Maar on-topic: als ze zo graag bij Allah willen zijn: er zijn makkelijkere manieren om daarnaartoe te komen als je daarin gelooft lijkt me.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stennisje"]
Ik zag Dhr. Wilders gisteravond op Nederland 3 en als hij over 2 jaar nog leeft en zijn partijleden ook, kan hij op mijn stem rekenen!
Maakt mij dat rechts?
[/quote]
Ja. Ik vind van wel. Vooral omdat de ideologie die hij aanhangt en welke de reden is dat jij hem jouw stem wil geven, erg rechts is.
[quote="Stennisje schreef:Even een klein feit terzijde: na 9.11 zijn bijna alle Moslims de USA uitgezet. Daar wordt actie ondernomen, helaas wel ten koste van welwillende Moslims, maar ten behoeve van het eigen volk.
Stennisje schreef:Even een klein feit terzijde: na 9.11 zijn bijna alle Moslims de USA uitgezet. Daar wordt actie ondernomen, helaas wel ten koste van welwillende Moslims, maar ten behoeve van het eigen volk.
Loeser schreef:ik snap trouwens niet waar ze het fatsoen vandaan halen om haar wel telkens met u aan te spreken in de brief, terwijl er daarna gruwelijke opvattingen over leven , dood en vrijheidsuiting in staan!
Lame schreef:Even iets anders..
Het kabinet wil nu ernorm harde maatregelen gaan nemen tegenover islamitische extremisten en ze allemaal aanpakken.. (die groep van 150)
Is natuurlijk wel goed dat ze dat doen, maar ik kan niet ontkennen dat mij het gevoel bekruipt dat nu het dicht in hun eigen straatje komt, er ineens wel allerlei maatregelen getroffen kunnen worden.
Jullie mening?
Stennisje"]
Ik zag Dhr. Wilders gisteravond op Nederland 3 en als hij over 2 jaar nog leeft en zijn partijleden ook, kan hij op mijn stem rekenen!
Maakt mij dat rechts?
[/quote]
Nee, dat maakt jou niet rechts. Maar wat is er mis met een beetje rechts? Ik vind dat je hier snel beschuldigd wordt van rechts extremisme, maar er is hier veel meer gevaar van links extremisme in de zin van problemen bagatelliseren zodat ze escaleren, gewoon bepaalde gevaren niet willen zien, de politiek van "als het kalf verdronken is, dempt men de put".
Ook Pim Fortuyn werd beschuldigd van rechts extremisme maar dat was hij helemaal niet. Degenen die hem daarvan beschuldigden, waren zelf eerder links extremisten die andersmans mening niet konden respecteren en zelfs gingen demoniseren. Met het gevolg wat woofie nu verder vertelt:
[quote="woofie"]
ik denk dat nederland gewoon is doorgeschoten met het in de watten leggen van de "medelanders".
moskeeen, islamitische scholen.........hoezo intregatie??
pas nu het verschrikkelijk mis dreigt te gaan beginnen onze politici moord en brand te schreeuwen.
typisch een geval van "als het kalf verdronken is"........
ik ben boos!! wat heet boos?? ik ben laaiend, maar toch ook heel bang.....
bang voor wat ons allemaal nog te wachten staat.
bang dat het geschreeuw van de politici wederom veel geblaat maar weinig wol is.....
[/quote]
Yep, ben ik ook bang voor. Dadelijk zijn de gemoederen weer bedaard en slaapt men rustig verder.[quote="Lame"]
Even iets anders..
Het kabinet wil nu ernorm harde maatregelen gaan nemen tegenover islamitische extremisten en ze allemaal aanpakken.. (die groep van 150)
Is natuurlijk wel goed dat ze dat doen, maar ik kan niet ontkennen dat mij het gevoel bekruipt dat nu het dicht in hun eigen straatje komt, er ineens wel allerlei maatregelen getroffen kunnen worden.
Jullie mening?
[/quote]
MEE EENS! Als de bevolking gevaar loopt doen ze niets. MAar nu wordt het meer naar hen persoonlijk gericht en nu willen ze wel gaan ingrijpen.
[quote="lies"]
Tja, idd een beetje laat. Kennelijk wisten zij allang van deze groep.
Hoe willen ze dat precies doen? Die mensen vrezen niets..
Ik vraag me ook af of je wettelijk gezien iemand het land uit kan gooien op een vermoeden van extremisme.
[/quote]
Het is kiezen of delen: of je neemt het risico en vindt het vermoeden van extremisme niet voldoende, of je neemt het zekere voor het onzekere en gooit ze het land uit.
[quote="lies"]
En ik vraag mij af wat er gaat gebeuren als je deze extremisten het land uitgooit. Zal Nederland dan ook doelwit worden van aanslagen zoals die in Madrid?
[/quote]
Of ze in het land mogen blijven of uitgezet worden: nederland is toch wel het doelwit van aanslagen. Niet zozeer grootschalig zoals in Amerika, maar eerder kleinschalig met moorden en zelfmoordaanslagen zoals in Israel.[quote="sarabande schreef:Overigens worden de martelaren bij Allah beloond met mooie jonge vrouwen en alles in overvloed,...... geloven ze