Mars schreef:Cowboy55 schreef:Dat zelfs 'te laat komen' al medisch verklaarbaar is klaarblijkelijk.
Dat is gemakkelijker dan je eigen gedrag aanpassen
Ik snap dat je het niet begrijpt, maar dat is echt heel kort door de bocht.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Cowboy55 schreef:Dat zelfs 'te laat komen' al medisch verklaarbaar is klaarblijkelijk.
Dat is gemakkelijker dan je eigen gedrag aanpassen
MarlindeRooz schreef:Dat is gemakkelijker dan je eigen gedrag aanpassen
iirrssjjee schreef:Je hoeft er ook niet op te lopen. Zo lang je dan maar rechts aanhoud
Mars schreef:Mwah.
Agree to disagree dan maar.
VuurVleugels schreef:Het heeft alles met elkaar te maken. Als iemand niet kan lopen omdat diegene verlamd is of zijn been mist, dan kan diegene niet lopen omdat er verbindingen in de hersenen of in het lichaam ontbreken, beschadigd of anders aangelegd zijn. Dat ik, en met mij vele anderen, geen goed besef van tijd hebt komt dat omdat er verbindingen in mijn hersenen ontbreken, beschadigd of anders aangelegd zijn.
VuurVleugels schreef:Het heeft alles met elkaar te maken. Als iemand niet kan lopen omdat diegene verlamd is of zijn been mist, dan kan diegene niet lopen omdat er verbindingen in de hersenen of in het lichaam ontbreken, beschadigd of anders aangelegd zijn. Dat ik, en met mij vele anderen, geen goed besef van tijd hebt komt dat omdat er verbindingen in mijn hersenen ontbreken, beschadigd of anders aangelegd zijn.
VuurVleugels schreef:Mars schreef:Mwah.
Agree to disagree dan maar.
Nou, nee. Want vertel jij dan maar hoe het volgens jou zit. Hoe werkt dat volgens jou, in onze hersenen? Wel iets diepgaander als 'ik heb geen zin om op tijd te komen dus doe ik alsof dat aan mijn adhd ligt', graag. Je zal je immers vast genoeg in het onderwerp verdiept hebben om voor ons een diepgaand beeld te schetsen!
VuurVleugels schreef:En NAH is wezenlijk anders dan autisme of adhd. Bij NAH hebben die verbindingen er ooit (neurotypisch) gezeten en kan in de planning daaruit geput worden. Bij autisme of adhd hebben ze er nooit op een neurotypische manier gezeten en spelen er andere factoren (zoals rejection sensitivity disorder) wat weer andere vaardigheden die bij de planning zouden kunnen helpen in de weg kunnen zitten.