Telpeva schreef:Alle reclames van verisure
Ik denk telkens dat het gaat om een sterilisatie-methode.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Oh I love it
'' goh ik zie dat je gesteriliseerd bent... ''
'' ja bij verisure! Zou je ook moeten doen, voelt heel goed en veilig zo! ''
'' oke ik ben overgehaald!''
'' ja bij verisure, zou je ook moeten doen! Echt heel veilig enzo, zij grijpen dan in als er wat gebeurd! ''
'' ja maar ik heb niks tegen kinderen en kan het geld ook prima missen enzo, het heeft niet echt een reden zegmaar''
'' ja maar je wilt toch beschermen wat belangrijk voor jou is? Straks staan er kinderen bij je binnen! ''
'' oh nou schat we moeten dan toch echt even naar verisure gaan kijken straks''
rien10 schreef:Ik lees “wanneer het in grote hoeveelheden wordt ingenomen”. Ben je van plan om daar te gaan grazen?
'' ja bij verisure, zou je ook moeten doen! Echt heel veilig enzo, zij grijpen dan in als er wat gebeurd! ''
'' ja maar ik heb niks tegen kinderen en kan het geld ook prima missen enzo, het heeft niet echt een reden zegmaar''
'' ja maar je wilt toch beschermen wat belangrijk voor jou is? Straks staan er kinderen bij je binnen! ''
fjordjes schreef:Waarom hebben ze de spa citron (citroen) eruit gehaald?! Die ze nu hebben smaakt heel anders, helemaal niet lekker.
Miekje23 schreef:Dat mn apotheek de verkeerde merk medicatie leverd (omdat men denkt dat wel kan) terwijl ik merkgevoelig ben ivm epilepsie. Gevolg : de ene aanval na de andere. Gebeld: wij wisten t niet.. jongens neuroloog zet t met dikke blokletters erop! Dus gebeld met sein Zwolle. Geregeld. Maar zit nu wel thuis en komt wel per dag 100 mg tekort. Zucht
Miekje23 schreef:Dat mn apotheek de verkeerde merk medicatie leverd (omdat men denkt dat wel kan) terwijl ik merkgevoelig ben ivm epilepsie. Gevolg : de ene aanval na de andere. Gebeld: wij wisten t niet.. jongens neuroloog zet t met dikke blokletters erop! Dus gebeld met sein Zwolle. Geregeld. Maar zit nu wel thuis en komt wel per dag 100 mg tekort. Zucht