Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 19:44

Herken ik ook niet, ik heb vorige week nog een broek naar Frankrijk verkocht. Zegt ze alleen dat ze op een code moet wachten?

Wildgirl

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:08

Hoe is jullie ervaring met homerr momenteel? Ik heb 5 pakketten onderweg, o.a Frankrijk en Nederland en we zijn al 4 weken verder. Kopers worden boos, ik kan er echter weinig aan doen. Track en trace is ook niet bijgewerkt.
Zelf ook al bijna 2 weken aan het wachten op pakket van homerr, bloed irritant dit.
DhL blijft straks als laatste over...

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:18

Ze hebben zelf gekozen voor Homerr, toch? :+ Ik zou dat al nooit doen, duurt veel te lang. Ze kunnen in de tracking zien dat jij er niets aan kan doen.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:20

Wildgirl, ik kwam net naar dit topic om hetzelfde te vragen..
Hier ook een pakket onderweg naar Frankrijk.
Op 4 september ontvangen in distributiecentrum en daarna niks meer gehoord..

Nu staat er dat ik na een bepaalde datum een vergoeding van maximaal €20 krijg.. is dit ipv mijn koopprijs dan? Want daar ben ik het echt niet mee eens..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:27

Ik heb een wafeltang besteld voor een ‘90ies party as zaterdag. Kon alleen kiezen voor homer. Hoop dat het op tijd binnenkomt :=
M’n eigen Homerdingen gaan ook traaaaaaag

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:27

Ja, zoals ik het heb begrepen krijgen jij en de koper dan 20 euro vergoeding. Bij mij duurde Homerr ook lang, de eigenaresse van mijn afhaalpunt vertelde dat Homerr vaak pas na sluitingstijd bij de winkel komt en de spullen dan weer meeneemt om het vervolgens op een andere dag weer na sluitingstijd te proberen. Dat maakt volgens de eigenaresse van het afhaalpunt dat het extra lang duurt met Homerr.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:28

Ondertussen heeft de Franse betaald met kaart van haar man.

Ik kon bij 1 ook alleen voor Homer kiezen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:29

petra8 schreef:
Ja, zoals ik het heb begrepen krijgen jij en de koper dan 20 euro vergoeding. Bij mij duurde Homerr ook lang, de eigenaresse van mijn afhaalpunt vertelde dat Homerr vaak pas na sluitingstijd bij de winkel komt en de spullen dan weer meeneemt om het vervolgens op een andere dag weer na sluitingstijd te proberen. Dat maakt volgens de eigenaresse van het afhaalpunt dat het extra lang duurt met Homerr.

Neeee, lekker duurzaam om daar 5x heen te rijden :') en ze pronken zo met duurzaamheid.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:30

Wildgirl schreef:
Hoe is jullie ervaring met homerr momenteel? Ik heb 5 pakketten onderweg, o.a Frankrijk en Nederland en we zijn al 4 weken verder. Kopers worden boos, ik kan er echter weinig aan doen. Track en trace is ook niet bijgewerkt.
Zelf ook al bijna 2 weken aan het wachten op pakket van homerr, bloed irritant dit.

Homerr is 1 groot drama op het moment.

Een pakketje wat ik verstuurd had is kwijt geraakt, en wat ik gekocht had en binnen Nederland naar mij is verstuurd is ook kwijt en nu na 7 weken eindelijk geld terug.

Geen Homerr meer voor mij :n

*vanwege al het gedoe met Homerr zijn er al 2 punten hier in de omgeving gestopt.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 21:39

petra8 schreef:

Dus dan krijg ik €20 en kan ik mijn €65 op mijn buik schrijven? En de koper krijgt dan wellicht alsnog zijn schoenen…
Nou ik ben ook klaar met Homerr :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 08:46

Homerr duurt hier wel lang qua verzenden maar komt altijd wel aan. Het blijft vaak lang in het distributiecentrum hangen heb ik het idee.
Als de verhalen zo blijven ga ik Homerr echter wel uitschakelen als optie, ik heb geen zin in gezeik. Ik kan alle andere Verzendopties blijven aanbieden, dan moeten ze daar maar uit kiezen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 10:13

Homerr komt altijd aan maar DHL waardeloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 10:18

Ik heb net alle duurdere items op verborgen gezet, paar items wat afgeprijsd en mijn bundelkorting flink verhoogd. Wil wat opruimen in de hoop die hier maar blijft liggen, wie weet levert dit alsnog wat op. Maar dan wel zonder risico dat ze een vest van €20 combineren met 4 items van €1 en dan alsnog maar €12,5 betalen :+

Had wel al direct een item verkocht,dat pakje breng ik over een uurtje al weg.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 15:56

Ik heb nooit problemen gehad met Homerr, tot vandaag. Mijn pakketje naar Frankrijk was al 3 weken onderweg maar er zat geen schot in. De koopster was bezorgd omdat ze binnenkort gaat verhuizen en bang was dat ze het pakketje dus niet meer kon ophalen. Ik had een paar dagen geleden al contact gehad met Vinted en die zeiden nog een paar dagen af te wachten. Omdat de koopster zo bezorgd was, vandaag weer contact opgenomen met Vinted en ze zeiden dat mijn pakketje helaas officieel vermist is. Ik heb 14 euro (prijs van kledingstuk) teruggekregen en de koopster ook. Hopelijk ontvangt ze alsnog haar pakketje, maar ik betwijfel het. Ik kan me alleen nooit voorstellen waar al die vermiste pakketjes zijn, die lossen toch niet op of zo? :')

Ik wacht zelf nog op een paar pakketje van Homerr, hopelijk gaan die wel gewoon aankomen.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 16:36

Hier ook weer af en toe wat verkocht. Je merkt dat de vakantieperiode weer voorbij is. Gelukkig kan ik het combineren met de verkopen van Marktplaats, dat scheelt me weer een ritje.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 19:16

Wildgirl schreef:

Hier hetzelfde. Aantal pakketten van mij zijn al 3 weken onderweg.

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 19:57

Wildgirl schreef:

Ik heb 2x voor Homer gekozen.
Eerste kwam pas na anderhalve maand aan. De tweede is nu een maand onderweg. Weet wel dat ik de volgende keren alleen DHL kies. Dat is 30 cent duurder, maar het is er wel een dag na het opsturen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:36

UPS gaat ook heel erg snel.

Homerr zijn toch vaak particulieren die fungeren als Pakketpunt nee? Zou het niet kunnen dat daardoor aardig wat pakketjes achterover gedrukt worden? Ik vind het best opvallend dat vooral met die verzenddienst vaak spullen verdwijnen.

Gisteravond nog een verkoop gehad van een bundeltje :D dus kan alweer een pakje wegbrengen. Ik "verlies" er wel wat op omdat alle kortingen momenteel op 50% staan maar soit, hopelijk zakt daardoor de stapel een beetje en het vult de portemonnee op vinted alsnog.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:50

Hier is homer een winkel. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:54

Waar ik het afgeeft ook, maar dat wil niet zeggen dat het pakketpunt waar het heen gaat ook een winkel is natuurlijk. Dat heb je met de andere verzenddiensten wel. Dat zijn postkantoren, Postpunt, krantenwinkel, supermarkt, tankstation etc...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:56

Ik kan niet zoeken op. Inted naar merken.
Hebben jullie daar ook last van?

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:59

Ik krijg steeds een serverfout. Kan bijna niks momenteel

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 09:22

Ik verzend en ontvang eigenlijk heel veel met Mondial Relay als het om het buitenland gaat. Uit Nederland eigenlijk altijd met DHL. Ik heb Homerr ook uitgezet omdat het enige punt hier in een café is en die de helft van de tijd dicht zit.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 09:42

O gelukkig jullie hebben dezelfde fout, ik dacht al dat het aan mij lag

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 09:45

Hier slaan zoekopdrachten al weken door, alles staat telkens als nieuw aangeduid, terwijl je het al 10 keer bekeek, heel irritant omdat je zo geen overzicht hebt over wat echt nieuw is.