Eapy schreef:Dat Indonesië zo niet is wat we ervan hadden gehoopt… blijkbaar is er een reden dat mensen bijna alleen maar naar Bali en Lombok gaan…
Edit: Sumatra was trouwens wel fantastisch!
Wat balen! Ben je op Java?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Vandaag de laatste keer op school, om mijn proeve van bekwaamheid af te leggen. Ik ben in tijden niet zo zenuwachtig geweest. Ik krijg weer helemaal faalangst gedachtes dat ik het niet ga halen, maar ik weet ook dat ik een sterk stuk heb voorbereid. Aaargh.
deksel schreef:deksel schreef:Vandaag de laatste keer op school, om mijn proeve van bekwaamheid af te leggen. Ik ben in tijden niet zo zenuwachtig geweest. Ik krijg weer helemaal faalangst gedachtes dat ik het niet ga halen, maar ik weet ook dat ik een sterk stuk heb voorbereid. Aaargh.
Om hier op terug te komen;
Bedankt iedereen voor de succeswensen!![]()
Ik heb het gehaald met een 9.8.
CalipsoLover schreef:Mijn linkeroog. Heb nu al 3 dagen het gevoel alsof er iets in mijn oog zit en raak er maar niet vanaf. Niks te zien, heb al oogdruppels gebruikt, douchen, wrijven… Niks helpt. Ben ook overgevoelig aan licht. Iemand enig idee hoe dit komt? Ik heb voor zover ik weet geen pollenallergie.