Mn moeder vraagt ineens of ik morgen ook een dag weg kan, ja ik ben vrij. Maar ze wil niet zeggen wat. Mam ik ben autistisch. Mag ik me alsjeblieft mentaal voorbereiden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:_Nancy schreef:Nog 5 dagen wachten tot we onze nieuwe kittens mogen ophalen..
Duurt laaaaang!!
Leuk!!!
Ik ben op zoek naar 2 kittens. (poesjes) Heb wat lijntjes uitgezet.
fleurtjeuh schreef:Bellatrix schreef:Dat moet je niet doen joh.
Je bent daar toch om het mooier te maken?
Ja ergens weet ik dat, maar de huidge staat is gewoon erg slecht. Dr is een nagel afgebroken, dr zijn stukken van de onderkant van de nagel af, randen laten los enzo..
Aan de andere kant, dit is de eerste keer dat ik naar een salon ga, ik doe mn nagels al 4 jaar zelf, heb mezelf alles aangeleerd
Nyaleti schreef:Zit ik met m'n goeie gedrag bakje yoghurt naar binnen te werken omdat ik minder brood wil eten. Wat een gore yogurt joh, hartstikke korrelig?![]()
Welke yoghurt / kwark eten jullie? Want wordt anders wel een dure hobby om telkens de helft weg te gooien.
En even de classic katten ergenis:
Dure, gezonde snacks: meh.
Troep van de Cranenbroek: beste snack ooit!
Cute, lekker zacht kussentje; eng.
Handdoek in een hoekje: favo plekje.
Whyyyyy
Bellatrix schreef:imaudy schreef:Bellatrix, ik vind twee noorse boskatjes wel bij je passen. Ik ee eentje gehad, een heel lief bescheiden poesje. Is bijna 17 jaar geworden.
Ja, die zijn ook wel leuk hoor! Maar die worden mij wat te groot.Ik heb nu een kwartje Coon en die heeft haar genoeg.
imaudy schreef:Noortjes zijn veel kleiner dan coons.
Ik vind eigenlijk alle rassen wel leuk. Die van Luuntje lijken mij ook geweldig of de rusjes van Marcella. Een simpel htk tijgertje is ook leuk.
fleurtjeuh schreef:Behoorlijk teleurstelling bij de nagelsalon
Ga t straks wel typen, nu eerst naar huis
Bellatrix schreef:Ik heb op de websites keken van alle asiels die ook maar een beetje in de buurt liggen en alle poesjes/koppels zijn al gereserveerd.
Bellatrix schreef:Ik heb op de websites keken van alle asiels die ook maar een beetje in de buurt liggen en alle poesjes/koppels zijn al gereserveerd.
DuoPenotti schreef:Bellatrix schreef:Ik heb op de websites keken van alle asiels die ook maar een beetje in de buurt liggen en alle poesjes/koppels zijn al gereserveerd.
https://www.facebook.com/dierenasieldebeestenboel
Weert te ver weg?