Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:20

_Romana_ schreef:
Ik heb nog wat ''ondekt'' Ik kreeg een pb van Nathalie over het tel nr van een vriendin van haar... een hele boel blz terug heb ik gezien dat ze had gebeld en iets over de moestuin schreeuwde door de tel. Nu heb iik dat meisje haar adres opgezocht( woon hier vlakbij) en die woont op de moestuin.. Is dit erg toevallig, waarschijlijk is ze dus daar geweest!!!En nathalie ik kan je t nr geven! woont ze in heilloo??? Maar wel snel want heb rijles over 25 min en ben nog thuis vandaar al die typfouten>> Maar denk dta dit dus nog wel een belangrijk iets is!!!

Dit meisje is Chanel en met haar ouders heb ik al contact gehad zoals ikal schreef een aantal pagina's terug

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:20

Ja ik heb dat ook wel gelezen maar ja dat verteld hij tegen iedereen toch dat ze gewoon op vakantie gaan
Maar waarom belt lotte dan zo in trane op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:21

Fasel, Bart zegt inderdaad meer te weten en uit zijn bericht blijkt ook dat het verhaal niet helemaal klopt.

Daarom heb ik een aantal twijfels.

.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:22

Ja ik heb dat ook wel gelezen maar ja dat verteld hij tegen iedereen toch dat ze gewoon op vakantie gaan

Cody

Geen idee OF ze ermee kan bellen, maar als dat wel het geval is, heeft ze in ieder geval nog beltegoed over.

FlairS

spokey"]
[quote="FlairS schreef:
Ik heb nu de ouders van Chanel aan de telefoon en die hebben van Lotte zelf gehoord dat ze gisteren nog contact heeft gehad met haar tantes.Ze weten er dus van dat ze op vakantie zijn.Ook aan hen heeft hij verzekerd dat Lotte gewoon na die 2,5 week terug komt naar huis.Telefoonnummers van de tantes hebben ze op dit moment niet .

Leest niemand dit ofzo Verward .
Chanel is een van de beste vriendinnen van Lotte.
[/quote]

Mensen lezen denk ik alleen wat ze willen lezen..... Scheve mond

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:23

Karin schreef:
Misja, waarom is het nou nodig om anderen te wijzen op dingen die Lotte op een ander forum heeft gezegd? Is het nou zo moeilijk om fora gescheiden te houden? Wat wil je hiermee bereiken?

Ben het hiermee eens. Ik vind dat ook onnodig. Hoezeer we ook rekening moeten houden dat het net zo goed om iemand kan gaan die een schreeuw om aandacht geeft, misschien wel gewoon thuiszit en niet ergens anders. Feit is dat je zo'n verhaal ook niet ech tmakkelijk verzint.

het is een beetje als iemand die altijd grapjes maakt over iets. Bijv. een hartaanval nadoet en mensen zo afschrikt. Op een gegeven moment geloof je het niet meer. Aan de ander ekant is het zo ernstig dat je er geen risico mee kan nemen.

Dus laten we eerst maar zorgen dat we weer iets van haar horen. nogmaals zoiets verzin je niet in mijn ogen.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:23

chatelaine schreef:

Precies, als ze 'gewoon op vakantie' gingen zou ze toch niet zo overstuur opbellen? Maar goed denk niet dat iemand wat aan deze info heeft, dus laten we maar wachten op iemand met (hopelijk goed) nieuws.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:24

FlairS"]
[quote="spokey"][quote="FlairS schreef:
Ik heb nu de ouders van Chanel aan de telefoon en die hebben van Lotte zelf gehoord dat ze gisteren nog contact heeft gehad met haar tantes.Ze weten er dus van dat ze op vakantie zijn.Ook aan hen heeft hij verzekerd dat Lotte gewoon na die 2,5 week terug komt naar huis.Telefoonnummers van de tantes hebben ze op dit moment niet .

[/quote]

[/quote]
dit is geen ander verhaal dan dat van de buurvrouw en wat FlairS hier eerder in dit topic gepost heeft (na haar gesprek met de vader)

dus als je dan per se er een reactie op wenst: dezelfde als op het verhaal van de buurvrouw: heeft hij de waarheid verteld, of ook een verhaaltje opgehangen?

spokey

FlairS"]

[/quote]

[/quote]

Nou dat is een ding wat zeker is.

FlairS

Pipo schreef:
Ik heb nog een paar punten waar ik toch echt vraagtekens bij wil plaatsen:

Waarom heeft Lotte het aanbod niet aangenomen om bij iemand te gaan slapen? Ze was extreem bang volgens iedereen, hoe komt het dat ze dan toch gewoon thuis is gaan slapen?

Er kloppen gewoon een aantal dingen niet in het verhaal............

Ze heeft op stal een heleboel vriendinnen die al maandenlang in touw met haar en de situatie zijn.Bij deze mensen had ze kunnen logeren en dat wist ze.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:25

Pipo schreef:
Fasel, Bart zegt inderdaad meer te weten en uit zijn bericht blijkt ook dat het verhaal niet helemaal klopt.

.

Ik weet niet over welk 'zijn bericht' je het hebt. Heb je het nog ergens?

Ik vind nogmaals dat als bart A zegt hij ook B moet zeggen. Laat ons dan maar relativeren. Bovendien kan dat verhaal ook leiden tot misschien wel meer duidelijkheid en informatie en aanknopingspunten.

Vooralsnog denk ik bij mensen die roepen 'ik weet meer' en niet uit de hoek durven komen meer zoiets van 'yeah right, tuurlijk jongen'. Maar goed, dat terzijde.

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:26

De reden waarom ik dat berichtje postte was omdat Bart ook al zo overkwam alsof er een en ander niet klopt, en ik kwam er toevallig bij uit. Maakt bij mij ook niet echt alles geloofwaardiger eerlijk gezegd. Maar goed, haal het maar weg, ik heb er wel een aantal vraagtekens door over gehouden.

Neemt niet weg dat ik hoop dat Lotte boven water komt, en dat ze het goed maakt.

Ik sta hier niet te roepen dat ze liegt, ik hielp zoeken naar info, en liep daar toevallig tegenaan.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:27

Jeetje ik had dit topic nog helemaal niet gelezen!
Hopelijk horen we gauw wat van d'r!

Faas

FlairS"]

[/quote]

[/quote]

Denk dat dat niet helemaal waar is en ook niet eerlijk tov de rest Flair. Want wie verzekerd ons dat wat hij verzekerd waar is?????? We hebben inmiddels geleerd dat hij goed kan manipuleren. Of althans zijn best doet Knipoog

leentje

FlairS"]
[quote="Pipo schreef:

Waarom heeft Lotte het aanbod niet aangenomen om bij iemand te gaan slapen? Ze was extreem bang volgens iedereen, hoe komt het dat ze dan toch gewoon thuis is gaan slapen?

Ze heeft op stal een heleboel vriendinnen die al maandenlang in touw met haar en de situatie zijn.Bij deze mensen had ze kunnen logeren en dat wist ze.
[/quote]
goh, misschien de beschuldiging "er wordt alleen maar gelezen wat men wil lezen" dan toch maar eens op jezelf betrekken?

Lotte heeft in dit topic voldoende keren gezegd waarom ze liever niet weg wilde thuis, en dat heb ik hier ook al een aantal keren herhaald.

Farah_

Fasel"]
[quote="Pipo schreef:

.

Ik weet niet over welk 'zijn bericht' je het hebt. Heb je het nog ergens?

Ik vind nogmaals dat als bart A zegt hij ook B moet zeggen. Laat ons dan maar relativeren. Bovendien kan dat verhaal ook leiden tot misschien wel meer duidelijkheid en informatie en aanknopingspunten.

Vooralsnog denk ik bij mensen die roepen 'ik weet meer' en niet uit de hoek durven komen meer zoiets van 'yeah right, tuurlijk jongen'. Maar goed, dat terzijde.
[/quote]

Maar hij zegt toch zelf:
Die bron heeft eigenlijk al een stuk meer verteld dan strikt toegestaan is en had het liefst dat er helemaal niets in het topic kwam staan. Daarom heb ik dat op deze manier (vaag houden en geen bron geven) opgelost om iedereen iig duidelijk te maken dat er echt twee kanten aan dit verhaal zitten. Met het alleen maar groter en spectaculairder maken van het verhaal schieten we echt helemaal niets op.

Dus dat is opzich wel logisch toch dat hij niet meer verteld?
Of zie ik het dan weer verkeerd...

Klopping

Hallo iedereen, met kippevel heb ik het meeste gelezen. Volgens mij zit ze nu vast in die sekte en wordt ze gehersenspoeld door die "Maria". Ik heb er een slecht gevoel bij. Ik hoop dat ze sterk genoeg is om te doen alsof het hun lukt , om dan als ze er uit komt met haar leven verder te kunnen gaan. Zonder haar vader als het kan. Misschien is een paranormaal iemand die hem op het rechte pad kan brengen en hem weghalen van die"Maria". Er is weldegelijk hoop voor hem, maar alleen als hij de realiteit van het leven gaat inzien. Maar hoe krijg je hem zover. Ik duim dat Lotte sterk genoeg is om het te trotseren. In haar verhaal kreeg ik wel de indruk dat ze erg sterk in haar schoenen staat. Brazilië was niet ideaal geweest. Ze zou verkocht zijn geworden. Klinkt gek maar dat gevoel komt bij mij op. Ik duim dat ze vlug terug is en bokkers die zo hard voor haar werken, ga zo door. Iedereen laat weten dat ze ondanks dat we haar niet persoonlijk kennen dat we toch er mee begaan zijn. Ga door.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:28

Ik heb het wel gelezen, maar ik ben nog niet volledig overtuigd.
Heeft Lotte ook niet eerder in dit topic aangegeven dat ze een gesprek met haar tante heeft gehad over het misverstand mbt het aantal dagen dat ze met haar vader wegging? Lotte dacht 10 dagen, toen het 2,5 week bleek te zijn wilde ze niet meer mee en heeft haar tante volgens mij nog geprobeerd met de vader te overleggen of ze dan niet 10 dagen konden gaan. Ook daar had Lotte toen geen trek meer in, maar dat durfde ze niet te zeggen.
Dus tja...misschien is Lotte naar haar omgeving niet helemaal duidelijk geweest HOE erg ze alles vond, en heeft ze dat hier juist wel gedaan, waardoor wij ons hier enorm druk zitten te maken en de mensen die Lotte en familie kennen denken dat het wel meevalt?

Jurga

Ik heb geen tijd het hele topic door te spitten, neem aan dat ik straks van Syph wel meer hoor.

Karin

Misja, het kwam over alsof je ermee wilde zeggen: 'Kijk, ik heb een bericht van Lotte gevonden op een ander forum en daar kwam ze ook al niet geloofwaardig over.' Mijn mening: aan zulke dingen heeft niemand op dit moment iets. En het is gewoon niet de bedoeling dat er op Bokt wordt gelinkt naar wat Boktgebruikers op andere fora uitkramen. Dat soort dingen horen gewoon gescheiden te blijven. Forum A is forum A en forum B is forum B. Wat je er zelf van denkt moet jij weten, maar sleep anderen daar niet in mee. Lachen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:30

FlairS"]
[quote="Pipo schreef:

[/quote]

Zeg het is wel haar vader hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zomaar even disrespect toont en wegloopt. En zeker als je de hoop hebt dat het goedkomt. Angst doet een hoop met je hoor.

Wat uiteindelijk de uitkomst ook is en wie er gelijk heeft, ik vind dit wel erg kort door de bocht.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:32

sinESappel:

Maar hij zegt toch zelf:
Die bron heeft eigenlijk al een stuk meer verteld dan strikt toegestaan is en had het liefst dat er helemaal niets in het topic kwam staan. Daarom heb ik dat op deze manier (vaag houden en geen bron geven) opgelost om iedereen iig duidelijk te maken dat er echt twee kanten aan dit verhaal zitten. Met het alleen maar groter en spectaculairder maken van het verhaal schieten we echt helemaal niets op.

Dus dat is opzich wel logisch toch dat hij niet meer verteld?
Of zie ik het dan weer verkeerd...[/quote]

Ik kan niet bepalen voor jou of je iets verkeerd ziet Haha!. Zelf heb ik zoiets van je hebt niets aan vaagheid. Als je roept dat je iets weet moet je ook roepen wat. Dat kan zorgen dat de rest relativeert of juist misschien wel meer info eruit haalt.

Als je roept dat je iets weet en je gooit het er niet uit kan ik iemand niet serieus nemen. Alles helt nu naar een kant, had hij zijn info gegeven dan had er misschien balans gekomen. Vooralsnog denk ik dat ie niet heel veel te vertellen heeft Haha!

[edit:BartVB]Quotes verwijderd[/edit]

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:33

Karin schreef:
Misja, het kwam over alsof je ermee wilde zeggen: 'Kijk, ik heb een bericht van Lotte gevonden op een ander forum en daar kwam ze ook al niet geloofwaardig over.

Als ik dat vond, waarom zou ik dan in godsnaam moeite gaan doen om mijn docent te bellen, haar broer te vinden, en wat dan ook????????
Ik kwam het gewoon tegen, informatie, en plaats dat hier, omdat het me gewoon opviel. En ze kwam idd verre van geloofwaardig over daar, wil echter niet zeggen dat dit verhaal niet waar is.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:33

Fasel schreef:
Angst doet een hoop met je hoor..

Precies.. Wie weet wat Lotte op dit meemaakt..Mensen kom op en blijf even aardig tegen elkaar..wat heeft het voor nut om elkaar af te katten?Miss hebben we elkaar MORGEN hard nodig ????!!
Je weet maar nooit.. Dus hou even op alsjeblieft..