Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Ik zit momenteel in ziekenhuis te wachten.
Ben mee als begeleider, mag in het restaurant wachten. We hadden ons voorbereid dat ik in de auto moest wachten.
Maar wat een lucht dat ontsmettingsmiddel.
Rook het al in de triade tent.
Rottend en gistend fruit.
purny schreef:Astorga schreef:In Nederland hoeven basissschoolkinderen toch helemaal geen maskers op, dus wat is nu het probleem?
er zijn volgens mij wel een paar scholen die een lipslipjesplicht(haagse woord voor mondkapje) hebben
purny schreef:Astorga schreef:In Nederland hoeven basisschoolkinderen toch helemaal geen maskers op, dus wat is nu het probleem?
er zijn volgens mij wel een paar scholen die een lipslipjesplicht(haagse woord voor mondkapje) hebben
karuna schreef:De logica ontgaat me van de mondkapjes. De besmettingen dalen sinds die zijn ingevoerd en dus stop je met de draagplicht. Lijkt me logisch
karuna schreef:Als het door de mondkapjes rustiger is is dat ook een plus toch? Dan werkt het psychologisch.
Neonlight schreef:Bij mij op het werk in de fabriek worden ook hele dagen mondkapjes gedragen, meeste die daar werken hebben mechanica gedaan, ook niet een opleiding waarvan je weet dat je daarna mondkapjes moet dragen.En die krijgen ook geen extra vergoeding voor het dragen ervan. Diensten zijn hier 8,5 uurs shift (exclusief pauze).