Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nicole_floor

Berichten: 3370
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 22:57

Mijn vriend die darten kijkt, maar ook in de tussentijd met koptelefoon filmpjes aan het kijken is. En dan mij de hele tijd dingen vraagt over het darten. Doe gewoon die koptelefoon af en ga dan kijken. :+

Zertab

Berichten: 12470
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 23:18

Dilan93 schreef:
Zertab schreef:
Meer verdrietig dan een ergernis. Mijn moeder heeft rij foto's en filmpjes gemaakt. Erg confronterend... Ten eerste ben ik net een bolletje op een paard. En ten tweede is mijn houding en alles om te huilen :') maar goed, dat wist ik al. Ik rijd voor mijn plezier en verder zal ik nooit komen. Zolang paard er maar geen hinder van heeft.

Voor je houding kun je altijd les nemen he ;) (of hier heb je misschien al les voor)

Zal bij mij ook niet geweldig zijn, en ik zal ook nooit hoge ogen scoren in de dressuur. Maar zolang het paard er idd geen hinder van heeft en jij plezier hebt in het rijden, is dat toch prima :)

Toen ik nog lessen reed, was de instructrice voornamelijk bezig met op mijn houding en hulpen te letten. Paard liep wel, als ik het goed deed :))



Ja ik heb wekelijks privé les. Houding krijg ik nooit iets over te horen, waarschijnlijk omdat paard niet doorloopt als ik niet constant erbij blijf met mijn been.

fjordjes

Berichten: 12098
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 23:22

Chagrijnige vent bah bah, bijna elke avond wel wat. En ik krijg het maar niet aan zn verstand dat ie het ook anders kan doen.

Zebrastreep

Berichten: 9903
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 23:32

Dat je zo moe en lui wordt van vakantie. Voel me echt zo moe nu en wat heb ik gedaan gesport, nagels van de cavia weer poep vrij gemaakt en bij vrienden op een bbq geweest. Voelt echt alsof ik de hele dag heb lopen rennen :')

En laat buren verderop nu net een feestje buiten hebben. Het regent ook nog eens keihard dus waarom gaan jullie niet gewoon naar huis. Alhoewel hoe moe ik mij voel verwacht ik alsnog snel in slaap te vallen

Loeky01
Berichten: 7322
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 23:36

Te laat naar bed, wederom. En ik me maar afvragen waarom ik niet uit bed kom in de ochtend :').

LaPluche

Berichten: 2021
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 23:37

Buren 4 deuren verderop hebben een overkapping en zitten nu buiten... Ik kan woord voor woord verstaan wat ze zeggen

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 01:01

Dat ik kennelijk een ‘over’gevoelig persoon ben. Ik trek me echt elk leed aan en op dit moment ben ik extra emotioneel om de verjaardag van mijn oma (96) waar niemand van de familie heen kon wegens ‘risicocontact’.

Telpeva

Berichten: 14924
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 01:46

Plafonddienst

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 02:25

Telpeva schreef:
Plafonddienst

De horror, hier ook.
Sterkte!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 02:29

Same here.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 05:41

Same here :=

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 07:07

AmyII schreef:
Dat ik kennelijk een ‘over’gevoelig persoon ben. Ik trek me echt elk leed aan en op dit moment ben ik extra emotioneel om de verjaardag van mijn oma (96) waar niemand van de familie heen kon wegens ‘risicocontact’.

Kan je ook niet gaan voor een achter het hek of door open raam bezoek.Dus jij buiten en oma binnen.

MoniekJ

Berichten: 3603
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:00

Vrijdag op seh, toen hebben ze ff liter vocht gegeven en naar huis gestuurd met een glucose waarde van 18.4.
Vannacht half drie was ik terug met ketoacidose.

GUSTIxBILL

Berichten: 2076
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:08

Waar ik normaal zou shooten (zwangerschaps shoot) kan niet doorgaan.
Echter is dit een verassing voor mijn smid zijn vrouw. Dus kan ik ook niet met de smid overleggen waar we wel heen gaan. Aangezien ik hem nu niet kan bellen..

DUs dubbele ergernis: locatie gaat niet door
En kan de “klant” niet bereiken ivm nieuwe locatie...


Iemand hier een idee (omgeving Maastricht):
Water, bossen.. of water en een mooi historisch gebouw...
liefst nog een mogelijkheid om auto tot tegen het water te rijden...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:32

Britta31 schreef:
AmyII schreef:
Dat ik kennelijk een ‘over’gevoelig persoon ben. Ik trek me echt elk leed aan en op dit moment ben ik extra emotioneel om de verjaardag van mijn oma (96) waar niemand van de familie heen kon wegens ‘risicocontact’.

Kan je ook niet gaan voor een achter het hek of door open raam bezoek.Dus jij buiten en oma binnen.

Lief dat je meedenkt!
Nee dat begrijpt ze niet, dan word ze echt heel boos omdat ik niet binnen kom :knuffel:
Ik wacht gewoon nog een paar dagen en dan ga ik getest en wel erheen.

MoniqueT

Berichten: 8855
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:34

Dat je na drie dagen reizen ook nog een hoop spullen uit moet pakken en opruimen. Zo zin in een luie zondag voor we weer iedereen gaan zien na een jaar buiten Nederland.

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:47

Kan de verzorging haar niet voor het raam zetten zodat ze jou niet kan zien en jij haar wel?

LaPluche

Berichten: 2021
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:57

Ben ik dan de enige die denkt dat dit misschien wel haar laatste verjaardag is en ze die liever met jullie viert dan alleen te zijn?

hagelslag
Berichten: 9320
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 11:04

Gebrek aan concentratie terwijl ik een goede film kijk....

Ik heb nu al een paar x terug moeten spoelen omdat ik weet met mijn mobiel bezig was

LaPluche

Berichten: 2021
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 11:10

Mijn hond die al een paar dagen super ongemakkelijk is en de dierenarts die telkens maar wat anders verzint.
Eerst zou hij het warm hebben en nu processierups.... Ik weet gewoon zeker dat er wat aan de hand is met hem. Ik ken mijn hond toch wel -O-

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 11:23

LaPluche schreef:
Ben ik dan de enige die denkt dat dit misschien wel haar laatste verjaardag is en ze die liever met jullie viert dan alleen te zijn?

Nee, je bent daarin niet de enige. Daarom maakt het me ook ‘boos’ dat mijn gezin (ouders, broers, zus) ervoor hebben gekozen om liever een familieweekend te hebben in een vakantiehuis ipv bij oma langs te gaan.

Ik heb geen risico-contact gehad, ben niet naar dat weekend geweest, dus ik ga.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 11:23

LaPluche schreef:
Mijn hond die al een paar dagen super ongemakkelijk is en de dierenarts die telkens maar wat anders verzint.
Eerst zou hij het warm hebben en nu processierups.... Ik weet gewoon zeker dat er wat aan de hand is met hem. Ik ken mijn hond toch wel -O-

Lastig is dat. Jij kent je hond het beste!

Marcella

Berichten: 37019
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 11:27

LaPluche schreef:
Mijn hond die al een paar dagen super ongemakkelijk is en de dierenarts die telkens maar wat anders verzint.
Eerst zou hij het warm hebben en nu processierups.... Ik weet gewoon zeker dat er wat aan de hand is met hem. Ik ken mijn hond toch wel -O-

:(:)

Hier ook zo geweest met kitten wat het ook geweest is. Ben nu ook blij geweest dat ik zelf virbac nutribound erbij besteld heb. Zag kitten gewoon veranderen in een schim. En het zou gewoon een virusje geweest zijn.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 11:31

Mensen die me vertellen hoe ik mijn puppy op moet voeden. Nee ik ga haar niet schoppen, in het nekvel pakken of tegen haar schreeuwen |o
Ze doet het best goed, ze bijt alleen veel en dat gaat al snel hard met die scherpe melktandjes. We zijn ermee bezig en nee dat is niet in een paar weken opgelost. Ze is hier pas 2 weken

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 12:27

Mijn vriend was gisteren de hele dag klussen bij iemand, vanochtend ging die terug even snel afmaken, 2 uurtjes werk. :j nog niet terug natuurlijk. Gezellig zo weekend.