en ook ongeveer hetzelfde als dat notitieboekje wat imd zegt. :)

maar ik ben ook echt slecht in wat bijzonders :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:49

mm ja, ik zat ook te denken aan envelopjes, en dan voor elke maand dat we samen zijn 1 envelop met een kaartje, een briefje ofzo.. alleen wat moet er in hemelsnaam allemaal in :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:55

een lief zinnetje en een klein kadootje? haha :P
of een snoepje.
mrjaa om dat elke maand nou te doen dan? :o

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:01

ja moet wel echt 32 enveloppen vullen dan :+ is nog best veel, maargoed kleine gedichtjes, kaartjes, hartjes snoepjes met de juiste tekst... dan zou ik toch een heel eind moeten komen..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:06

haha jaa dat is wel aardig wat :o ach met kerst een leuke kerstbal :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:07

alleeen snoepjes in envelopjes... en door de douane, hoe succesvol zou dat zijn?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:08

ik heb geen idee :oo
weetje ik zat trouwens ook aan een onderbroek te denken :') met iets grappigs erop. misschien idee voor iemand? bij de H&M hadden ze volgensmij van soundpark of hoe dat ook heet leuke

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:10

H&M heeft sowieso leuke boxers :j

de envelopjes met briefjes en kaartjes en dingetjes hou ik iig even in mn achterhoofd... als iemand nog originele ideeen heeft zijn ze altijd welkom :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:15

oké :D nouja ik denk dat ik het niet red om binnen 2 weken nog even naar de stad te rennen dus ik geef dat dan wel wat later :o geef ik hem wel en boxer :P

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:27

Hallo!

Mijn ouders zijn in december 25 jaar getrouwd. Nu leek het mij een leuk idee om 25 kleine cadeautjes te kopen (niet te duur, maar wel bruikbaar) voor hun samen en die dan te geven. :) Iemand suggesties?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:45

je zou dan allemaal dingetjes kunnen kopen en een grote mand en daar alles leuk in doen.
je kan een paar dingen kopen die met hun te maken hebben ofso, bijv. fles drinken die ze beide lekker vinden. achja ik zeg maar wat :o

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 09:40

Heeft er iemand ideëen voor mij voor op kerstavond heb ik met hubby afgesproken dat voor elkaar cadeaus zullen doen maar tot € 25,- , nu bedenk ik me helemaal suf wat ik daarvoor zou kunnen doen zat te denken dat ik wel graag meerdere cadeaus wil doen maar dan kleine cadeaus, maar zal dat lukken???

Tell me ;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 16:28

bedenk eerst wat hij leuk vind en ga daarna pas zoeken.. Ik heb vaak genoeg geprobeert meerdere kleine kadootjes te kopen maar uiteindelijk vond ik dan iets nuttigs/origineels voor het hele bedrag haha.
maar misschien wat leuke dvd's (bij bv witteboekenmarkt hebben ze heel goedkoop leuke dvd's) in een pakketje?

Ik heb dus nu 36 enveloppen voor elke maand dat ik met mn vriend ben en 4 ansichtkaartjes die er in gaan, maar wat moet er in de overige 32 enveloppen? wie o wie helpt mij creatief te zijn?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:01

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:40

Hier ook iemand die een heeeeeeele lieve vriend heeft maar geen idee heeft wat ze moet kopen voor kerst. Vorig jaar heb ik hem kaartjes voor Jochem Meyer gegeven. Vonden we beide erg leuk!

Ik wil eigenlijk weer een leuk - doe - cadeau doen maar wat. Misschien een nachtje weg maar hij voetbalt dus een weekend vrij vinden is lastig :)

Hebben jullie suggesties? Sieraden vallen af ;)

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 23:17

ik en mn vriendje hebben vandaag besloten dat we op 4 december een mini sinterklaas vieren. dus één echt leuk cadeautje en 2 kleine 'gekke' cadeautjes.
natuurlijk met een gedichtje, en gaan we chocolade fonduen
maar dit is allemaal erg kort dag.. wát is nou dan leuk? :o!