Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 11:07

Telpeva schreef:
Alle reclames van verisure :r

Ik denk telkens dat het gaat om een sterilisatie-methode. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 11:13

Oh I love it

'' goh ik zie dat je gesteriliseerd bent... ''
'' ja bij verisure! Zou je ook moeten doen, voelt heel goed en veilig zo! ''
'' oke ik ben overgehaald! :):) ''

'' ja bij verisure, zou je ook moeten doen! Echt heel veilig enzo, zij grijpen dan in als er wat gebeurd! ''
'' ja maar ik heb niks tegen kinderen en kan het geld ook prima missen enzo, het heeft niet echt een reden zegmaar''
'' ja maar je wilt toch beschermen wat belangrijk voor jou is? Straks staan er kinderen bij je binnen! ''
'' oh nou schat we moeten dan toch echt even naar verisure gaan kijken straks :):) ''

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 11:14

Telpeva schreef:
Oh I love it

'' ja bij verisure, zou je ook moeten doen! Echt heel veilig enzo, zij grijpen dan in als er wat gebeurd! ''
'' ja maar ik heb niks tegen kinderen en kan het geld ook prima missen enzo, het heeft niet echt een reden zegmaar''
'' ja maar je wilt toch beschermen wat belangrijk voor jou is? Straks staan er kinderen bij je binnen! ''
'' oh nou schat we moeten dan toch echt even naar verisure gaan kijken straks :):) ''

HAHAHAHAAHA

Bullebeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 11:15

Telpeva, je hebt de post van de dag gewonnen _O- _O- _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 11:51

rien10 schreef:
Ik lees “wanneer het in grote hoeveelheden wordt ingenomen”. Ben je van plan om daar te gaan grazen? :D

Nee, maar loop er zelf soms half door om naar achteren te lopen voor eitjes rapen/onkruid wieden/rommelen. Het groeit voor een deel een struik in.

Voor de bijen/hommels/lieveheersbeestjes/vlinders heb ik nog een andere bloemrand. Die moest ik van de week nog een beetje opbinden wegens teveel over het pad hangen. Overdag is het daar ook stervensdruk met aan en af vliegers. Als je veel verschillende soorten bijen en hommels wil zien moet je bij mij komen kijken. :j

En lieveheersbeestjes bijten gemeen stank voor dank. -O-

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 12:12

Telpeva schreef:
Alle reclames van verisure :r

Wantrouwen is their middle name. Wat een ingewikkeld leven heb je dan.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 12:12

Telpeva schreef:
Oh I love it

:') :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 12:22

@Telpeva

_O- _O- _O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 12:23

Waarom hebben ze de spa citron (citroen) eruit gehaald?! Die ze nu hebben smaakt heel anders, helemaal niet lekker.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 12:30

ik zit in de badkamer en ik hoor mijn zus roepen of ik mijn polsen ga door snijden, slaat echt helemaal nergens op :?
alleen maar stoerdoenerij omdat mijn oudste zus thuis is. waarom kunnen zij mij niet zien als een echt persoon in plaats van het vernederaartje -O-

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 12:33

Sterkte, fotolijstje.

Ik zit na 3 uur nog steeds met een verdoving in mijn mond (kies getrokken). Het neemt maar heel langzaam af. Ik begin honger te krijgen :Y)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 12:35

Mijn stagebegeleider, hij praat veels te veel. Echt waar ik hoef echt niet de hele dag te praten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 12:47

Niobe schreef:
Guns n Roses staat geen fotografen toe |(
Maar ik mag maandag wel Iron Maiden doen *\%/*

Ga je morgen wel? Ik ben er ook! Wat raar dat er niet gefotografeerd mag worden.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 12:54

Dat ik constant zit te Bokken en geen werk inspiratie heb.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 13:23

Slecht geslapen waardoor ik super moe ben, overmorgen examen, maar moet vanavond nog gaan werken. Tijdnood dus en slaap te kort. Niemand wil mij vervangen vanavond :(

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 13:25

Dat ik weer zo'n lekker chocolade koekje eet terwijl ik eigenlijk niet meer wil snoepen....

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 13:37

Niobe schreef:
Guns n Roses staat geen fotografen toe |(
Maar ik mag maandag wel Iron Maiden doen *\%/*

Dan zwaai ik naar je! Vanaf de slechtste zitplekken ever.... volgens mij :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 13:37

fjordjes schreef:
Waarom hebben ze de spa citron (citroen) eruit gehaald?! Die ze nu hebben smaakt heel anders, helemaal niet lekker.

Tjsa ook deze is inmiddels voorzien van stevia -O- daarmee is het en een heel andere smaak en voor mij verboden terrein. Ik doe het tegenwoordig anders. Water met koolzuur en ranja zonder zoetstoffen en ik maak mijn eigen priklimonade wel. Voor de citroen is het prikwater citroensap en een beetje suiker.

Ik ben boos op de oplichters die geprobeert hebben mijn vader via de telefoon informatie los te peuteren. Ze belden zogenaamd van de Rabobank dat de abn opdracht had gegeven om de rekening over te zetten. Ze misten alleen nog zijn geboortedatum, geboorteplaats en volledige namen. :oo of hij die even wilde geven. Ze wisten verder echt alles vaste nummer, mobiel (die wegen maar weinig mensen), zijn adres, mailadres. Goddank is hij nog erg scherp en heeft hij ze gemeld dat hij niet in de oplichting trapt. En daarna de abn bank gebeld of zij hier iets van wisten. Die wist van niks. Grrrrr

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 14:14

Ik werk in een winkel en ik sta vandaag alleen. Maar ik heb echt zo'n dag dat ik totaal geen zin in klanten heb :') ik wil gewoon lekker mijn ding kunnen doen in de winkel zonder dat ik steeds gestoord word. Blij als het 18:00 is!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 14:33

Telpeva schreef:
Oh I love it

Held!!!!

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 15:05

Dat mn apotheek de verkeerde merk medicatie leverd (omdat men denkt dat wel kan) terwijl ik merkgevoelig ben ivm epilepsie. Gevolg : de ene aanval na de andere. Gebeld: wij wisten t niet.. jongens neuroloog zet t met dikke blokletters erop! Dus gebeld met sein Zwolle. Geregeld. Maar zit nu wel thuis en komt wel per dag 100 mg tekort. Zucht

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 16:18

Miekje23 schreef:
Dat mn apotheek de verkeerde merk medicatie leverd (omdat men denkt dat wel kan) terwijl ik merkgevoelig ben ivm epilepsie. Gevolg : de ene aanval na de andere. Gebeld: wij wisten t niet.. jongens neuroloog zet t met dikke blokletters erop! Dus gebeld met sein Zwolle. Geregeld. Maar zit nu wel thuis en komt wel per dag 100 mg tekort. Zucht

Wat ontzettend frustrerend en slecht :(

Nu ik dit berichtje zie besef ik mij dat ik ben vergeten medicijnen te bestellen..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 16:25

Dat het schijnbaar volgens de assistente van de huisarts heel normaal is dat ik af en toe zonder reden opvalt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 16:34

Miekje23 schreef:

Vragen of je een blokkade op de verkeerde medicatie kan krijgen.
Dan komt er een blokkade op te staan en kunnen ze niet verder als je de verkeerde medicatie hebt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 17:56

Jonge vrouw omgekomen bij een auto ongeluk op de doorgaande weg hier. Niet haar fout maar eikels die als idioten rijden.
Ze was zo'n held, zo'n legend in ons werkgebied en hier in het dorp.

Kende haar niet zo goed maar ben er echt even ziek van, verschrikkelijk dit |(