Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daan13 schreef:Als het nu toch over besnijden gaat![]()
Hoe bevalt de ananas snijder?
Ik vermoord nu altijd professioneel de ananas met een groot mes en ik zie in het winkelschap wel zo'n ananas snijding liggen maar is het ook werkelijk wat?
M_D_H schreef:Met een groot samoerai zwaard?
M_D_H schreef:Ashleytjuhh schreef:Ja ik laat hem dan gooi en dan tjakaa
Film dit alsjeblieft
Ik wil je dit zo graag zien doen
M_D_H schreef:Secret Santa Beheer MededelingCitaat:Laten we de paardenpraat en andere praat verhuizen naar het kippenhoktopic en het hier verder beperken tot het besprek van de tips en tops
M_D_H schreef:Soms moet je meegaan met de flow van het topic...
Niemand wordt gelukkig als ik om de 5 minuten een beheermededeling moet plaatsen, zoals te merken was in het topic van 2019
En ik ben een mens, ook ik ben niet perfect...
Mkango schreef:Ik wil graag een nieuwe vertaler voor kerst trouwens. Ben klaar met deze.
marleen_88 schreef:Oké, ik wil jou!Een top voor een creatieve SS schiet mij te binnen: een zelfgemaakte sleutel/tassenhanger. Die van vorig jaar hangt nog aan mijn sleutelbos.
idinn schreef:Mijn sleutelbos is al te vol voor een hanger erbij.. er hangt al een tekst, zeekoe en bieropener aan en teveel sleutels die je nooit gebruikt. Aan mijn tas hangt een fluffy roze flamingo en roze kat met feesthoedje van topvintage. Daar kan nog wel een unicorn ofzo bij. Op werk nemen ze me toch al niet meer serieus