Verder lees en luister ik niet vaak iets meermaals. Heb dan liever in t zelfde genre of van de zelfde auteur een ander boek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shettepret schreef:Films ook vaker gezien inderdaad.
En oh ik zag de Wilde Zwaan trilogie langs komen! Mijn moeder had deze vroeger. Prachrig vond ik die covers altijd. Nooit gelezen. Ze heeft ze ook niet meer maar vertelde dat ze wel heel mooi zijn!
Die ga ik eens toevoegen op TBR ook!
Sirius_ schreef:Shettepret schreef:Ja mijn moeder las die ook en vanaf 10 jaar heb ik de boeken ingepikt :’) ze zijn prachtig! Ze volgen de hoofdpersonage van een jaar of 13 tot 85-90 jarige leeftijd, inclusief alle generaties kinderen die volgen. Daar hou ik echt van. En prachtig geschreven, bovendien vormen paarden een heel groot gedeelte van de verhaallijn.
Zertab schreef:Ik lees boeken ook maar één keer. Anders is het toch niet leuk meer als je weet wat er gaat komen?
Zertab schreef:Ik lees boeken ook maar één keer. Anders is het toch niet leuk meer als je weet wat er gaat komen?
Urbanus schreef:Zertab schreef:Ik lees boeken ook maar één keer. Anders is het toch niet leuk meer als je weet wat er gaat komen?
Ik herlees best veel, sommige boeken ervaar ik iedere keer anders, of iets anders valt me op.
Denk dat dat ook wel het verschil maakt tussen een flutboekje en iets literairs met veel lagen.
Marjo schreef:princequillo schreef:Beterschap Biebz!
Ik heb volgens mij niets ontvangen om een lootje te trekken dit keerHad ook al in mijn account gekeken maar helaas
Ik had een typefout in je emailadres gemaakt! Sorry!
Als het goed is heb je nu een uitnodiging
Marjo schreef:Kookaburra schreef:Het is niet dat we opnieuw lootjes moeten trekken o.i.d. omdat er iemand is bijgekomen in lootjestrekken?
Nee, haar uitnodiging/ lootje is wel verstuurd maar naar het verkeerde adres![]()
Ze stond er dus al wel bij en als het goed is heeft iemand dus ook haar lootje
Marjo schreef:Niet mee eens. Denk dat het eerder aan de persoon ligt dan aan het boek of je iets dubbel lees of niet.
Ik lees bijna niets vaker dan één keer, en dat betekent absoluut niet dat ik alleen maar flutboekjes heb gelezen. Ik lees gewoon liever iets nieuws dan iets wat ik al ken.
Daarbij kan ik me ook goed voorstellen dat juist een simpel boek wat snel wegleest ook fijn is om tussendoor te pakken als je even een leesdip hebt. Je weet wat je kan verwachten van dat boek, en als het al lang geleden is dat je hem opgepakt hebt zul je niet snel verveeld raken.
Zertab schreef:Ook bij een literair boek weet je wat er komen gaat.