Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:Babsiej schreef:Hier ook weer op werk en nu al 32 graden![]()
Hopelijk laatste dag dat het zo warm is hierbinnen. Heb echt het hele weekend nodig gehad om bij te komen van de hitte vorige week
Mijn God.. waar werk je als ik vragen mag?
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik kan niet zo goed slapen en ik zweet 24/7 door de benauwdheid in huis
Biebz schreef:Oke, topic vanaf het begin wel meegelezen, maar niet gereageerd. Normaal houd ik wel van warmte en zomer!
Maar nu... flat wordt gerenoveerd en ze hebben ivm schilderwerk alle zonwering weggehaald (huur)![]()
Ik heb de hele dag vol de zon op mn woonkamer staan.. en het is nu 30 graden in huis.
Ik weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet. Zweet druipt letterlijk de hele dag over mijn rug.
Ik slaap amper want alles plakt en drijf het bed uit.
Ik kijk nu echt uit naar de winter
Kaitlyn schreef:Ik heb hier meer gelezen dat jullie amper wat eten met deze temperaturen.
Daar ga je jezelf toch alleen maar ellendiger en slapper van voelen?
Het is met deze temperaturen juist goed om warm te eten...
Winged schreef:Kaitlyn schreef:Ik heb hier meer gelezen dat jullie amper wat eten met deze temperaturen.
Daar ga je jezelf toch alleen maar ellendiger en slapper van voelen?
Het is met deze temperaturen juist goed om warm te eten...
Precies. Maar wel makkelijk te eten maaltijden. Hier afgelopen weekend ook gewoon soep met naanbrood en kruidenroomkaas. Simpel, wel lekker.
Nog 1 dagje en dan zit de plakhitte er op. Had vanmorgen ook echt bij het wakker worden de drang om direct onder de douche te springenNu in de airco op 't werk..