Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabel schreef:boeflover schreef:Bakken doe ik niet zo veel, af en toe is een foccacia en dat is het wel een eind. Koken met kruiden doen we wel veel.
Nog een top, ik heb nieuwe borden maar mijn placemats passen er eigenlijk niet bij, dus een set nieuwe placemats (4 of 6) is ook een top
[ [url=m/Aw6z4O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wat een mooie borden
Roosch schreef:Nou je hebt toch wel een bun in the oven, jij liever dan ik, ik hou het wel bij taart. Sterkte
Roosch schreef:Een troost, daar hoef je geen last van hormonen van te hebben, ik heb ook trek in kwarktaart.
Morgen verjaardag van vriendin, dan allerlei lekkere hapjes en drankjes.
Mkango schreef:Roodvos schreef:Op zich vind ik bakken wel leuk, kleindochter van een banketbakker.
Helaas bakt mijn combimagnetron er niet veel van.
De cake komt niet omhoog, het wordt niet gaar, de buitenkant is zwart en de binnenkant nog rauw of het is keihard en droog.
Ik heb het opgegeven, zonde van de ingrediënten.
Heb je het eens geprobeerd met aluminiumfolie over je bakblik heen? Ik doe dat soms halverwege bij dingen die lang in de oven moeten, zodat ze aan de bovenkant niet teveel verkleuren terwijl ze gaar worden.
Blinnii schreef:Verder ben ik nieuwsgierig.. Wat voor interieurs hebben jullie? Hier een mix van Bohemian en Urban Jungle.
Roosch schreef:Same.Oh ja, ik was in de war!
Mocht mijn lootje kinderen hebben en iets leuks daarvoor willen, geef dat dan expliciet even aan. Ik heb zelf heuuuulemaal niks met kinderen maar gelukkig een bulk vriendinnen die me daarin kunnen adviseren.
Roosch schreef:Mocht mijn lootje kinderen hebben en iets leuks daarvoor willen, geef dat dan expliciet even aan. Ik heb zelf heuuuulemaal niks met kinderen maar gelukkig een bulk vriendinnen die me daarin kunnen adviseren.
germie schreef:Zaden zijn dus wel welkom, behalve radijs, die lust ik echt niet. Sla-zaad heb ik nog genoeg liggen. Rode bietjes lijkt me ook wel eens wat. Mijn achtertuin heeft 1 druivenstruik die elk jaar veel te veel druiven geeften daar heb ik ook nog 3-4 vierkante meter waar nog groenteplantjes in kunnen. Maar omdat daar nooit zon komt moeten het planten zijn die het ook doen in de de schaduw.
pimaude schreef:Ik hou van plantenstekjes!en wij proberen te ontspullen, op de bloempotjes na! Okergeel is en blijft favoriete kleur in huis welke me beide mooi vinden!
marleen_88 schreef:Roodvos schreef:
Ik weet serieus niet waar dit (vet gemaakte) over gaat. Bakwinkeltjes![]()
Hoe ziet dat eruit?
Ik krijg nu echt het gevoel dat ik in een uithoek woon
Misschien van die potten met "kletskoekjes" en "oma's appeltaart?"
Anders heb ik ook geen idee. Geen bakwinkeltje ook hier.