Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 18:47

capopjekop schreef:
Makkelijk gezegd. In de praktijk werkt dat vaak toch anders. Vaak speelt er manipulatie, gaslighting, traumabonding en noem maar op. Het is doorgaans ook niet zo dat het geweld meteen in de witte broods weken komt, maar het sluipt er geleidelijk in. Het is niet voor niks dat mensen die met huiselijk geweld te maken hebben vaak lang in de relatie blijven.

Heeft er iemand nog leuke gesprekken lopen?

Exact, het sluipt er langzaam in en dat soort personen hebben vaak ook nog het vermogen om jou te laten denken dat het jouw schuld is.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 18:53

Jaaa ik wil updates!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 20:31

Bedankt voor al jullie reacties.
Ik heb naar mijn gevoel geluisterd en dat was eigenlijk een beetje zoals bij een nieuw paard :P . Problemen krijg je nog genoeg, waarom al beginnen met drama?
Dus ik heb hem bedankt voor de leuke date en gezegd het daarbij te willen laten.

Nu wil het nieuwsgierige Aagje in mij alleen nog weren wat de waarheid is, maar Aagje heeft pech :') .

Op naar de volgende.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 20:37

Ik snap dit maar mijn aagje knaagt ook :=

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 19:49

assie schreef:
Ik heb naar mijn gevoel geluisterd en dat was eigenlijk een beetje zoals bij een nieuw paard :P . Problemen krijg je nog genoeg, waarom al beginnen met drama?
Dus ik heb hem bedankt voor de leuke date en gezegd het daarbij te willen laten.

Nu wil het nieuwsgierige Aagje in mij alleen nog weren wat de waarheid is, maar Aagje heeft pech :') .

Op naar de volgende.

Ik denk dat je een goede keuze gemaakt heb! +:)+

Hier gister onverwachts bij mijn date geslapen. Het was toch wel erg gezellig en had echt geen zin meer om nog 3 kwartier door de kou in het donker naar huis te moeten scooteren. Nog steeds is het allemaal super fijn met hem :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 19:53

Ik vind dat je toch wel heel snel conclusies bent gaan trekken, je hebt hem niet eens een kans gegeven om zichzelf te verdedigen.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 00:29

Wat fijn Pepper :) . Hopelijk blijft het allemaal zo gezellig +:)+

Dat ik hem geen kans heb gegeven is tweeledig. Enerzijds komt dat doordat ik de vriendin die het vertelde hoog heb zitten. Ik zie haar vaak en zij was zo vreselijk negatief over hem... dat gaat voor ongemakkelijkheid/onenigheid tussen ons zorgen. En ik heb geen zin in alle drama die daarbij komt kijken. Die vriendschap is me meer waard dan zo'n date die ik 1x heb gezien.
Anderzijds waren er achteraf wel wat dingen die ik onaantrekkelijk vond. Was het gewelddadige verhaal er niet geweest, dan had ik die dingen later aangekaart. Nu denk ik: "Nope. Geen zin in."

Geeft ook niet. Ik heb niet het idee dat dit de liefde van mijn leven was. Of ik de zijne :D

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 22:21

Goed besluit Assie. :)

Ik heb morgenavond een date. Extra uitdaging is dat hij Engelstalig is dus dat wordt lachen (voor hem). Wat doe ik mezelf weer aan. :') Maar raak online niet uitgepraat en hij komt echt als een lieverd over dus ben benieuwd.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 22:40

Helderder schreef:

Ik heb morgenavond een date. Extra uitdaging is dat hij Engelstalig is dus dat wordt lachen (voor hem). Wat doe ik mezelf weer aan. :') Maar raak online niet uitgepraat en hij komt echt als een lieverd over dus ben benieuwd.

Oeh spannend! <<) Veel plezier.

Wijs besluit, Assie! Jammer, maar dooorrr.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 22:47

assie schreef:

Op naar de volgende.

Goedzo!
Genoeg visjes in de zee.

Ik ben mijn type man nog niet tegen gekomen op tinder.
Swipe nog ff door haha.
Wel een superlike gehad van iemand die me herkende van de sportschool.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:40

Ik heb mijn vervolgdate met de vakantieman ook afgezegd, ik mis gewoon de klik en kan mijn tijd wel beter besteden dan naar Rotterdam te rijden. Hij appt ook super weinig, dus dan denk je er al helemaal niet meer aan..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:51

Wat vinden jullie er van als je een man in eerste instantie subtiel en daarna recht voor zijn raap aangeeft dat de bal bij hem ligt voor een volgende meetup en hij wel blijft appen en doen, maar niet over de brug komt met een nieuwe afspraak.

Vervolgens loopt hij wel te mauwen als er een mogelijkheid bleek te zijn om de avond/nacht samen te zijn.

For the record. We hebben elkaar inmiddels al 3x gezien waarvan ik 2x zijn kant op ben geweest en hij 1x 2/3 mijn kant op.

Het is weer zo'n typisch gevalletje zegt A, doet B. Word er gewoon moe van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:55

Ik vind dat kansloos, ik wil gewoon een man die er ook 100% voor gaat en niet minder :n A zeggen en B doen haat ik sowieso :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:57

Ik trek dat ook slecht. Het is graag of niet. Een beetje moeite doen moet niet teveel gevraagd zijn

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:58

Jup als het zo moeilijk gaat dan wil die niet graag genoeg denk ik dan... dan bloedt het vanzelf dood of je zegt hem ff de waarheid :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:04

Ja, graag of niet. Dat slappe gelul heeft niemand zin in.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:19

Het lijkt haast de tendens tegenwoordig... dat was voorheen ook al wel, maar nu helemaal. (Misschien is het de leeftijd idk)

Ik wil "gewoon" iemand die net zoals ik voor de date gaat. Elkaar echt leren kennen. De tijd voor elkaar nemen. Enthousiast zijn om elkaar weer te zien.

Ik heb ook niet de illusie meer om bij een date te blijven plakken in de hoop dat het wat word. Ik date tegenwoordig meerdere mannen tegelijk, al blijft het vaak bij een of twee dates steken.

Ik ben een beetje datemoe merk ik :')

Ps. Terugkomend op dat meerdere mannen tegelijk daten. Ik maak daar ook geen geheim van. Maar nou was er laatst een die vond dat toch wel een ding dat ik zo veel date. Terwijl ik ook had uitgesproken dat als blijft dat hrt na 2 of 3 dates nogsteeds leuk is en we zijn beide nogsteeds nieuwsgierig, dan schruif ik de andere dates aan de kant. Zo simpel is het ook weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:23

Ja Peelie, daarom date ik al 2 jaar amper, kan er de energie vaak niet meer voor opbrengen.. Het gedoe wat je er vaak weer van hebt, geen zin in. Daarbij vermaak ik me nu ook uitstekend, deze maand alle weekenden vol en doe zoveel leuke dingen, vind het helemaal prima :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:32

Ik heb de afgelopen 1,5 jaar ook heel weinig gedate. Vanaf april weer wat serieuzer gedate. Een "relatie" van 1 maand officieel gehad, maar hij ging kinderachtig doen, nam zijn verantwoordelijkheid niet meer en ik heb voor mezelf gekozen. Dat is nu 2 maanden terug ofzo.

Nu dus sinds 2 weken weer aan het daten en ik weet al weer waarom ik het 1.5 jaar geleden gestopt ben. Maar aan de andere kant, ik wil graag weer een vast iemand in mijn leven. Ik wil settelen. Het zo gezegde huisje boompje beestje. Iemand waar ik echt op terug kan vallen. Dat word met losse flodders wel lastig.

Ik realiseer me ook wel dat het een numbersgame is. Het is een beetje afstrepen. Is dit hem niet. Prima. Next. Maar wat je zegt. De energie er voor opbrengen.

Op een eerste date doe ik nieteens extra mn best meer om er goed uit te zien. Ik ga gewoon in mn werkkloffie naar een date :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 13:39

Ik date ook nauwelijks meer. Maar kom ook eigenlijk niemand meer tegen die ik interessant vind. Vind niemand aantrekkelijk, niemand boeiend, niemand emotioneel ontwikkeld. Ligt dan vast meer aan mij dan aan die mannen, maar goed, daar heb ik niks aan :')

En inderdaad ook geen zin meer om echt moeite te doen, want dat heeft nog nooit geloond. Dus als het er vanaf de eerste date niet meteen vanaf knalt: laat maar.

In kloffie naar de eerste date overigens: over mijn lijk :=

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 13:44

Nouja. Mijn "kloffie" is gewoon jeans, top/trui/blouse enz. Sneakers. Ik ga echt niet helemaal speciaal mn benen scheren, meer makeup op doen, een jurkje aan enz.

Maar mijn eerste dates zijn 9 van de 10x gewoon een drankje doen. Van daar uit kijk ik of een tweede date überhaupt de moeite waard is.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 14:18

Peelie schreef:
Nouja. Mijn "kloffie" is gewoon jeans, top/trui/blouse enz. Sneakers. Ik ga echt niet helemaal speciaal mn benen scheren, meer makeup op doen, een jurkje aan enz.

Dit doe ik na 6 jaar relatie nog steeds als ik met m’n vriend uit eten ga of als we een ander uitje hebben samen. :D

Maar als je zo niet bent dan hoef je je ook niet anders voor te doen.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 14:54

Peelie schreef:
Wat vinden jullie er van als je een man in eerste instantie subtiel en daarna recht voor zijn raap aangeeft dat de bal bij hem ligt voor een volgende meetup en hij wel blijft appen en doen, maar niet over de brug komt met een nieuwe afspraak.

Vervolgens loopt hij wel te mauwen als er een mogelijkheid bleek te zijn om de avond/nacht samen te zijn.

For the record. We hebben elkaar inmiddels al 3x gezien waarvan ik 2x zijn kant op ben geweest en hij 1x 2/3 mijn kant op.

Zou ik ook snel mee klaar zijn.
Moet toch echt wel van 2 kanten komen en als hij niet een beetje moeite doet, nah, dan niet.

Ik zit nog steeds te wachten tot mijn prins me bij mijn witte paard vindt. Maarja... kan lang wachten gok ik :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:26

Helderder schreef:

Veel plezier, ik zat in dezelfde situatie en praat inmiddels al 3 jaar de hele dag Engels. :') Het went! Maar kan wel wat onwennig zijn aan het begin. Benieuwd hoe het gaat! :):)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:45

Jildau schreef:
Peelie schreef:

Dit doe ik na 6 jaar relatie nog steeds als ik met m’n vriend uit eten ga of als we een ander uitje hebben samen. :D

Maar als je zo niet bent dan hoef je je ook niet anders voor te doen.

Voor een echte echte echte date doe ik dat natuurlijk wel.

Maar voor gewoon een eerste simpele kennismaking dmv een drankje doen of ergens even wandelen, ga ik echt niet all out.

Stel we gaan ergens lelker uit eten. Loungen. Dansen. Enz. Dan doenik dat uiteraard wel.

Ik had laatst ook een engelstalige date en was bang dat ik stom zou klinken... ik had me achteraf geen zorgen hoeven maken, hij sprak echt beroerd engels :')

assie schreef:
Peelie schreef:

Zou ik ook snel mee klaar zijn.
Moet toch echt wel van 2 kanten komen en als hij niet een beetje moeite doet, nah, dan niet.

Ik zit nog steeds te wachten tot mijn prins me bij mijn witte paard vindt. Maarja... kan lang wachten gok ik :+

Nou echt... en als ik dit nou zou zeggen en ondertussen niet mijn wensen uitgesproken had, dan zou ik mezelf een domme doos vinden. Maar nu. Ik heb het bij de 2e date aan aangegeven. Per app inmiddels al 2x recht voor zn raap en een paar keer subtiel (maar het is een vent dus dat zal hij niet opgevangen hebben vermoed ik).