Ik las iets over kerstornamenten, altijd goed! Mijn boom heeft een rood/goud thema, met allerlei leuke afwijkende ballen die ik van mijn santa's gekregen heb!
Ik heb nog wel een top! Ik brand graag bijzondere kaarsjes, maar ik heb geen mooie glaasjes of dingen om ze op te zetten. Dus in de praktijk zet ik ze dan in een lelijk bakje ofzo, dat moet toch anders dus iets om kaarsjes op te branden!
Saul
Geplaatst: 14-10-25 19:59
Oh wat balen Tanya! StonedRomy beterschap met je voet! En Zertab heel veel sterkte.
Die thee hierboven ziet er zoooo lekker uit haha.
Goed bezig steenbok! Die hint komt vanzelf wel
Wij zijn een paar daagjes in de Franse Ardennen. Morgen weer naar huis.
Ook niet erg. Want ik wil graag terug naar de ponies haha. Al weet ik dat ze het goed hebben. Soms spiek ik even op de camera en dan zie ik dit
Volgens mij begint ze zich echt thuis te voelen. Wat een lieve merrie is het. Ik kan gewoon niet beschrijven wat ik voel als ik met haar ben.
Ondanks dat ik het nog iedere dag moeilijk heb met het verlies van mijn beste vriend. Vorig jaar kreeg ik een prachtige tekening van hem. Die is me nu extra dierbaar
Deze avond onverwachts (maar heel erg nodig) geopereerd aan mijn galblaas, dus ik lig nu heel saai in het ziekenhuis. Morgen lekker weer naar huis en herstellen.
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 15-10-25 01:39
Sterkte Zertab !
Jeetje, Roulette ook sterkte, hopelijk op naar een voorspoedig herstel
Verder sterkte en een dikke knuffel voor de rest die het nodig heeft. Wat kan er toch veel spelen, alleen al binnen zo’n topic.
@saul : heerlijk in de Ardennen, die staat ook nog op mijn lijst
Hier eindelijk officieel over en afgesloten bij de vorige stal , de veulens zijn opgehaald dus nu op naar meer rust en weer genieten met de paarden !
Zal morgen even bijlezen en bij reageren qua de weekvragen etc !
Sterkte en beterschap Roulette. Hopelijk knap je snel op van de operatie.
KimW
Geplaatst: 15-10-25 08:30
Jeetje, dikke knuffel voor iedereen die het nu moeilijk heeft.. wat ontzettend kak!
Leuk al die SS post al! Ook grappig dat er gelijk zo gespeurd word, superleuk.
Wat is jullie planning vandaag? Ik mag weer een dagje werken en vanavond nog naar een speciale koopavond van EJ, georganiseerd vanuit de stal waar ik les!
hahahatsjoe
Geplaatst: 15-10-25 08:36
Neonlight schreef:
Ik dacht bij de 3de foto al mooi uitzicht. Jij hebt ze echt dichtbij staan, dat is genieten! Ik vind je keukenvloer mooi. Die oude radio, werkt die ook nog?
Die oude radio is gloednieuw, met bluetooth en alles. En een platenspeler. Kun je gewoon kopen, is een soundmaster. Heb ook wel een echte oude gehad, maar ik hou van muziek en hoor het graag zo goed mogelijk. En ja, het is super de beestjes in de tuin te kunnen hebben (huur een wei verderop), scheelt gras maaien hihi. Manege is hierachter, ik mag daar de poep brengen dus hoef geen mesthoop te hebben, is echt fantastisch.
Fransje123: en dat terwijl afstoffen geen hobby is . Ik doe het gewoon eens in de zoveel tijd, de oppervlaktes en de plankjes vaker. Geniet gewoon ontzettend van mijn verzamelingen.
Sjolvir dank je, ik hou zo van oude meuk... Zitten ook heel veel dingen uit erfenis bij, van toen mijn tante en mijn oom stierven, echt familiedingen, maar ook heel veel van de kringeloop.
StonedRomy welkom terug en beterschap !
Stal Fiore dank je wel ! Dit kan omdat het mini's zijn, maar ook mijn rijpaard heb ik hier thuis gehad. Helaas op een gegeven moment mijn wei kwijt geraakt en dan is het te klein, toen in pension. Nou dat is een hel, nooit weer. Daarom heb ik nu alleen de mini's. Wat ook super is, daar ga ik weer mee mennen.
Heleboel nare berichten, sterkte voor wie het kan gebruiken
Mijn muis heeft kuren, super irritant als ie elke keer uitvalt en het niet meer doet
Ik las nog weer wat over thee. Ik ben voora liefhebber van witte thee (evt. met vruchtensmaakje erbij). Heb ook net mijn losse thee opgemaakt, terwijl ik een thee doos met 3 vakjes heb. Zijn nu allemaal leeg en met december waarschijnlijk alle 4 echt nog niet gevuld. Rooibos/ zwart doe je mij minder plezier mee. Maar groene thee soorten dan zeker weer wel
Sjolvir
Geplaatst: 15-10-25 11:11
Zertab, sterkte. Roulette, beterschap Stoneydromey, betershcap metje voet, neem aan dat iemand anders voor bracht.
Doos is binnen, dat is in ieder geval al gelukt .
Linnie050
Geplaatst: 15-10-25 12:04
Beterschap en heel veel sterkte allemaal.
Mijn dochter heeft vanmiddag een proefles voor paardrijden. Ze wilt dit heel graag maar verder dan een keer aaien een stap rondje op een pony is ze nooit gekomen Een wortel geven vond ze altijd al eng. Dus ben heel benieuwd.
De doos en het eerste cadeautje is hier ook binnen
Ik heb ook nog wel een top. Parfum voor in de auto. Vanmorgen kippeling en loempia's gehaald. Ruik het nog in de auto