Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:05

poes schreef:
Lestrange01 schreef:
En nu krijgen we hem de komende maanden niet terug want "de auto is onderdeel van het onderzoek" want hij stond op plaats delict -O-

Kun je via rechtsbijstand of advocaat de procureur niet aanschrijven met de vraag om de auto vervroegd vrij te geven? Met bewijs dat hij essentieel is voor jullie inkomsten erbij?

Ik heb zelf ook enkele keren achter auto’s aan gemoeten en af en toe lukte het... anders was het 3 tot 5 maanden wachten...

Ja daar zijn we nu mee bezig. We hebben met een of ander juridisch bureau gebeld en doordat mijn moeder de auto nodig heeft voor haar eigen bedrijf gaan ze met spoed ernaar kijken dus we horen hopelijk meer met 1 a 2 dagen

Alsnog gewoon heel erg poedersuiker

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:10

Jolien87 schreef:
Neem me niet kwalijk. Het was absoluut niet mijn bedoeling om de situatie te bagatelliseren. Helaas kan ik meepraten over mentale ziekte en ik weet ook heel goed dat meer zonlicht niet dé oplossing is. Maar bij mij was het zo dat de donkere winterdagen mij destijds absoluut niet hielpen in mijn herstelproces en de situatie zo mogelijk alleen nog maar erger maakten.

Ik neem je helemaal niks kwalijk, excuus als dat zo over kwam.

Ik snap je opmerking, hoor. Natuurlijk heeft het donkere ook geen positieve invloed. In mijn geval merk ik dat de coronamaatregelen mij opbreken en dat ik daar de effecten steeds meer van merk, het niks kunnen en mogen. Geen uitzicht op betere tijden (klinkt heel dramatisch, ik weet het :o ).

En ja, ik tel mijn zegeningen, want ik kan werken, ik ben gezond, mijn vriend kan werken en is gezond, we vermaken ons wel aardig. Maar daar houdt het voor ons wel mee op, en dat begint steeds zwaarder te vallen. Daarmee bedoel ik dat dit anders is, ik ken dit gevoel niet en vind het ook lastig te omschrijven.

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:12

Dat ik 8 dingen op zalando heb besteld, morgen wordt 1 ding bezorgd. Hoop toch niet dat alles apart verzonden wordt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:18

_San87_ schreef:
Jolien87 schreef:
Neem me niet kwalijk. Het was absoluut niet mijn bedoeling om de situatie te bagatelliseren. Helaas kan ik meepraten over mentale ziekte en ik weet ook heel goed dat meer zonlicht niet dé oplossing is. Maar bij mij was het zo dat de donkere winterdagen mij destijds absoluut niet hielpen in mijn herstelproces en de situatie zo mogelijk alleen nog maar erger maakten.

Ik neem je helemaal niks kwalijk, excuus als dat zo over kwam.

Ik snap je opmerking, hoor. Natuurlijk heeft het donkere ook geen positieve invloed. In mijn geval merk ik dat de coronamaatregelen mij opbreken en dat ik daar de effecten steeds meer van merk, het niks kunnen en mogen. Geen uitzicht op betere tijden (klinkt heel dramatisch, ik weet het :o ).

En ja, ik tel mijn zegeningen, want ik kan werken, ik ben gezond, mijn vriend kan werken en is gezond, we vermaken ons wel aardig. Maar daar houdt het voor ons wel mee op, en dat begint steeds zwaarder te vallen. Daarmee bedoel ik dat dit anders is, ik ken dit gevoel niet en vind het ook lastig te omschrijven.
Ik denk dat we het bijna allemaal wel herkennen. :j Maakt het niet minder vervelend, zo'n situatie waarvan er geen duidelijk eindpunt is en waarin je ook beperkt wordt in je vrijheid. Zelfs al ga je niet elk weekend naar een pretpark of uit eten en vier keer per jaar op vakantie, het feit dat het kan maakt al dat je je niet beperkt voelt. Nu mag je in theorie eigenlijk alleen de dingen doen die je in leven houden en wordt je brein ook niet echt gestimuleerd doordat je weinig nieuwe ervaringen en indrukken opdoet - de impact die dat heeft op je hersenen, moet je ook niet onderschatten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:34

Mijn raam staat al zeker 5 uur open vandaag (kiepraam ter grote van een deur) en het is nog steeds TWINTIG!!! Graden binnen. Ik wil lekker slapen in een koud huis. Zit alleen in een shirt en het is niet eens koud. :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:42

MarlindeRooz schreef:
Mijn raam staat al zeker 5 uur open vandaag (kiepraam ter grote van een deur) en het is nog steeds TWINTIG!!! Graden binnen. Ik wil lekker slapen in een koud huis. Zit alleen in een shirt en het is niet eens koud. :+

2 ramen tegenover elkaar aanzetten en de andere deuren dicht?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:42

Kookaburra schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik heb alleen maar 2 ramen naast elkaar (Frans balkon) en een voordeur. Die moet dicht want op de gang is het warmer. En dan kijkt iedereen zo mijn bed in. _O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:49

MarlindeRooz schreef:
Kookaburra schreef:

Ik heb alleen maar 2 ramen naast elkaar (Frans balkon) en een voordeur. Die moet dicht want op de gang is het warmer. En dan kijkt iedereen zo mijn bed in. _O-

Afbeelding

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 22:58

Zenuwen voor morgen _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 23:02

MarlindeRooz schreef:

Kom maar hierheen hoor. Als we de verwarming uit houden, onderbuurvrouw stookt en we de ramen gewoon op ventileer standje hebben staan, is het hier na een nacht met gemak 15 graden binnen.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 23:10

Dat er kennelijk sneeuw is gekomen tussen het dak en plafond en het nu een soort waterval is in mijn paard der stal.
Nu is der stal zeiknat en kan ze alleen een soort van droog staan op een stukje achter in der stal.
Niet fijn voor een paard wat net leert zich te ontspannen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 05:46

En weer wakker van de pijn.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 07:28

Zucht uren wakker gelegen en helaas ging de wekker net alweer -O-

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 09:31

Een overleg van vandaag dat maandag verplaatst was naar 8.00 uur begint nu toch om 9.00 uur -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 10:19

Een paar vrouwen die reageren op mijn reactie over kinderbijslag. Ja ik zie al dat jij geen kinderen hebt! Zucht... Ik had aangegeven dat ik 1000 euro per jaar flink veel vind om aan kleding etc uit te geven. Want als je financieel niet het vermogen hebt om rond te komen zonder die kinderbijslag, het niet nodig is om zoveel geld eraan uit te geven! Ja ze groeien snel. En ik snap best dat een broek 30 euro is, en shirts 10 euro ps. En dat dat voor een kwartaal weinig kleding is, maar volgens mij kun je ook genoeg 2e hands kleding kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 10:37

Niet echt een ergernis (oké, wel een beetje :') ), maar ik blijf me er maar over verbazen dat er mensen zijn die spullen die ze op hun lichaam smeren (of erger nog: bewaarbakjes voor voedsel etc.), bij AliExpress bestellen. :=

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 10:45

Prachtige winterjas waar ik al een tijdje mijn oog op heb, nu in de aanbieding. Maar ik vrees dat ie echt niet warm genoeg is, mede door de 'low cut' op de borst. En hij is toch nog best duur om op de gok te kopen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:03

Dat ik binnen 24 terug gebeld zou worden door het UWV en nu 48 uur later nog steeds niet gebeld ben. Dan maar kijken om toch maar weer WW aanvragen en tegelijk bezwaar maar aantekenen. Aangezien ik toch echt einde dienstverband heb in aangetekende brief en op loonstrook. 8)7

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:45

Dat mijn vader zo opgefokt wordt als het niet lukt :? Haal er dan gewoon een expert bij??

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:47

Mkango schreef:
Niet echt een ergernis (oké, wel een beetje :') ), maar ik blijf me er maar over verbazen dat er mensen zijn die spullen die ze op hun lichaam smeren (of erger nog: bewaarbakjes voor voedsel etc.), bij AliExpress bestellen. :=

Brrr :') als praten niet helpt, en ze hebben Netflix, dan kan je ze eventueel nog de serie Broken aanraden. Een van die afleveringen gaat over make-up, de verschillen tussen spul van echte merken en chinese neppers. Inclusief de informatie dat ze o.a. poepbacterien terug vonden in de make-up uit china, en er wordt een vrouw geïnterviewd wiens lippen aan elkaar gelijmd raakten omdat er een soort secondelijm verwerkt zat in de lippenstift :')

Wat ik vooral heel erg vind zijn de mensen die het niet weten, het niet snappen, en ook niet zo veel snappen van dropshippers. Ik krijg echt kromme tenen als ik op webshops als bol.com ga neuzen, zo veel chinese rommel. Ik vind dat echt zo ontzettend slecht dat dat is toegestaan

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 11:49

Pakket soap zet zich voor en nog steeds niet bij Post.nl en leverdatum is in de tussentijd onbekend geworden. :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:00

Marcella schreef:
Pakket soap zet zich voor en nog steeds niet bij Post.nl en leverdatum is in de tussentijd onbekend geworden. :')

De grap is, you are not alone :') Maar ja, let me guess, geen Coolblue of Bol.com zeker? Dan zijn we waarschijnlijk gewoon geen prio

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:03

Ikea bestelling die vorig jaar augustus geplaatst is.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:04

Marcella schreef:
Ikea bestelling die vorig jaar augustus geplaatst is.

Oh wow, je zou wel verwachten dat die ook wel betalen om bij de prioriteitengroep te horen... Hier is het diervoeding, maar als het vandaag niet komt rijden we wel naar de dierwinkel :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 12:06

Wow augustus, dat is gewoon een half jaar geleden.