Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Ik wou iets in nederland kopen en bij mijn oudere zus laten leveren.
Alles voor elkaar.... En toen moest ik ideal gebruiken of klarna.
Ideal heb ik niet, en klarna lukte niet ivm duits telefoon nummer....
Jeeejjjjj
Dusss geld naar mijn zus overgemaakt en nu besteld zij mijn nieuw matras![]()
Telpeva schreef:hagelslag schreef:Ik wou iets in nederland kopen en bij mijn oudere zus laten leveren.
Alles voor elkaar.... En toen moest ik ideal gebruiken of klarna.
Ideal heb ik niet, en klarna lukte niet ivm duits telefoon nummer....
Jeeejjjjj
Dusss geld naar mijn zus overgemaakt en nu besteld zij mijn nieuw matras![]()
Op naar pijnvrij of in ieder geval minder rugpijn!hopelijk komt hij snel binnen! Heb ik je ooit verteld dat die tip die je mij een hele tijd terug gaf, om een hoge warme sok kapot te knippen om te gebruiken als armwarmer, heel fijn heeft geholpen? Ik heb aanzienlijk minder pijnstillers hoeven gebruiken sindsdien
anyway ik hoop voor jou dat het ook snel weer dragelijk wordt
M_D_H schreef:Mijn man...![]()
Ik vertel hem dat ik nog niet weet of ik de dag ven het concert van Ed Sheeran vrij ben, omdat het als een reguliere aanvraag wordt behandeld en niet als een aanvraag in het hoogseizoen.
Zegt hij: Maar dit is op zondag, wat maak jij je druk?
Ik: Dit is niet op zondag, Aladdin is op zondag, Ed Sheeran is op donderdag.
Zegt hij: Oh... Nou, ik heb geen vrij gevraagd, dus dan moeten we maar wat later weg...
Ja lekker dan, iedereen heeft vrij gevraagd zodat we files kunnen vermijden en rustig onderweg kunnen eten.
En meneer luistert zoals gewoonlijk maar half en zorgt er nu dus voor dat we als nog moeten stressen.
Ik snap niet waarom er niet gewoon geluisterd kan worden naar wat ik te vertellen heb, in plaats van met halve oortjes prima roepen omdat alles belangrijker is dan wat ik vertel...
Moestuin schreef:Herder heeft het anderhalve week goed gedaan op het nieuwe eten en heeft vandaag weer 4 x diarree gehad in huis. Ik weet niet meer wat doen. Al meer dan 15 soorten geprobeerd. Ik weet niet meer wat te doen.
_San87_ schreef:Moestuin schreef:Herder heeft het anderhalve week goed gedaan op het nieuwe eten en heeft vandaag weer 4 x diarree gehad in huis. Ik weet niet meer wat doen. Al meer dan 15 soorten geprobeerd. Ik weet niet meer wat te doen.
Voer je vers of brokken?
Fading schreef:Het feit dat een collega positief getest is op Corona en ik morgen mijn boosterprik moet halen.
Zelfs na 2 zelftesten ben ik nog niet geheel gerust...
Moestuin schreef:_San87_ schreef:
Voer je vers of brokken?
Ik heb even een topic gemaakt met wat wij al hebben geprobeerd:
[BB] Ten einde raad: Wat kunnen wij nog geven aan onze Duits